cornelis71
door cornelis71 Oct 15, 2014 om 20:44
Computers & telefonie

Gmail en upc

goedenavond, het moet wel duidelijk zijn, dat ik weer bij het installeren van mijn laptop een probleem heb. Ik heb mijn upcadres toegevoegd bij gmail, maar op de een of andere manier staan de toegezonden mails ze er niet. dan moet ik bovenaan in het zoekvenster het upcadres typen en dan komen ze te voorschijn! wat doe ik verkeerd? bedankt vast

900 16 Rapporteer

cornelis71
door cornelis71 - Oct 16, 2014 om 11:10
167 Antwoorden / 60 Vragen

hallo aurora1 en edrick3, laat ik eerst even eerlijk zijn, mijn buurman had er al naar gekeken. en waarschijnlijk is het toen mis gegaan. Alias was niet aangevinkt. ik snapte het al niet, dacht al even ik word te oud voor die dingen en ik doe alles de deur uit! Maar dank zij jullie, kom ik er toch steeds weer uit. Hartelijk dank! groetend

aurora1
door aurora1 - Oct 16, 2014 om 11:20
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag cornelis71, kijk eens of u klik hier verder mee komt.

edrick3
door edrick3 - Oct 16, 2014 om 11:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo cornelis71,

Kijk eens of je instellingen goed staan.
Kijk eens hier bij reactie #9

Suc6

edrick3
door edrick3 - Oct 16, 2014 om 11:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@cornelis71,

.....ik word te oud voor die dingen en ik doe alles de deur uit!......
Niet doen! Probleempjes zijn er om opgelost te worden. ;-)

Fijn voor je dat alles weer werkt.
Bedankt voor het terugmelden en je vriendelijke woorden.

Met vr.gr.

aurora1
door aurora1 - Oct 16, 2014 om 17:02
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag cornelis71, Hoezo te oud? U lost de zaken toch steeds weer op?
Nog dank voor uw berichtje.
vr.gr.

cornelis71
door cornelis71 - Oct 16, 2014 om 17:13
167 Antwoorden / 60 Vragen

Goedenmiddag, nou is alles dankzij jullie opgelost. Krijg ik net een mail van ing.bank, met een heel verhaal, en of ik op een link in het bericht wil klikken, waardoor ik wat vragen moet beantwoorden. Kijk dat bedoel ik nou, je wordt er toch gek van. Ga vanavond de ing mailen met de vraag, hoe het met dat bericht zit. Groetend

cornelis71
door cornelis71 - Oct 16, 2014 om 17:19
167 Antwoorden / 60 Vragen

Notabene gisteren het ww van upc veranderd, en nu gelijk weer zo, n bericht,!

edrick3
door edrick3 - Oct 16, 2014 om 17:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@cornelis71,

Was het er één van deze? Klik hier.

Met vr.gr.

cornelis71
door cornelis71 - Oct 16, 2014 om 18:33
167 Antwoorden / 60 Vragen

Ja hij staat erbij. Het gaat over de fraude die aangepakt moet worden. Maar ik sta er versteld van, dat ik het gisteren verander en nu weer zo, n mail krijg. Ik stuur hem weer door naar valse email. Groetend

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 16, 2014 om 20:04
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Cornelis 71,
uw emailadres verandert niet dus blijven de mailtjes komen anders zouden uw vrienden u ook niet meer kunnen bereiken na een wachtwoordverandering.
Vr, gr.

cornelis71
door cornelis71 - Oct 16, 2014 om 20:32
167 Antwoorden / 60 Vragen

Daar kunt u weleens gelijk in hebben, maar toch! Groetend

aurora1
door aurora1 - Oct 16, 2014 om 23:48
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees anders eens klik hier door, het onderdeel over het gebruik van een spamfilter.
Als u bijv. geen tientallen spamberichten per dag of paar dagen ontvangt zou ik niet zelf een programma daarvoor installeren.
Als u toch een programma wilt installeren dan kunt u ook nog klik hier kijken, de gratis Mailwasher.
Die kijkt eerst bij de provider of er spam is dus die berichten hoeven dan niet op uw pc te belanden. Hoe het werkt staat er verder vermeld. Je moet bij het checken van mails eerst dat programma met de snelkoppeling op uw bureaublad openen en e.e.a. even bekijken en zelf aangeven wat u spam vindt. Na gebruik van een maand of 2 maanden stopt de spam doorgaans en kunt u het programma weer verwijderen.
Maar, zoals gezegd, ik zou niet dergelijke programma's installeren als het om incidentele spamberichten gaat.

cornelis71
door cornelis71 - Oct 17, 2014 om 16:05
167 Antwoorden / 60 Vragen

Aurora1, ik heb het doorgelezen opgeschreven, misschien komt het nog van pas. Ook even naar upc gekeken, die bieden een pakketje beveiliging aan voor 4 euro p.m. maar is dat ook voor alle binnenkomende mail, ook die van gmail? l? U weet het, ik vraag maar. . Groetend

edrick3
door edrick3 - Oct 17, 2014 om 16:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@cornelis71,

Ben weliswaar aurora1 niet, maar ik zou echt geen geld uitgeven aan dat veiligheidspakket van UPC waar dat extra spamfilter deel van uit maakt.
Lees de algemene info hier.
Dan kun je ook het reeds vermelde gratis mailwasher eens proberen.
Of je gewoon niet ergeren aan die enkele spam die er tussendoor glipt.

Goed weekend.

cornelis71
door cornelis71 - Oct 17, 2014 om 20:33
167 Antwoorden / 60 Vragen

Edrick3, ik ga dat niet doen,(upc) gewoon opletten, kom ik waarschijnlijk een eind mee.
Hartelijk dank voor het antwoord.
groetend

aurora1
door aurora1 - Oct 17, 2014 om 22:41
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag cornelis71, ik ben wel aurora1 en ik sluit me volledig bij de mening van @edrick3 aan....en uw reactie daarop.

Fijn weekend gewenst,
vr.gr.