famblack
door famblack Mar 6, 2010 om 16:17
Computers & telefonie

Goedkoop digitaal t.v. kijken via internet

Is er iemand die bekend is met digitaal t.v. pakket.nl.
Er is nu een actie van eenmalig 15 euro betalen en daarvoor meer dan 2500 zenders ontvangen.
Het lijkt me te mooi om waar te zijn.

24424 21 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 6, 2010 om 16:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo famblack,

Je zegt het zelf al, te mooi om waar te zijn. Als je denkt dat je voor dat geld naar de reguliere zenders als Ned1, Ned2, Ned3, RTL4, RTL5, SBS6 enz. kunt kijken, dan kom je bedrogen uit. Het enige dat je voor dat geld krijgt is een programmaatje om 'streaming-video' te bekijken op je computer en een lijstje met websites waar 'streaming-video' wordt aangeboden.
Streaming-video kun je waarschijnlijk al op je computer bekijken (als je tenminste wel eens een programma van b.v. uitzendinggemist, kassa of radar via het internet hebt bekenen) en die websites kun je met google zelf ook wel vinden.
Kortom, weggegooid geld dus.

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - May 11, 2010 om 22:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Fraya en andere lezers,

Ik moet je heel eerlijk zeggen dat je de spijker enorm mis slaat.

Na email contact gehad te hebben via de email met de eigenaars heb ik te horen gekregen dat ik met 100% zekerheid nederland 1, 2 veronica, sbs6 etc etc gewoon kon bekijken met hun software..

Dit heeft me twijfel weg genomen en heb ik besloten het pakket aan te schaffen . Nadat ik betaald had kwam ik op een pagina waar ik het kon downloaden (spannend en helemaal nieuw voor mij).

Ik heb het meteen uitgeprobeerd.. en ja hoor.. ik heb gewoon de live uitzending van Peter R de Vries gekeken. (ja die van het boek van Maria Mosterd: mannen eten geen kaas! haha) verder doen bij mij de andere commerciële zenders het ook gewoon.

Kortom ik ben enthousiast over het proggie.. klik op onderstaande link om een screenshotje te zien hoe het eruit ziet.

televisie kijken (Hart van nederland, sbs 6)

Groetjes Sjaak

ve
door verwijderd - May 11, 2010 om 22:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

@sjaakvisser:

Jij werkt zeker voor die firma om mensen zo gek te krijgen dat ze erin trappen? SBS6 (of welke andere zender dan ook) zendt niet 'live' uit op internet, dus dat kun je met geen enkel softwareprogramma 'live' zitten kijken. Leuk geprobeerd, maar daar trappen we echt niet in.

Freya

ve
door verwijderd - May 11, 2010 om 23:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goh, als het dan toch zou werken, waarom kom je dergelijke programma's dan niet in het illegale download circuit tegen? Je komt daar wel de gewone streaming videoplayers tegen, maar daar kun je blijkbaar niet 'live' mee TV kijken. Als het écht zou werken zouden alle torrentsites er vol mee staan, want wie wil dat nu niet, éénmalig een klein bedrag betalen en het UPC-abonnement kan de deur.
Daar kan volgens mij maar één reden voor zijn en dat is: 'Omdat het niet werkt!'.

Freya

ve
door verwijderd - May 11, 2010 om 23:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

@sjaakvisser:

Goh, en om overtuigend over te komen maken we ook nog even een paar extra accounts aan onder de namen sjaaksnor, sjaaksjaak1 en sjaaksjaak om zodoende jezelf even een paar groene duimen te geven? Héél erg doorzichtig hoor.
We zijn hier niet achterlijk hoor. Je zult toch echt vroeger op moeten staan om ons hier te misleiden met je reclame verhaaltje.

Freya

ve
door verwijderd - May 11, 2010 om 23:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goh, en ook meteen maar een paar rode duimen bij mijn posts, weet je echt niets orginelers?

Freya

ve
door verwijderd - May 11, 2010 om 23:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

freya schreef op dinsdag 11 mei 2010, 23:37:
Goh, en ook meteen maar een paar rode duimen bij mijn posts, weet je echt niets orginelers? Freya

Ach ze moeten wat doen om die nep shit aan de man te brengen............
Maar trappen de doorgewinterde kassa leden toch zeker niet in ;-)
Hoewel, een paar mutsen wellicht ;-)

ve
door verwijderd - May 11, 2010 om 23:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

---Zag vandaag een advertentie op tv op je pc te kijken, meer dan 2500 zenders voor een bedrag van maar 15 euro eenmalig.
Die advertentie is Digitaal TVPakket.
Heeft iemand hier ervaring mee? Positief of Negatief.
Bedankt alvast---

--Voor die 15 euro krijg je een link naar een website waar allerlei programma's online bekeken kunnen worden. Er is het nodige over te vinden op internet, het overgrote deel negatief: veel werkt niet, het is lang niet wat het belooft te zijn, en het zijn voornamelijk oude programma's.

