pa
door paula1959 Aug 18, 2007 om 10:03
Geldzaken & recht

Geldklopperij?????

heb me in t verleden eens aangemeld bij thuiswerkcentrale1@drivehq.com zat in beetje geldgebrek.heb hier nooit gebruik van gemaakt.nu stuurden ze me verleden week een mail, met het antwoord ,ze zouden de belastingdienst inlichten als ik me niet TELEFONISCH afmelde bij n 0900 nr.ik heb t druk met mn werk dus heb ze een mail gestuurd.heb niets te vrezen want ik heb nooit gebruik gemaakt van dit bedrijf en heb netjes een vast baan.nu stuurde ze me zaterdag 18 augustus een mail dat dit alleen via het 0900 nr kon en niet via de mail.diegene die werk van hun accepteerde kregen t geld terug.ik heb die 1ste mail niet meer voor t nr dus mailde ze met dat antwoord terug.kreeg mail terug met

Delivery Status Notification (Failure)

is dit nu geldklopperij om via dat dure 0900 af te melden??? ze vermelden er nog bij voor de 20ste bellen en anders gingen er gegevens naar de belastingdienst.

vriendelijke groeten p stam

1323 27 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 18, 2007 om 10:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

als u wel heeft aangemeld maar nooit gebruik heeft van gemaakt in welke zin dan ook : niet op in gaan. Het is puur dreigen van als u dit niet doet dan gebeurd er dat. Laten ze maar komen zou ik maar zeggen ( met bewijs dat u iets heeft uitgevoed voor hen ) Het is dus puur geldklopperij in mijn ogen.

Ik denk zelf dat het emailadres van hen niet meer bestaat , de melding zegt genoeg dat hij niet is aangekomen.

labswans

ve
door verwijderd - Aug 18, 2007 om 10:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

De thuiswerkcentrales hebben weer nieuwe manier ontdekt om extra geld te verdienen blijkbaar ;-(

Eerdere vraag

ve
door verwijderd - Aug 18, 2007 om 10:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

zie vraag van gisteren;

opgelicht17-08-07

ve
door verwijderd - Aug 18, 2007 om 11:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier hoef je dus niets mee te doen.Want origineel thuiswerk is een vorm van freelance werken.Je hebt geen contract en over thuiswerk hoef je geen belasting te betalen,thuiswerk is je bealstingvrije voet gebruiken.

ve
door verwijderd - Aug 18, 2007 om 11:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Verzonden e-mail Thuiswerkcentrale TWC (17-08-2007)

Wij krijgen de hele dag berichten van mensen die van ons een e-mail hebben ontvangen. Het zou gaan over belasting of iets dergelijks.
Wij hebben deze mail NIET verzonden.
UPDATE: Wij krijgen net de website van het betreffende bedrijf doorgestuurd:
Thuiswerkcentrale.nl

Ps: www.thuiswerkcentrale.nl staat op de witte lijst.
En www.thuiswerkcentrale-twc.nl en www.thuiswerkcentrale.com staan op de zwarte lijst. (oplichters)

ve
door verwijderd - Aug 18, 2007 om 15:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Paula,

ook uit de andere reacties blijkt, dat dit weer een nieuwe vorm van oplichten is. Trap hier absoluut niet in. Het gaat dat 'minvolk' alleen maar om de belminuten die u er aan besteedt. Indien u belt, wordt u zeer zeker in de wacht gezet en u begrijpt dat met 80 ct/minuut het geen lolletje is, om maar eindeloos te wachten.... en wachten.... enz. enz. Zolang u de verbinding niet verbreekt, blijft u in de wacht staan.

Maak zoveel mogelijk bekendheid hier aan. Het zijn dus 'gewoon' ordinaire oplichters, die hier absoluut niet durven te reageren!! Lafaards dus!

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Aug 21, 2007 om 21:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb mij hier ook ooit voor opgeven en ook een mail gekregen met dezelfde tekst erin.

ik ben er wel met mijn stomme kop ingtrapt door ze wel te bellen,ook heb ik een mail verstuurd met daarin dat ik per direct wende uitgeschreven te worden, ik kreeg bericht terug dat ik dat alleen telefonisch kon doen, daarna ben ik nog naar de politie geweest en heb de belastingdienst gebeld over het hoe en wat.zij vertelde mij dat ze mij niks konden als ik toch nooit voor hun heb gewerkt.Na nog eens heel goed de mail gelezen te hebben ontdekte ik al een fout ze hadden het over woensdag 21 augustus 2007,maar die bestaat niet in mijn agenda en kalender, daaraan kun je al zien dat het gewoon oplichters zijn. ik hoop dat ze die vent die dit rare zaakje heeft maar snel te pakken krijgen zijn naam is al bekent als je op intrenet rondneusd.

ve
door verwijderd - Aug 21, 2007 om 21:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Niet beleen !

