ma
door mariska111 Jul 26, 2014 om 12:47
Voeding & gezondheid

Goedemorgen ontbijtservice

Ik heb voor 21 juli een ontbijt besteld bij Goedemorgen ontbijtservice voor de verjaardag van de kleine. Deze is nooit geleverd. Er was iets mis gegaan op de site volgens hun, alleen had ik wel een bevestiging mail gekregen dus gong ervan uit dat het doorgekomen was. Ik heb maandag ochtend gelijk gebeld met ze, ik zou mijn geld terug krijgen. Wel werd er even gezegd dat het mijn eigen schuld is, had ik maar eerder moeten bellen. Nu bijna een week later heb ik nog mijn geld niet terug. Heb ze ook al een mail gestuurd maar krijg daar geen reactie op.

2432 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Jul 26, 2014 om 13:36
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

U heeft een bevestiging gekregen, dus dan mag je ervan uitgaan dat het goed gaat.

Moet u even deze reviews lezen.
klik HIER

Een chagrijnig bedrijf, zo hou je geen klanten.

Wel denk ik dat u wat te ongeduldig bent, ik zou ze tot woensdag geven en dan nog eens een telefoontje plegen. Ondertussen blijven mailen, gewoon iedere dag met de vraag of het al is overgemaakt. Het is nu eenmaal zo dat de aanhouder wint.

tenormin
door tenormin - Jul 26, 2014 om 16:05
16826 Antwoorden / 108 Vragen
0

En als u nog eens een keer zoiets zou willen doen, lees dit. Kwamen (vorig jaar) als beste uit de test, bij Tros Radar dan. Wel behoorlijk aan de prijs ? en ik weet natuurlijk niet of ze ook in uw gebied zitten. (Ik werk er niet hoor).!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer