qw
door qwert_4884835 May 26, 2015 om 12:00
Computers & telefonie

Google als brouwser

Ik heb op mijn pc als ik internet opstart deze brouwser staan : omniboxes
Hoe kom ik hiervan af.
Ik heb deze gekregen nadat ik win7 opnieuw heb geïnstalleerd
wil graag terug naar google

(http://www.omniboxes.com/?type=sc&ts=1425118973&from=obw&uid=WDCXWD7501AALS-00J7B1_WD-WMATW010774907749)

3154 11 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - May 26, 2015 om 12:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....wil graag terug naar google......
Google is een zoekmachine.
Chrome is een browser.
Wat wil je precies?

Voor Chrome als standaardbrowser: lees hier.
Voor google als standaardzoekmachine: lees hier.

Met vr.gr.

macwouter
door macwouter - May 26, 2015 om 23:15
825 Antwoorden / 9 Vragen

Je kunt windows 7 wel opnieuw installeren maar weet niet hoe je Chrome moet downloaden Hmmmm vreemd.

edrick3
door edrick3 - May 27, 2015 om 00:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo !qwert,

Scan eens met AdwCleaner.

Suc6

el
door elhenk - May 27, 2015 om 12:09
9 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Iqwert,

Omniboxes.com is een browser hijacker en is waarschijnlijk meegeinstalleerd met een programma.
Het beste wat je kunt doen is naar onderstaande webpagina gaan en daar de removal tool downloaden en installeren.
Als het goed gaat is dan de startpagina weer zoals tevoren.

Succes elhenk.

http://www.2-removevirus.com/nl/verwijderen-omniboxes-com/

reflecs
door reflecs - May 27, 2015 om 12:41
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@elhenk,

U geeft dit advies met de beste bedoelingen.
Ik vind het vervelend om te schrijven, maar de link die u geeft is echt af te raden.

De Removaltool = Spyhunter-installer.exe

Hier wordt veel reclame voor gemaakt op internet.
Maar zie de recensie op deze pagina:
......SpyHunter 4
Wanneer u alle gedetecteerde items wilt laten verwijderen middels SpyHunter 4 dient u het programma te registreren en aanvullende een betaalde licentie aan te schaffen....

Het is ook nog eens lastig te verwijderen.

KLIK http://www.malwareinfo.nl/spyhunter-4/

el
door elhenk - May 27, 2015 om 13:01
9 Antwoorden / 1 Vragen

U geeft dit advies met de beste bedoelingen.
Ik vind het vervelend om te schrijven, maar de link die u geeft is echt af te raden.

De Removaltool = Spyhunter-installer.exe

Hier wordt veel reclame voor gemaakt op internet.
Maar zie de recensie op deze pagina:
......SpyHunter 4
Wanneer u alle gedetecteerde items wilt laten verwijderen middels SpyHunter 4 dient u het programma te registreren en aanvullende een betaalde licentie aan te schaffen....

Het is ook nog eens lastig te verwijderen.

Reflecs,

U hebt inderdaad gelijk wat er geschreven word over Spyhunter.
Had alleen de site gezien voor de removaltool en heb net het programma gedownload en geinstalleerd en kreeg ook de keuze om het programma te kopen.

edrick3
door edrick3 - May 27, 2015 om 13:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@elhenk (e.a.),

Probleem is al opgelost!

AdwCleaner is HET programma voor het verwijderen van browser hijkackers.

En inderdaad: géén Spyhunter gebruiken! Rommel.

edrick3
door edrick3 - May 27, 2015 om 13:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@!qwert,

Fijn dat je er van af bent.
Bedankt voor je berichtje.

Met vr.gr.

reflecs
door reflecs - May 27, 2015 om 13:22
1859 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=edrick3 schreef op woensdag 27 mei 2015, 13:04]@elhenk (e.a.),

Probleem is al opgelost!

Ja, dat is nu wel duidelijk. Vond het wel zinvol een waarschuwing te geven voor het geval iemand toch gebruik wilde maken van de gegeven link.

edrick3
door edrick3 - May 27, 2015 om 13:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@reflecs,

OT
Die waarschuwing was ook zeer terecht!
Via google kom je maar al te vaak op Spyhunter terecht.

Met vr.gr/

qw
door qwert_4884835 - May 27, 2015 om 23:02
2 Antwoorden / 2 Vragen

Inmiddels is het probleem met het eerste programma opgelost, ben er ook super blij mee, TOP!!!

"SpyHunter 4" is mogelijk een leuk programma. ik heb de betaalde versie...
Toch het probleem werd hiermee echt niet opgelost.
Werd zelfs irritant, dat ik het maar weer eraf heb gehaald.