Is pure oplichterij, laat ze maar in hun sop gaarkoken............

---

----------Er is op 16 augustus 2007 een mailtje binnenkomen wat aangeeft dat u wordt aangemeld bij de belastingdienst, ook  als er nog nooit geen thuiswerk verricht is. Ze hadden beter kunnen vermelden; ''ook als u thuiswerk gekregen  heeft''.

Bel niet (want nu gaan ze over om angst bij u in te boezemen - reinste onzin natuurlijk), maar probeert u zich
gewoon via mail af te melden, want dat is juist de opzet van ze, door middel van angst u aan te zetten tot bellen …………………. ---

Mailtje aanmelding belasting door TWC

Succes,

ve
door verwijderd - Aug 21, 2007 om 21:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

ben benieuwd hoe lang je aan de telefoon heb gehangen om af te melden,hoe langer je belt,hoe meer geld er binnenstroomt..........

ve
door verwijderd - Aug 21, 2007 om 21:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze vraag is ook op Tros Radar gesteld en ik heb hier als volgt geantwoord;

Geplaatst op 21 Aug 2007 15:15 door kanovaarder

Thuiswerk en dure telefoontjes.

Aha, die All Handling Service toch!

Proberen nu onder de andere naam TWC maar met dezelfde vlag de mensen te belazeren met dure telefoontjes!

Nee, natuurlijk geen e-mail!

Telefoneren moet u! Telefoneren tot u een ons weegt.

"Er zijn nog tien wachtende voor u" of

Indien u inlichtingen over thuiswerk wilt hebben toets 1

Over de kat van ons toets een 2

Over wie wij zijn en hoe ome jaap heet toets 3

enz,enz,enz,

tot bij:

Over onze doorgave van uw gegevens aan de belastingdienst toets 45.

En dit alles in een tempo alsof ze net een maaltijd slakken hebben gegeten of kruipolie hebben gedronken.

Kortom, pure oplichting!

Erger nog (en duidelijker voor een oplettend mensch) dan dat All Handling Service !!!

Laat ze toch fietsen stelen op het Damrak.

Grootvader

Sorry voor die grote letters nu!

ve
door verwijderd - Aug 28, 2007 om 10:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Even het volgende:

Dat er mensen zijn die onjuist worden behandeld door een een bedrijf dat zgn thuiswerk aanbied is niet juist en keuren wij ook sterk af. Maar dat deze mensen dan op internet gaan zoeken daar een berdrijf vinden dat ook toevallig de letters TWC gebruiken en dit bedrijf dan maar de zwarte piet toespelen is niet juist. Ons bedrijf heet TWC Bovenkarspel onze site = thuiswerkcentrale-TWC.nl het e-mail adres is nog fout op deze site omdat wij door al deze toestanden genoodzaakt waren een ander e-mail adres te nemen, verder bestaat ons bedrijf inmiddels 12 jaar en staan wij correct ingeschreven bij de kamer van koophandel, wannweer men de site goed door leest ziet men dat daar geen 0900 nummers opstaan draait men een van deze nummers dan krijgt men gewoon een medewerker van ons aan de lijn zonder te moeten wachten en anders een in gesprek toon. Nogmaals wij betreuren het zeer dat deze praktijken plaats vinden maar ook ons bedrijf monder vindt hierdoor schade. HOPENDE ALLE GEDUPEERDE EEN GOEDE UITLEG TE HEBBEN GEGEVEN.

mvgr,

directie TWC Bovenkarspel

ve
door verwijderd - Aug 28, 2007 om 11:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

@@@

Thuiswerk:

Er zijn erg veel thuiswerkfirma's in Nederland waarvan er naar mijn mening vrijwel geen betrouwbaar is. Zij zijn er om hun eigen kas te spekken en niet voor mensen die thuiswerk zoeken.

Waarom ben ik die mening toegedaan? Op de grote consumentensite's staan erg veel klachten over dit soort firma's.

