mp
door mpiet Sep 8, 2014 om 19:58
Computers & telefonie

Glasvezel Internet van Caiway

Heb mij via de telefoon een glasvezelpakker laten aansmeren . Dat zou een stuk sneller en goedkoperzijn . Achteraf moest ik alles zelf installeren van het glasvezel pakket en dat ook zelf betalen . Ben niet zo heel technische aangelegd en wou er dan ook vanaf . Uren aan de telefoon gehangen met de firma zonder resultaat . Ook op de brief die ik heb geschreven geen antwoord . In de gesprekken is het enige wat er wordt gezegd u moet nu dubbel betalen omdat ik over de bedenktijd heen ben . Tevens zat er bij het aanschaffen geen retour formulier bij . Ben dus van mening dat daardoor het pakket opgezegd kan worden . Het zou nu worden uitgesteld met een 1 die bedenktijd . Hoe kom ik nu van het pakket en van Caiway af ? Ben inmiddels overgestapt naar een ander provider .

874 4 Rapporteer

door 1953 - Sep 8, 2014 om 20:33
3725 Antwoorden / 95 Vragen

U heeft bi een dergelijke totstandkoming een periode van 14 werkdagen, na ontvangst van de (welkomst)brief zonder enige kosten, dus kosteloos, de order te ANNULEREN!

Begreep eruit dat de bedenktijd van 14 werkdagen is verstreken.

U zult, of het tegen finale kwijting de resterende abonnementskosten afkopen, het contract bepaalde duur van 12 maanden uit te dienen. U bent naar een andere provider overgegaan, dus wordt het de afkoopsom tegen finale kwijting.

costnix
door costnix - Sep 8, 2014 om 21:02
2874 Antwoorden / 1 Vragen

(Moutarde apr?s le diner)

Waarom zo iets via de telefoon laten aansmeren. Ik zeg altijd tegen de beller vriendelijk bedankt, maar ik heb geen belangstelling voor uw product en hang dan op. Mochten ze toch weer bellen, dan ben ik een stuk onvriendelijker. Voor het geval, dat iemand nog een keer belt, heb ik een scheidsrechtersfluitje bij de hand.

gerbera
door gerbera - Sep 8, 2014 om 22:44
7357 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=costnix schreef op maandag 8 sep 2014, 21:02](Moutarde apr?s le diner)

Waarom zo iets via de telefoon laten aansmeren. Ik zeg altijd tegen de beller vriendelijk bedankt, maar ik heb geen belangstelling voor uw product en hang dan op. Mochten ze toch weer bellen, dan ben ik een stuk onvriendelijker. Voor het geval, dat iemand nog een keer belt, heb ik een scheidsrechtersfluitje bij de hand. En daar hebben we dus het bel me niet register voor. En mochten ze toch bellen, vraag ik of ze weten hoe een ambulance klink en hang vervolgens op. Zij horen dan tuut,tuut,tuut.

costnix
door costnix - Sep 9, 2014 om 09:28
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het bel me niet register helpt niet tegen bellers waarmee u ooit een zakelijjke relatie heeft gehad. Die mogen u gewoon bellen. Er is wel het recht van verzet, maar dat vind IK te ingewikkeld, vandaar de door mij beschreven methode. Veel korter en ik beleef er zelf plezier aan :-D