au
door aurora43 May 4, 2015 om 13:26
Computers & telefonie

Gmailaccount verwijderen van 1 laptop

Naast mijn pc en ipad maak ik op de laptop van de stichting waar ik vrijwilligerswerk doe gebruik van Gmail om ook daar mijn eigen email te kunnen benaderen. Binnenkort stop ik met dit vrijwilligerswerk . Mijn gaat wordt daarna door een ander gebruikt. Hoe kan ik dit gmailaccount verwijderen teneinde te voorkomen dat een ander mijn e-mailbox in kan zien

19916 11 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - May 4, 2015 om 13:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo aurora43,

Misschien heb je hier iets aan.

Suc6

sjjoppy
door sjjoppy - May 4, 2015 om 15:26
7180 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Aurora43,
U hoeft alleen maar uit te loggen op de laptop van de stichting.
Vr. gr.

au
door aurora43 - May 4, 2015 om 16:51
3 Antwoorden / 2 Vragen

Geprobeerd. Maar als ik dan op Google gmail weer aanklik kom ik weer bij mijn account. Weliswaar zonder password, maar daar kom je zo weer achter als je "wachtwoord vergeten". aanklikt.

sjjoppy
door sjjoppy - May 4, 2015 om 17:09
7180 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=aurora43 schreef op maandag 4 mei 2015, 16:51]Geprobeerd. Maar als ik dan op Google gmail weer aanklik kom ik weer bij mijn account. Weliswaar zonder password, maar daar kom je zo weer achter als je "wachtwoord vergeten". aanklikt.
Maar moet u dan niet een geheime vraag die alleen aan u bekend beantwoorden?

edrick3
door edrick3 - May 4, 2015 om 17:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Heb je op hier geklikt in de 1e reactie?

sjjoppy
door sjjoppy - May 4, 2015 om 17:45
7180 Antwoorden / 3 Vragen

@Aurora43,
Als de computers synchroon lopen dan moet er iets aan de instellingen gedaan worden.

sjjoppy
door sjjoppy - May 4, 2015 om 18:26
7180 Antwoorden / 3 Vragen

klik ook eens hier en even scrollen.

au
door aurora43 - May 5, 2015 om 17:13
3 Antwoorden / 2 Vragen

Iedereen van harte bedankt voor zijn/ haar inbreng. Inmiddels is het account van mijn laptop verwijderd.

sjjoppy
door sjjoppy - May 5, 2015 om 17:28
7180 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=aurora43 schreef op dinsdag 5 mei 2015, 17:13]Iedereen van harte bedankt voor zijn/ haar inbreng. Inmiddels is het account van mijn laptop verwijderd.
Fantastisch, bedankt voor het melden.

edrick3
door edrick3 - May 5, 2015 om 17:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=aurora43 schreef op dinsdag 5 mei 2015, 17:13]Iedereen van harte bedankt voor zijn/ haar inbreng. Inmiddels is het account van mijn laptop verwijderd.

Mooi zo.
En hoe heb je het nu voor elkaar gekregen?

au
door aurora43 - May 5, 2015 om 18:01
3 Antwoorden / 2 Vragen

Ik zou het niet weten. Een collega-vrijwilliger zat het een en ander te proberen op mijn laptop. Plotseling was mijn account verdwenen. Thuis op mijn pc en ipad was het account gelukkig nog beschikbaar. Blijkbaar heeft hij op de pagina waar je onder je emailadres je password in moet vullen een mogelijkheid tot verwijderen gevonden. Maar ik moet je tot mijn schande bekennen dat ik er op,dat moment niet bij zat. Helaas. Maar desondanks heel,veel dank.