waarschuw redactie
Gebruikersnaam:
schil057
Level:
Datum:
zaterdag 1 mei 2010, 21:25
Categorie:
Vakantie & Vrije tijd - Overig 
Antwoorden:
17
Trefwoorden:
giftfor2, waardebon, cadeaucheque 

Gaarne zouden wij wat opheldering krijgen over een probleem waar wij enige tijd terug tegenaan liepen bij het 'proberen' te activeren van een giftfor2 kaart.
Het is zo dat wij, mijn 2 zussen en ik, onze ouders reeds een aantal keren
een giftfor2 kaart cadeau hebben gegeven. Omdat onze ouders vrij regelmatig
een weekendje weg gaan met vrienden krijgen zij deze kaarten van ons met
verjaardagen, maar ook met sinterklaas en andere speciale gelegenheden.
Omdat onze ouders verschillende kaarten hebben pakken zij altijd de 'stapel' en kijken dan waar ze graag heen willen.
Enkele weken geleden hadden ze weer een kaart die ze wilden gaan gebruiken, maar tot
ons aller verbazing bleek de kaart 'over datum' te zijn!
De kaart was afgelopen november (2009) verlopen!
Wij kunnen niet geloven dat onze ouders nu de kaart niet meer kunnen gebruiken
omdat zij eerst andere giftfor2 kaarten hebben gebruikt. Tevens vinden wij het ongelooflijk dat wij een
cadeau voor onze ouders hebben gekocht voor meer dan E100,- en dat nu simpelweg wordt gemeld dat de kaart is 'verlopen'...

Wij zouden graag horen hoe dit (juridisch) precies zit en hoe wij de kaart eventueel
alsnog kunnen verzilveren. Het lijkt ons niet meer dan redelijk en billijk
dat de kaart gewoon gebruikt kan worden. Het kan ons inziens immers niet
waar zijn dat een reeds betaalde dienst niet meer kan worden afgenomen?

Met vriendelijke groet,

Fam. Schilder