Als iets te mooi klinkt om waar te zijn is het dat meestal ook...--
Radar

ve
door verwijderd - May 12, 2010 om 00:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zag er wel is eentje van €6 per maand, maar even tussen haakjes,was dat niet sjakie van de chocoladefabriek,lachen

ve
door verwijderd - May 18, 2010 om 11:40
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - May 18, 2010 om 11:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

@frans75:

Dat scheelt in ieder geval €15,- .......... ;-)

Freya

ve
door verwijderd - May 24, 2010 om 13:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

In de voorwaarden staat ook bij artikel 4 dat alle eigendommen bij JLC liggen :-P

ve
door verwijderd - Aug 18, 2010 om 11:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Freya, Ik ben er gisteren toch in getrapt. Als ik deze site had gelezen dan had ik er zeker niet in getrapt.En ik ben nog wel iemand welke alles minimaal twee keer doorlees.2500 tv zenders div gratis boxen met met sport , film, series en meer.Maar gisteravond welke een voetbalavond was op tv wilde ik gelijk even zoeken naar andere voetbal wedstrijden, resultaat, niks. Vanmorgen naar de bank gegaan om mijn geld terug te vorderen, maar dat kan niet.Ik betaalde 27 euro en wat verbaasd mij? Toen ik vanochtend weer op de site kwam koste het ineens 17 euro voor het zelfde pakket.Toch wel vreemd zo ineens 10 euro goedkoper.Gisteren al gereageerd en vandaag weer maar niemand die mij beld of terug email.

ve
door verwijderd - Nov 6, 2010 om 16:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

als iets té mooi is om wáár te zijn..... dan is het ook niet waar

(uit "oma's goede" raadgevingen)

ve
door verwijderd - Nov 6, 2010 om 17:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bovendien.......................................
't Is weer weekend , de dagen van de week dat er weer tegen de forumregels in reclame wordt gemaakt.
Soms reclame met toch een serieuze achtergrond maar soms ook met pure oplichting.
Nou Sjakie,
Alleen de niewelingen en echte digibeten weten nog niet dat jouw "programma"niets anders is dan een velletje (digitale)papier alleen maar zenders bevat die elke computeraar ook zonder jouw "programma" gewoon op dit internet kan opzoeken terwijl er programma's gratis te vinden zijn waar wel, naast streaming video achteraf naar te kijken valt zoals nu die uitbreiding van YouTube.
(Voor de andere nieuwsgierigen).

Tsjonge,jonge die Sjakie toch.

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Jul 11, 2012 om 23:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ok het mysterie is opgelost... Ik voel me zwaar opgelicht.. ik wou dat ik net zo slim was als jullie om even te googlen of dit oplichterij was.

Ik heb 27 euro betaald waarvan ik 14 euro terug heb gekregen vanwege mijn lidmaatschap bij de affiliatesite paypro.nl (om banners op je site te kunnen plaatsen en geld te verdienen) IK WIL MIJN GELD TERUG...

Deze persoon pakt het slim aan omdat heel veel mensen via de paypro marketing service promotie voor deze onzin laat doen en een deel van de commisie aan promotors geeft. Dat betekent dat deze man/vrouw rijk word door duizenden mensen op te lichten! Een indrukwekkend verhaaltje !

Hij geeft aan op de verkoopsite dat je zonder KPN kunt kijken naar live televisie en 2500+ internationale erkende kanalen, maar wanneer je het koopt word je meteen gevraagt of je kpn hebt of andere internetproviders KPN bied zowiezo al gratis internet op de tab etc. aan bij aansluiting van een abonnement.. Ik heb Tele2 en die staat niet op de lijst dus ik kan daar niets van zien.

Daarnaast krijg ik een downloadbare mediaplayer met 2500+ onverstaanbare kanalen in roemeens, arabisch, die ik al gratis op internet kon vinden. er staat vaak zelfs bij geschreven dat het gratis streaming software hoort te zijn. Een opzettelijke oplichterij dus.

De manier hoe zijn/haar salespagina het verkocht was duidelijk gericht naar Nederlands publiek

Ik heb helemaal niets van waarde gekregen. alles bestond al gratis

Ik kan dus letterlijk MEER TV kijken via mijn gratis android app en door te googlen. en deze persoon heeft zichzelf gemaskeerd door geen naam bedrijfsnaam of contactgegevens achter te laten...

