y.
door y.emondt Apr 19, 2014 om 18:08
Auto & vervoer

Goedkoper via internet terwijl je net gekocht hebt

Ik heb gisteren een nieuwe fiets gekocht. Met inruil. Nu heb ik later op inet gekeken en scheelt het 300 euro. Dus uiteindelijk heb ik de inruil snorfiets voor niets weg gegeven. Daar kreeg ik 250 euro voor. Woensdag kan ik de fiets ophalen. Wat kan ik hier nog tegen doen?

844 9 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 19, 2014 om 18:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo y.emondt,

.....Wat kan ik hier nog tegen doen?....

Niets!
Een volgende keer EERST op internet kijken en niet achteraf!

Veel plezier met je nieuwe fiets.

Met vr.gr.

Cookies
door Cookies - Apr 19, 2014 om 18:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Begrijp nog steeds niet waarom mensen wel achteraf op internet gaan kijken en niet vooraf! Wat voor zin heeft het nog als je het artikel al gekocht hebt? Geen enkele!

tenormin
door tenormin - Apr 19, 2014 om 18:29
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Ben bang dat dit altijd wel een vraag zal blijven. Maar @y.emondt, je hebt er toch €250,00 voor terug gekregen? Dus woensdag a.s.: veel plezier met je nieuwe snorfiets, hoor.

valerius-2
door valerius-2 - Apr 19, 2014 om 19:25
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Troost u, er zijn er al veel voor gegaan. Eerst kopen en dan pas kijken of het goedkoper kan. Ook in winkels zou u eerst eens prijzen moeten vergelijken. Wel zo verstandig.

varabas
door varabas - Apr 19, 2014 om 21:04
450 Antwoorden / 35 Vragen

Ja, hier is wat aan te doen.
Genieten van de service van de, ik neem aan, plaatselijke fietsenmaker.

Bassie

pi
door pieterwolters - Apr 20, 2014 om 09:54
3610 Antwoorden / 0 Vragen

De prijs van een internetstunter moet je nooit vergelijken met die van de vakhandel. Krijg je bij die internetwinkel ook een nulbeurt en onderhoudsbeurt na een bepaalde tijd? Wordt de fiets ook netjes voor je ingesteld bij levering (door een fietsenmaker, en niet door een koerier met een inbussleutel)? Heeft die internetwinkel ook een reparatieservice? Etc. etc.

tot15karakters
door tot15karakters - Apr 20, 2014 om 10:38
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Ik moest voor mijn Online fiets... net als elke Aldi fiets alle spaken nalopen, versnelling afstellen en nog veel meer, wielen soms scheef, remmen op de band in plaats van velg enz....

Dus daarom is er ook prijsverschil maar ik kan en doe het graag zelf, maar ik weet waarom sommige fietsen binnen 1 jaar gebroken spaken en zo hebben en geen garantie kregen wegens niet nalopen bij aflevering zoals het hoorde.

Dus daarom dat prijsverschil....

mahadma
door mahadma - Apr 20, 2014 om 18:57
11520 Antwoorden / 51 Vragen

En was er op internet een inruilmogelijkheid? Nee.

Er bestaat een spreekwoord: Wie het onderste uit de kan wil hebben ..........

me
door mein33 - Apr 21, 2014 om 10:28
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Een beetje mosterd na de maaltijd.
Aankoop via internet is vaak schijnbaar goedkoper maar hoeft in de praktijk niet altijd goedkoper te zijn aangezien er vaak bijkomende zaken ontbreken.
Bij de koop bent u akkoord gegaan met de afspraken die zijn gemaakt m.b.t. de aankoop en de inruil, hierop kunt u niet terug komen.
Maar hiervoor krijgt u wel een afgemonteerde en afgestelde fiets en kunt u altijd terugvallen, mocht dit onverhoopt nodig zijn, op de service en garantieregeling via de rijwielhandelaar.