eclipse
door eclipse Feb 7, 2014 om 18:53
Computers & telefonie

Gmail, contacten weg ?

Hoi iemand een idee hoe mijn contacten zijn verdwenen in gmail.com ??? ikzelf heb niets verwijderd of wat dan ook gedaan :-( waar zijn die gebleven ???

12392 11 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Feb 7, 2014 om 18:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo eclipse,

Zijn ze kwaad weggelopen? ;-)

edrick3
door edrick3 - Feb 7, 2014 om 18:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@eclipse,

Dat zal niet zomaar gebeurd zijn.

Maar kijk eens of je wat met deze info kunt.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Feb 7, 2014 om 19:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@eclipse,

Dus:

Volg de onderstaande stappen als je de contactpersonen wilt terugzetten naar een eerdere versie:

Klik op Contactpersonen.
Kies Contactpersonen herstellen in de vervolgkeuzelijst Meer acties.
Kies het moment waar je de lijst met contactpersonen naar terug wilt zetten (bijv. 10 minuten geleden, een uur geleden, een week geleden, enzovoort). We raden je aan het moment waarnaar je de lijst terugzet te noteren, zodat je later eventueel kunt terugkeren naar je startpunt.
Klik op Herstellen. Wanneer het terugzetten is voltooid, wordt boven aan het scherm een bevestiging weergegeven.

eclipse
door eclipse - Feb 7, 2014 om 19:00
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 7 feb 2014, 18:56]Hallo eclipse,

Zijn ze kwaad weggelopen? ;-)

@ hoi Edrick, ik weet het niet :-) gewoon pleite , weg foetsie, misschien naar sjorsie beetje skieën :-)

eclipse
door eclipse - Feb 7, 2014 om 19:21
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 7 feb 2014, 19:00]@eclipse,

Dus:

Volg de onderstaande stappen als je de contactpersonen wilt terugzetten naar een eerdere versie:

Klik op Contactpersonen.
Kies Contactpersonen herstellen in de vervolgkeuzelijst Meer acties.
Kies het moment waar je de lijst met contactpersonen naar terug wilt zetten (bijv. 10 minuten geleden, een uur geleden, een week geleden, enzovoort). We raden je aan het moment waarnaar je de lijst terugzet te noteren, zodat je later eventueel kunt terugkeren naar je startpunt.
Klik op Herstellen. Wanneer het terugzetten is voltooid, wordt boven aan het scherm een bevestiging weergegeven.

@@ hallo Edrick, dit gaat niet lukken, ze staan in "kringen " ?? wil ik een mail schrijven staat er niets in contacten, is er geen simpele sys yherstel voor gmail. als ik instellingen opent wordt het algebra, je weet de reden dus iets simpel;s graag :-) en anders naja n dikke pech moge allah u zegenen met 78 maagden, en een warm bad :-) maar als je kunt ik ken wel importeren staat er maar hoe doe je dat nouw, vanaf mijn office 2013 ?? outlook dus. vsx bestanden , waar zijn die waar staan die hoe verzamel ik die heb het nooit begrepen zal wel niet gaan lukken maar proberen maar weer met een beetje hulp, haal ik eerst die maagden weg anders gaat het je niet lukken he :-) gr han

edrick3
door edrick3 - Feb 7, 2014 om 20:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Kijk/lees ook eens hier.

eclipse
door eclipse - Feb 7, 2014 om 20:30
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 7 feb 2014, 20:11]@eclipse,

Contacten herstellen is te vinden in het menu 'Meer acties' in de Contactenpersonen-sectie van Gmail.

dankjewel heb het via je laatste mail. eerst teruggezet, naar 1 januarie kwamm er niets toen kringen aangevinkt en die laten herstellen naar januarie 1 en hoppa gelukt :-)

eclipse
door eclipse - Feb 7, 2014 om 20:32
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@ edrick heb ik de dankjewel nu verstuurd ???? best ant is wel groehn maar weet niet of ik verzonden heb? hoor het wel he alweer bedankt gr han

edrick3
door edrick3 - Feb 7, 2014 om 20:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@eclipse,

Contacten herstellen is te vinden in het menu 'Meer acties' in de Contactenpersonen-sectie van Gmail.

tenormin
door tenormin - Feb 7, 2014 om 21:56
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=eclipse schreef op vrijdag 7 feb 2014, 20:32]@ edrick heb ik de dankjewel nu verstuurd ???? best ant is wel groehn maar weet niet of ik verzonden heb? hoor het wel he alweer bedankt gr han

Ja hoor, je hebt 't goed gedaan: edrick3 is hartstikke groen. Niet van kleur maar van kennis. ;-)

edrick3
door edrick3 - Feb 8, 2014 om 10:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=eclipse schreef op vrijdag 7 feb 2014, 20:32]@ edrick heb ik de dankjewel nu verstuurd ???? best ant is wel groehn maar weet niet of ik verzonden heb? hoor het wel he alweer bedankt gr han

@eclipse,

Mooi dat het opgelost is.
Kun je weer mailen!
Er stond niets bij de bedankjes, maar dat hoeft ook niet.
Zo'n groen kleurtje is al aardig genoeg. ;-)

Goed weekend!