Ik zou het GEWELDIG vinden om deze persoon te zien boeten voor deze daden. Het gaat mij nieteens om het geld... die 27 minus 14 euro wil ik wel uitbesteed hebben aan zijn/haar straf.. het gaat mij om het principe... Dat hij/zij mij als paypro gebruiker heeft opgelicht, en er bijna zelfs toe gezet om anderen op te lichten door reclame voor deze oplichting te doen... Dan verdient deze persoon een flinke aanpak

ve
door verwijderd - Jul 11, 2012 om 23:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

DigitaalTVPakket.net IS FRAUDE en deze persoon dient ontmaskerd te worden zodat iedereen het weet wie deze fraudeur is !

ve
door verwijderd - Jul 11, 2012 om 23:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

@jyrich:

Tja, als het te mooi is om wáár te zijn, dan is dat meestal ook zo......

En zoals al gezegd, als het écht zou werken, dan gebruikte iedereen dat inmiddels wel en konden UPC/Ziggo/KPN/enz. hun TV-afdeling wel sluiten.....

Freya

ve
door verwijderd - Jul 11, 2012 om 23:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas voortaan eerst maar eens Googelen en rondvragen voor u iets dergelijks wil aanschaffen, het Internet zit nu eenmaal vol met oplichters!

ve
door verwijderd - Jul 11, 2012 om 23:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

jyrich schreef op woensdag 11 jul 2012, 23:31: DigitaalTVPakket.net IS FRAUDE en deze persoon dient ontmaskerd te worden zodat iedereen het weet wie deze fraudeur is !

zag niemand aankomen.....
Wanneer gaat de mens nou eens in zien dat alles wat GRATIS of heel erg GOEDKOOP is en te MOOI om waar te zijn is, dat het dan ook zo is!!

Ergens lijkt het gemiddelde IQ van nederland rond de 60 te hangen ofzo, dit soort dingen zijn toch zo klaar als koek. Zo als eerder al gezegd was ( 2 jaar terug ) dat als dit er zou zijn er allang pirated servers zouden zijn en iedereen voor € 15,00 tv via internet zou kijken!

Wel vaag om een post van 2 jaar terug open te scheuren.

ve
door verwijderd - Jul 12, 2012 om 00:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

jyrich schreef op woensdag 11 jul 2012, 23:25: Ok het mysterie is opgelost... Ik voel me zwaar opgelicht.. ik wou dat ik net zo slim was als jullie om even te googlen of dit oplichterij was.

Ik heb 27 euro betaald waarvan ik 14 euro terug heb gekregen vanwege mijn lidmaatschap bij de affiliatesite paypro.nl (om banners op je site te kunnen plaatsen en geld te verdienen) IK WIL MIJN GELD TERUG...

Deze persoon pakt het slim aan omdat heel veel mensen via de paypro marketing service promotie voor deze onzin laat doen en een deel van de commisie aan promotors geeft. Dat betekent dat deze man/vrouw rijk word door duizenden mensen op te lichten! Een indrukwekkend verhaaltje !

Hij geeft aan op de verkoopsite dat je zonder KPN kunt kijken naar live televisie en 2500+ internationale erkende kanalen, maar wanneer je het koopt word je meteen gevraagt of je kpn hebt of andere internetproviders KPN bied zowiezo al gratis internet op de tab etc. aan bij aansluiting van een abonnement.. Ik heb Tele2 en die staat niet op de lijst dus ik kan daar niets van zien.

Daarnaast krijg ik een downloadbare mediaplayer met 2500+ onverstaanbare kanalen in roemeens, arabisch, die ik al gratis op internet kon vinden. er staat vaak zelfs bij geschreven dat het gratis streaming software hoort te zijn. Een opzettelijke oplichterij dus.

De manier hoe zijn/haar salespagina het verkocht was duidelijk gericht naar Nederlands publiek

Ik heb helemaal niets van waarde gekregen. alles bestond al gratis

Ik kan dus letterlijk MEER TV kijken via mijn gratis android app en door te googlen. en deze persoon heeft zichzelf gemaskeerd door geen naam bedrijfsnaam of contactgegevens achter te laten...

Ik zou het GEWELDIG vinden om deze persoon te zien boeten voor deze daden. Het gaat mij nieteens om het geld... die 27 minus 14 euro wil ik wel uitbesteed hebben aan zijn/haar straf.. het gaat mij om het principe... Dat hij/zij mij als paypro gebruiker heeft opgelicht, en er bijna zelfs toe gezet om anderen op te lichten door reclame voor deze oplichting te doen... Dan verdient deze persoon een flinke aanpak

Na 20 maanden wordt deze topic eens weer boven water gehaald, met recht een oude koe uit sloot halen.

Mijn inziens beter geweest om een eigen topic te starten en met name bij 'Discussies' dit te doen.