Giftfor2
Een tweegangendiner, bestaande uit een voor- en hoofdgerecht of hoofd- en nagerecht.
Als je bovenstaande leest, mag je er dan vanuit gaan dat je kunt kiezen van de kaart? Of, zoals in ons geval dat je een verrassingsmenu krijgt voorgeschoteld. Dit naar aanleiding van gebruik van een giftfor 2 bon voor twee personen.
Het is niet zo dat wij het giftfor2 kwalijk nemen, maar wel het restaurant, Graag jullie mening...
Hallo rick59,
Tja, dat kun je lezen zoals je wilt.
Ligt aan het restaurant wat je uitgekozen hebt.
Bij deze staat bv.:
A La Carte dineren. Alles boven de €45 voor eigen rekening. Voor twee personen.
En bij deze:
Je had dus even op de site kunnen kijken bij het door jou uitgekozen restaurant..
Met vr.gr.
Tweegangendiner (voor - hoofd) vrije keuze van de kaart. Voor twee personen.
[quote=edrick3 schreef op zaterdag 29 nov 2014, 15:05]Hallo rick59,
Tja, dat kun je lezen zoals je wilt.
Ligt aan het restaurant wat je uitgekozen hebt.
Bij deze staat bv.:
A La Carte dineren. Alles boven de €45 voor eigen rekening. Voor twee personen.
En bij deze:
Je had dus even op de site kunnen kijken bij het door jou uitgekozen restaurant..
Met vr.gr.
Tweegangendiner (voor - hoofd) vrije keuze van de kaart. Voor twee personen.
Ik heb op site giftfor2 gekeken, daar staat: Een tweegangendiner, bestaande uit een voor- en hoofdgerecht of hoofd- en nagerecht.
De bon is selected drie sterren.
De bediening van het restaurant gaf aan dat het wel vaker mis ging en dat ze gevraagd hebben de tekst aan te passen, maar dat is nog niet gebeurd, lijkt me dat de klant daar niet de dupe van hoeft te worden.
Betreffende restaurant: Stroming heerhugowaard
Wij hebben van tevoren gereserveerd en aangegeven dat we wilde komen eten met de bon, er is toen niets gezegd over een verrassingsmenu. Hadden ze dat wel gedaan, dan hadden we een ander restaurant uitgezocht.
Stroming is hier dus duidelijk fout. Misschien dit voorval ook maar doorgeven aan Giftfor2; kunnen zij er met het restaurant over spreken dat site of moet worden aangepast of dat bezoekers met Giftfor2 tickets vooraf van een en ander op de hoogte gesteld worden. Jammer voor U, maar ja, dat is achteraf.
@rick59,
..... er is toen niets gezegd over een verrassingsmenu. .....
Nee, maar ze zullen er van uitgaan dat je op de site gekeken hebt, waarop staat:
Het arrangement bestaat uit:
Een bord soep per persoon
Een verrassingshoofdgerecht (vis, vlees of vegetarisch) per persoon
Voor twee personen
Het woord verrassing geeft m.i. aan dat er niets te kiezen valt.
Met vr.gr.
[quote=tenormin schreef op zaterdag 29 nov 2014, 16:24]Stroming is hier dus duidelijk fout. Misschien dit voorval ook maar doorgeven aan Giftfor2; kunnen zij er met het restaurant over spreken dat site of moet worden aangepast of dat bezoekers met Giftfor2 tickets vooraf van een en ander op de hoogte gesteld worden. Jammer voor U, maar ja, dat is achteraf.
Stroming is dus helemaal niet fout!
Even op de site lezen!
[quote=tenormin schreef op zaterdag 29 nov 2014, 16:24]Stroming is hier dus duidelijk fout. Misschien dit voorval ook maar doorgeven aan Giftfor2; kunnen zij er met het restaurant over spreken dat site of moet worden aangepast of dat bezoekers met Giftfor2 tickets vooraf van een en ander op de hoogte gesteld worden. Jammer voor U, maar ja, dat is achteraf.
Voor de duidelijkheid: klik hier.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Populair in Vrije tijd & Tuin
Buurvrouw heeft heg verwijderd
buurvrouw heeft de heg verwijderd die op haar grond stond en nu is alle privacy weg. mag dit zomaar? en is ze verplicht om er een nieuwe schutting of iets neer te zetten. tis gewoon een giga doorkijk tuin. geen privacy niks meer (edit, foto verwijderd - redactie) Lees meer
Woningbouw haalt beschutting weg
Wij wonen nu 9 jaar in onze huurwoning, en achter ons huis zit nog een stukje grond wat eigenlijk bij ons huis hoorde, maar de vorige bewoners hadden dit aan de buren gegeven omdat deze er niks mee deden.... Dit hebben wij jaren geleden terug proberen te krijgen maar op een of andere manier mochten de buren dit houden omdat ze dit al 5 jaar hadden.
Nu zijn de buren verhuist en hebben dit st
...
Lees meer
kattenverjagers, werkt dat?
Ik houd van katten, maar niet in mijn tuin.
Op zoek naar een 'kattenverjager' kom ik taaloze apparaten tegen, die allemaal werken met geluidssignalen. Op batterij, zonne-energie en het stroomnet. Goedkoop zijn ze niet!
Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het echt en welke zijn de moeite van aanschaffen waard?
Lees meer