ri
door rick59 Nov 29, 2014 om 14:39
Vrije tijd & tuin

Giftfor2

Een tweegangendiner, bestaande uit een voor- en hoofdgerecht of hoofd- en nagerecht.
Als je bovenstaande leest, mag je er dan vanuit gaan dat je kunt kiezen van de kaart? Of, zoals in ons geval dat je een verrassingsmenu krijgt voorgeschoteld. Dit naar aanleiding van gebruik van een giftfor 2 bon voor twee personen.
Het is niet zo dat wij het giftfor2 kwalijk nemen, maar wel het restaurant, Graag jullie mening...

519 15 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Nov 29, 2014 om 15:00
16826 Antwoorden / 108 Vragen

klik of, als u, zoals u schrijft het Giftfor2 het niet kwalijk neemt, het restaurant hier even vermelden, summier, zodat men hier misschien een eventueel advies/oplossing kan geven?

edrick3
door edrick3 - Nov 29, 2014 om 15:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo rick59,

Tja, dat kun je lezen zoals je wilt.

Ligt aan het restaurant wat je uitgekozen hebt.
Bij deze staat bv.:
A La Carte dineren. Alles boven de €45 voor eigen rekening. Voor twee personen.

En bij deze:

Je had dus even op de site kunnen kijken bij het door jou uitgekozen restaurant..

Met vr.gr.
Tweegangendiner (voor - hoofd) vrije keuze van de kaart. Voor twee personen.

ri
door rick59 - Nov 29, 2014 om 15:37
4 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 29 nov 2014, 15:05]Hallo rick59,

Tja, dat kun je lezen zoals je wilt.

Ligt aan het restaurant wat je uitgekozen hebt.
Bij deze staat bv.:
A La Carte dineren. Alles boven de €45 voor eigen rekening. Voor twee personen.

En bij deze:

Je had dus even op de site kunnen kijken bij het door jou uitgekozen restaurant..

Met vr.gr.
Tweegangendiner (voor - hoofd) vrije keuze van de kaart. Voor twee personen.

ri
door rick59 - Nov 29, 2014 om 15:41
4 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb op site giftfor2 gekeken, daar staat: Een tweegangendiner, bestaande uit een voor- en hoofdgerecht of hoofd- en nagerecht.
De bon is selected drie sterren.
De bediening van het restaurant gaf aan dat het wel vaker mis ging en dat ze gevraagd hebben de tekst aan te passen, maar dat is nog niet gebeurd, lijkt me dat de klant daar niet de dupe van hoeft te worden.
Betreffende restaurant: Stroming heerhugowaard

diumenge
door diumenge - Nov 29, 2014 om 16:06
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik lees dat vooraf reserveren noodzakelijk is, lijkt mij hét ideale moment voor het restaurant om aan te geven hoe e.e.a. werkt én niet pas in het restaurant en het dan te schuiven op de onduidelijke tekst op de website.

ri
door rick59 - Nov 29, 2014 om 16:17
4 Antwoorden / 1 Vragen

Wij hebben van tevoren gereserveerd en aangegeven dat we wilde komen eten met de bon, er is toen niets gezegd over een verrassingsmenu. Hadden ze dat wel gedaan, dan hadden we een ander restaurant uitgezocht.

tenormin
door tenormin - Nov 29, 2014 om 16:24
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Stroming is hier dus duidelijk fout. Misschien dit voorval ook maar doorgeven aan Giftfor2; kunnen zij er met het restaurant over spreken dat site of moet worden aangepast of dat bezoekers met Giftfor2 tickets vooraf van een en ander op de hoogte gesteld worden. Jammer voor U, maar ja, dat is achteraf.

edrick3
door edrick3 - Nov 29, 2014 om 16:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@rick59,

..... er is toen niets gezegd over een verrassingsmenu. .....
Nee, maar ze zullen er van uitgaan dat je op de site gekeken hebt, waarop staat:

Het arrangement bestaat uit:

Een bord soep per persoon
Een verrassingshoofdgerecht (vis, vlees of vegetarisch) per persoon
Voor twee personen

Het woord verrassing geeft m.i. aan dat er niets te kiezen valt.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Nov 29, 2014 om 16:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=tenormin schreef op zaterdag 29 nov 2014, 16:24]Stroming is hier dus duidelijk fout. Misschien dit voorval ook maar doorgeven aan Giftfor2; kunnen zij er met het restaurant over spreken dat site of moet worden aangepast of dat bezoekers met Giftfor2 tickets vooraf van een en ander op de hoogte gesteld worden. Jammer voor U, maar ja, dat is achteraf.

Stroming is dus helemaal niet fout!
Even op de site lezen!

edrick3
door edrick3 - Nov 29, 2014 om 16:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=tenormin schreef op zaterdag 29 nov 2014, 16:24]Stroming is hier dus duidelijk fout. Misschien dit voorval ook maar doorgeven aan Giftfor2; kunnen zij er met het restaurant over spreken dat site of moet worden aangepast of dat bezoekers met Giftfor2 tickets vooraf van een en ander op de hoogte gesteld worden. Jammer voor U, maar ja, dat is achteraf.

Voor de duidelijkheid: klik hier.

ri
door rick59 - Nov 29, 2014 om 16:30
4 Antwoorden / 1 Vragen

edrick3, mag je mij a.u.b. vertellen waar je dat op de site hebt gelezen?

edrick3
door edrick3 - Nov 29, 2014 om 16:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@@@,

Oei, ik trek m'n woorden in.
Er zijn blijkbaar 2 sites in de lucht met verschillende tekst.
Dat schept inderdaad verwarring.

Deze en deze.

(Zie even niet zo gauw waardoor het verschil ontstaat.)

edrick3
door edrick3 - Nov 29, 2014 om 16:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=rick59 schreef op zaterdag 29 nov 2014, 16:30]edrick3, mag je mij a.u.b. vertellen waar je dat op de site hebt gelezen?

Hier

diumenge
door diumenge - Nov 29, 2014 om 17:11
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Zeer verwarrend dat er verschillende pagina's zijn. Maar ze zeiden kennelijk zelf dat het wel vaker mis gaat, dus dan moeten ze de klant daarover informeren wanneer deze reserveert.

tenormin
door tenormin - Nov 29, 2014 om 17:20
16826 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 29 nov 2014, 16:32]@@@,

Oei, ik trek m'n woorden in.
Er zijn blijkbaar 2 sites in de lucht met verschillende tekst.
Dat schept inderdaad verwarring.

Deze en deze.

(Zie even niet zo gauw waardoor het verschil ontstaat.)

@@@edrick3, ik had ook alleen maar die site gelezen, niet wetende dat ze er ook nog eentje hadden met de soep e.d. Dus vergissen is best wel menselijk.