Het draait altijd om het volgende:

Je moet vooraf betalen voor een soort catalogus. Die kost meestal zo rond de 30 euro. Je krijgt dan enkele a4tjes met een nietje er door heen met wat kopietjes van advertenties die meestal gedateerd zijn. De werkelijke waarde van zo'n catalogus ligt zo rond de 1 euro!!!

Sommige firma's werken ook met een soort overeenkomst. Je betaalt elke maand bijvoorbeeld € 8,75 en krijgt dan via een e-mail af anderzijds een zogenaamde actuele aanbieding waarin vrijwel altijd al voorzien is. In feite betaal je dus ongeveer 100 euro op jaarbasis en je hebt wel een overeenkomst afgesloten die jaarlijks stilzwijgend wordt verlengd. Wil je daar van af dan kost dat ook weer geld omdat je meestal aangetekend moet opzeggen

Sommige firma's werken met een 900 nummer tegen een fors tarief. Het is dan de bedoeling dat je veel belt en zij zorgen er dan wel voor dat je lang aan de lijn blijft. Ook dat is kassa voor de firma want zo'n verbinding kost al gauw een halve euro per minuut.

Veel firma's werken ook met een combinatie van bovenstaande drie punten.

Een nieuwe truc) is: je krijgt een brief thuis, waarin gedreigd wordt dat een firma je zal opgeven bij de belastingen. Je kunt dit zogenaamd alleen maar afmelden/voorkomen door een duur 0900 nummer te bellen, waar je uiteraard weer eindeloos aan de lijn wordt gehouden.

Konklusie:

Als er werkelijk vanuit het bedrijfsleven veel vraag zou zijn naar thuiswerk, dan zou het bedrijfsleven zelf de kosten van zo'n firma wel voor haar rekening nemen.

Pas vooral goed op als je het woord "garantie" ziet staan. Dit woord geeft aan de argeloze lezer enig vertrouwen en dat is misplaatst.

Volgens mij is de enige manier om thuiswerk te krijgen: informeren bij familie, buren, kennissen en vrienden.

Thuiswerk houdt in dat je geld verdient en niet uitgeeft!

Het blijkt dat er wèl een bonafide uitzondering is:

Dat is het bedrijf TWC Bovenkarspel

Telefoon: 0228-515271 of 0228-511379

Dit thuiswerkbedrijf biedt de volgende werkzaamheden aan: verzendklaar maken van post en reclamemateriaal/sealwerkzaamheden.

Als je daar dus in de buurt woont, kan dit bedrijf wat voor je betekenen. Wel zou ik, voordat je aan de slag gaat, alle afspraken van te voren op papier zetten en daar een handtekening onder verlangen van de "werkgever".

Groeten, Read2.

ve
door verwijderd - Aug 28, 2007 om 11:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

geplakt uit Tros Radar van een door TWC gestuurde brief:
--------------------------------------

Hieronder de mail:>>

Beste Thuiswerker

We hebben meerdere malen ons thuiswerkaanbod aan u verzonden echter
geen reactie uwerzijds. Bent u reeds aan de slag of heeft u ander werk
laat even weten dan kan ik u uitschrijven. Ik heb momenteel diverse
vacatures openstaan die ik nog niet kan invullen

BELANGRIJK

Tevens zijn wij verplicht om uw gegevens door te geven bij de
belastingdienst, ook als u nog nooit thuiswerk heeft gedaan. Indien u
hier bezwaar tegen heeft kunt u dit telefonisch melden bij de
consulente zij kan u direct uitschrijven

Aanstaande woensdag 21 augustus dienen wij de belastingdienst de
gegevens te verstrekken van alle thuiswerkers die ingeschreven staan
inclusief alle e-mailadressen.

Kunt u indien mogelijk vandaag nog met de consulente contact opnemen via 0900-0400354 (80cpm)

-----------------------------------------------------------
De angstige vraag was dan ook wat dat TWC in vredesnaam te doen zou hebben met die belastingdienst inlichten, waarom, en hoe zit dat.

Bovendien staat in die brief heel duidelijk een 0900-nummer!
Dus geheel in tegenstelling van wat dit TWC hierboven beweert!!!

Ik persoonlijk denk dat er een link valt te leggen tussen dit TWC en All Handling Services

Mijn eerdere reactie door een medelezer naar dit forum gekopieerd is dus nog steeds van kracht!!

