an
door anna904 Mar 28, 2015 om 20:04
Geldzaken & recht

Gemeente

partneralimentatie moet een gemeente die niet overnemen als je er diep door in de schuld komt door afdragen belasting
ik krijg ziens 2009 partneralimentatie elk jaar moet ik er belasting overbetalen mijn alimentatie is nu b.v in2014 per maand
794 euro daar heb ik een nul uren contract bij schoonmaak en verdien per maand gemiddeld 170 euro
doe alles om aan meer werk te komen ook vrijwilligerswerk maar ik ben 60 jaar en achtergrond kanker nu moet ik weer 1,600 euro betalen aan belasting over de alimentatie elk jaar moet ik kwijt schelding aan vragen ik zit zo in de put en moet nog 6 jaar de gemeente laat mij aan modderen helpen echt niet alles met elkaar zit ik diep onder het minimum loon omdat de belasting er af gaat mag dit Nergens vind ik iets hoe ik het moet doen ik begin op te raken als ik mijn baan verlies of ziek wordt is het helemaal gebeurt waar haal ik mijn recht