ra
door ragir Jan 21, 2015 om 15:13
Voeding & gezondheid

Geniepige verhogingen

Goedemiddag,

Er is een product die elk jaar duurder wordt, maar het schijnt dat niemand zich aan stoort. Ik heb het over de 1 liter pak Chocomel. Per januari kost een pak € 1,35 bij de AH. Vorig jaar was het € 1,29 en in 2013 kostte het ongeveer € 1,19. Raar dat de verhogingen altijd per 1 januari plaats vinden.

305 6 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Jan 21, 2015 om 15:19
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Hoe wiolt u het dan, in de kranten of met borden in winkel kenbaar maken. Als u gewoon flke keer de controleert als u het kooo is het toch niet stiekem. De prijs staat er toch bij.

zoekster
door zoekster - Jan 21, 2015 om 15:42
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Aan de andere kant, die chocomel is ook heel vaak in de reclame voor 1 euro. Sla dan uw slag, zou ik zeggen, het blijft lang goed.

tenormin
door tenormin - Jan 21, 2015 om 16:22
16816 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=ragir schreef op woensdag 21 jan 2015, 15:13]Goedemiddag,

Er is een product die elk jaar duurder wordt, maar het schijnt dat niemand zich aan stoort. Ik heb het over de 1 liter pak Chocomel. Per januari kost een pak € 1,35 bij de AH. Vorig jaar was het € 1,29 en in 2013 kostte het ongeveer € 1,19. Raar dat de verhogingen altijd per 1 januari plaats vinden.

Bleef het maar bij de Chocomel ;-). Maar er zijn heel veel artikelen die sneaky duurder worden hoor. Ik vind b.v. de boter best in prijs verhoogd. (Ik heb het over echte boter).

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 21, 2015 om 16:26
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Van de week overigens nog 99 cent voor betaald.

In 1998 betaalde je bij AH hier 2 Gulden 44 voor (1 euro 11) an sich valt het dus mee met de verhoging.

Het is sowieso een ongezond product, wat je beter kunt laten staan.

gompy2
door gompy2 - Jan 21, 2015 om 17:12
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Het is ook een grote schande, eigenlijk vind ik ook dat de politie daar eens naar moet gaan kijken, het loopt alle gaten uit, zelfs de spuigaten.
Máár, er is hoop, de oplossing is nabij, het kost wel even wat moeite en mobiliteit....

Klik hier-> Geniepige verhogingen

gerbera
door gerbera - Jan 22, 2015 om 16:46
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Wie maakt zich nou nog druk over de prijs van een pak chocomel deze hoef je toch niet te kopen. Elk jaar gaan de belastingen en andere nutsvoorzieningen omhoog maar wie hoor je daar nu over ? En die ben je wel verplicht te betalen.