Thuiswerkzoekers weten nu dus nog beter waar zij het NIET moeten zoeken!!
Want de leugen van dit bedrijf hier is dus duidelijk aangetoond!!

Een zeer boze Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Aug 28, 2007 om 12:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Read,

Volgens mij is er een link te leggen tussen All Handling Service en dit TWC.
Lees eerst eens op Tros Radar de verhalen over dit All Handling Service, zoek dan eens verder en kom dan hier terug.

Volgens mij ben je nog slimmer in dit zoeken dan ik en wacht jouw reactie dan ook gespannen af!

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Aug 28, 2007 om 13:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste read,

Bedankt voor je positieve reactie er zijn gelukkig nog mensen die de juiste kant van een zaak kunnen beoordelen.

Wij hopen dat je het niet erg vind dat wij via jou graag een antwoord geven richting grootvader, deze persoon blaast hoog van de toren maar durft niet de mogelijkheid te geven om te reageren.

Onze reactie: Als grootvader zo goed is geïnformeerd en een verwijzing maakt naar All Handling Service en ons bedrijf  TWC Bovenkarspel, dan klopt zijn informatie niet echt, wij zijn namelijk een bedrijf dat opdrachten  leverde aan AHS, maar daar half 2005 al mee zijn gestopt omdat AHS aan zijn werknemers vertelde dat ze hun niet konden uitbetalen omdat wij hun niet zouden betalen. Wij hebben hier van werk gemaakt en aan getoond dat wij wel terdege alle factuurs aan AHS hebben betaald. Hier over is correspondentie gevoerd en plaatsing geweest op de kabelkrant. Dus Grootvader als u er zo zeker van bent dat wat u zegt waar is kom dan met kei harde bewijzen naar ons bedrijf, maar laat een gezond bedrijf  gezond en stuur geen laster de ether in of wij moeten ook tegen grootvader stappen onder nemen

ve
door verwijderd - Aug 28, 2007 om 13:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

@@@

Zolang ik geen negatieve reacties over TWC Bovenkarspel krijg, zal ik mijn positieve aantekening in mijn bestand handhaven. Er kan inderdaad nog veel verbeteren aan de site, met name de voorwaarden waaronder gewerkt wordt, moeten veel beter en expliciter beschreven worden.

Read2.

ve
door verwijderd - Aug 28, 2007 om 13:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

geplakt uit Tros Radar van een door TWC gestuurde brief:
--------------------------------------
Hieronder de mail:>>

Beste Thuiswerker

We hebben meerdere malen ons thuiswerkaanbod aan u verzonden echter geen reactie uwerzijds. Bent u reeds aan de slag of heeft u ander werk laat even weten dan kan ik u uitschrijven. Ik heb momenteel diverse vacatures openstaan die ik nog niet kan invullen

BELANGRIJK

Tevens zijn wij verplicht om uw gegevens door te geven bij de belastingdienst, ook als u nog nooit thuiswerk heeft gedaan. Indien u hier bezwaar tegen heeft kunt u dit telefonisch melden bij de consulente zij kan u direct uitschrijven

Aanstaande woensdag 21 augustus dienen wij de belastingdienst de gegevens te verstrekken van alle thuiswerkers die ingeschreven staan inclusief alle e-mailadressen.

Kunt u indien mogelijk vandaag nog met de consulente contact opnemen via 0900-0400354 (80cpm)
-----------------------------------------------------------
De angstige vraag was dan ook wat dat TWC in vredesnaam te doen zou hebben met die belastingdienst inlichten, waarom, en hoe zit dat.

Bovendien staat in die brief heel duidelijk een 0900-nummer!
Dus geheel in tegenstelling van wat dit TWC hierboven beweert!!!

Ik persoonlijk denk dat er een link valt te leggen tussen dit TWC en All Handling Services

Een bedrijf dat dergelijke email stuurt kan je niet bonafide vinden!! het riekt heel erg naar afpersing naar mijn mening. En dan bellen naar een 0900 numer dat €0.80. per minuut vraagt is in ieder geval verkeerd bezig.

ve
door verwijderd - Aug 28, 2007 om 14:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Juist overgenomen!

Dat is dan ook de reden geweest om die brief door TWC naar mensen gestuurd letterlijk te copieeren!

