jo
door joycevn Aug 21, 2010 om 16:57
Vrije tijd & tuin

Giftfor2actie met Gall en Gall

Ik heb een giftfor2 kaart in huis voor een zomer high tea. Een tijdje terug kon je die bestellen met korting door een actie bij gall en gall.
Voordat ik de bestelling bij giftfor2 plaatste heb ik uitgebreid gekeken naar waar ik de kaart kon besteden. Dat kon in de buurt, dus het leek me leuk om een keer een high tea te doen. Vandaag wilde ik een reservering maken bij een restaurant die op de website staat van giftfor2. Nou bleek dat zij niet aan DIE actie meedoen.
Toen ik ging kijken (je kaartcode invoeren op de site van giftfor2) waar het wel mogelijk was, bleek dat Maastricht en Breda nu het dichtsbij liggen. Als ik toen had geweten, toen ik de kaart bestelde, dat ik zo ver weg had gemoeten om gebruik te kunnen maken van de kaart, dan had ik die absoluut niet besteld.
Giftfor2 heeft niet duidelijk gemaakt dat niet alle restaurants die gewoonlijk meedoen voor de high tea bon, niet meedoen aan de zomer high tea!

713 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 21, 2010 om 17:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

joycevn

Als je voldoende kunt aantonen dat je misleid bent, dan kun je bij giftfor2 je geld terugeisen.

Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Aug 21, 2010 om 17:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Onder de voorwaarden horen o.a. deze:

* De gebruiksaanwijzing en participerende restaurants en hotels staan aangegeven in de cadeaukaart welke wordt thuisgestuurd.
* Cadeaukaarten voor de Zomer High Tea of Heerlijk Nachtje voor twee zijn geldig tot 31 augustus 2010 op basis van beschikbaarheid.
* Voor deze actie zijn de Algemene Voorwaarden van Giftfor2 van toepassing, deze kun je vinden op www.giftfor2.nl.

ve
door verwijderd - Aug 21, 2010 om 17:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo joycevn,

Er zijn hier al vaker vragen gesteld over giftfor2.
De laatste week wordt er door deze BV ook op deze vragen gereageerd.
Wellicht komt er ook hier een reactie.
Je kunt zelf contact opnemen via:
info@giftfor2.nl.

Suc6

ve
door verwijderd - Aug 21, 2010 om 18:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij de cadeaukaart staat niet aangegeven welke restaurants meedoen aan de actie. Daarvoor moet je eerst naar de website.
Achteraf (nadat je de gift hebt gekocht) weet je dus pas welke restaurants er mee doen.
Ik heb inmiddels gemaild naar Giftfor2, ben benieuwd naar de reactie.

ve
door verwijderd - Aug 24, 2010 om 13:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte mevrouw,

Hierbij volgt een reactie op uw schrijven:
Met de actiecode die u bij Gall & Gall heeft gekregen heeft u kunnen inloggen op www.giftfor2.nl/gall. Hier waren de twee unieke acties te bestellen en vond u meer informatie over de arrangementen (welke locaties meedoen en dergelijke). Dit waren twee aparte producten, speciaal voor de Gall & Gall actie. Er is niet communiceert dat het aanbod van de 'normale' High Tea voor 2 hetzelfde was voor de Zomer High Tea. Vooraf heeft u dan ook het volledige aanbod van de Zomer High Tea kunnen vinden en u heeft niet voor verassingen hoeven komen te staan. Na ontvangst van de kaart kunt u inloggen met uw 19-cijferige kaartnummer bij 'GiftFor2 gekregen'. Ook hier verschijnen alle locaties. Tweemaal heeft u dan ook het volledige aanbod kunnen terugvinden.
Onze excuses als u dit niet geheel duidelijk herkenbaar vond. U dient dan ook een keuze te maken uit de locaties die u vindt bij 'GiftFor2 gekregen'. De kaart kan tot 31 augustus ingeleverd worden (zie voorwaarden op het product).

Wij wensen u even goed veel plezier met uw GiftFor2!

Met vriendelijke groet,

GiftFor2 B.V.