su
door sutileeg May 28, 2015 om 20:45
Computers & telefonie

Google translate

Hallo, ik heb google translate gedownload, daarna heb ik google translate de offline versie van Frans en Engels geinstalleerd. Er staat 'n vinkje bij Frans en Engels. Dus dat lijkt mij goed; toch kan ik niet offline vertalen. Weet iemand raad??

5602 5 Rapporteer

ho
door hopetobehelping - May 28, 2015 om 21:00
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste sutileeg,

staan de 'punaises' achter de talen zoals hier vermeld, klik hier ?

Misschien heeft u de google translate help pagina al gevonden, anders klik hier.

gompy2
door gompy2 - May 28, 2015 om 21:33
2796 Antwoorden / 0 Vragen

@sutileeg.

Als je de app hebt gestart zie je aan de bovenkant het woord "Nederlands" staan met een ? pijltje er naast.
Daar tik je op.
Dan zie je bovenin het woord "Nederlands" staan met een pijltje ? er naast waar een streepje _ onder staat.
Op dat pijltje klik je,
Da kun je de Nederlandse taalmodule downloaden, 39,1 MB, en alle andere taalmodule's die je zelf wilt, zo te zien alle talen van de wereld, inclusief een aantal dialecten..
Je hebt nl alleen maar de Engelse taalmodule als je de app zelf hebt geïnstalleerd
Kiezen voor downloaden via wifi neem ik aan.

Je kunt dan als je een wifiverbinding hebt vertalen d.m.v. spraak.
Je tikt op het microfoontje en spreek in wat je wilt vertalen, je hoort het dan in spraak vertaalt.
Dit woerkt alleen maar als je een internetverbinding hebt, wifi of data, wat je wilt.
Heb je die niet dan kun je alleen maar als tekst vertalen.
Geweldige app
Suc6.

su
door sutileeg - May 30, 2015 om 15:53
100 Antwoorden / 70 Vragen

Hallo htbh en gompy. Sorry voor deze late reactie. Mijn probleem is opgelost. Ik had wel frans en engels, maar nog geen nederlands offline. Toen ik die geinstalleerd had, werkte de vertaler prima offline.Overigens staan er geen punaises achter het land, alleen maar kleine pijltjes die verwijzen naar andere landen. Bedankt beiden voor jullie reactie!

ho
door hopetobehelping - May 30, 2015 om 15:59
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste sutileeg,

fijn dat het opgelost is,
Dank u wel voor het terugmelden en veel plezier met de app.

gompy2
door gompy2 - May 30, 2015 om 18:25
2796 Antwoorden / 0 Vragen

@sutileeg, oké, suc6.