Bij de Kamer van Koophandel kwam ik overigens die link met All Handling Service ook tegen maar kan geen enkel bewijs leveren dat dit anders zou zijn dan dit TWC hier schrijft.
Ook heb ik niet aangegeven dat TWC van mij niet zou mogen reageren.
Natuurlijk mag men dat!
Maar de door mij hier neergezette brief spreekt naar mijn mening duidelijke taal!

Daarom nogmaals en tenslotte;

Foei TWC

De Vrije Vogel
die op Tros Radar al reageerde onder de nickname
Grootvader.

ve
door verwijderd - Aug 28, 2007 om 14:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

beste grootvader en jurrien,

nogmaals de brief die jullie aanhalen is niet van twc Bovenkarspel, maar van twc admin, onze brief staat gewoon onder onze naam. En grootvader als u op de door u zo genoemde klungeligge site goed leest vind u onder contacten gewoon onze contact gegevens het enige wat daar fout op is het e-mail adres maar ja dat hebben wij bij een andere provaider onder moeten brengen, want ook wij zijn het slachtoffer van twc admin en kregen tientallen mails per dag door dat bedrijf. Wat betreft foei TWC kom gerust eens langs bij ons bedrijf kijk hoe wij werken praat met onze medewerkers en vel dan nog eens een oordeel over ons bedrijf. Tot die graag geen valse berichten meer want dan gaan wij dit als laster aanmerken.

mvgr

twc Bovenkarspel

ve
door verwijderd - Aug 28, 2007 om 15:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Laatste antwoord mijnerzijds.

Ik heb toch echt met google op TWC Bovenkarspel gekeken.
Om daarna TWC Alkmaar in te hebben getikt.
Ik kwam dit toen tegen:
-----------------------------------

T.W.C. Boekelermeer B.V.      37077562 0000
Smaragdweg 1, 1812RJ Alkmaar Hoofdvestiging
-----------------------------
Dit is toch uw bedrijf?

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Aug 28, 2007 om 15:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Grootvader,

Even via KvK zoeken:

Naam:T.W.C. Bovenkarspel
Vestigingsadres:Industrieweg  7
Vestigingsplaats:1613KT  Grootebroek
KvK-nummer:36046802  0000
Soort Inschrijving:Hoofdvestiging

Dit is de firma van meneer, niet degene die jij bedoelt.

Mvgr - B

ve
door verwijderd - Aug 28, 2007 om 15:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

...en nu snel je excuses maken, voordat je beticht wordt van laster en smaad.

Mvgr - B

ve
door verwijderd - Aug 28, 2007 om 16:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik kan niets negatiefs vinden over TWC-Bovenkarspel.

V.w.b. het bedrijf genoemd door Grootvader, is het een bedrijf dat:

"De exploitatie van een verkooppunt voor motorbrandstoffen en van een autowasinrichting voor vracht- en personenauto's, alsmede groothandel in olieën en aanverwante artikelen"

Zoals ik het zie, heeft dit niet zoveel te maken met thuiswerk. De meesten onder ons hebben hier (autowasinrichting voor vracht- en personenauto's) geen plaats voor, neem ik aan.......

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Aug 28, 2007 om 16:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

En voor de volledigheid:

Naam:All Handling Service
Vestigingsadres:Industrieweg  23  a
Vestigingsplaats:1775PV  Middenmeer
KvK-nummer:08124160  0000
Soort Inschrijving:Hoofdvestiging

Mvgr - B

ve
door verwijderd - Aug 28, 2007 om 16:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

@hutch,

Ik denk dat het probleem is dat er wel 40 firma's zijn met de termen ThuisWerkCentrale + een plaatsnaam. Of dat een keten is, is mij nu nog niet duidelijk, maar dat zoek ik nog wel uit.

Collegiale groet, Read2.

ve
door verwijderd - Aug 28, 2007 om 18:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Verzonden e-mail Thuiswerkcentrale TWC (17-08-2007) is veranderd in:

Verzonden e-mail ....@drivehq.com (17-08-2007)

Wij krijgen de hele dag berichten van mensen die van ons een e-mail hebben ontvangen. Het zou gaan over belasting of iets dergelijks.
Wij hebben deze mail NIET verzonden.
UPDATE: Het ziet er naar uit dat een e-mail sturen naar dit bedrijf geen zin heeft (komt terug). Daarom lijkt het erop dat u het beste niet op deze e-mail kunt reageren.
www.thuiswerkcentrale-twc.nl blijkt wel bonafide te zijn en had niks met deze e-mails te maken.

Wanneer krijgen we nou eens een edit knop!!!