betgemeline5
door betgemeline5 May 4, 2015 om 20:20
Computers & telefonie

Google zoekmachine waarom zoveel

bedankt voor jullie antwoorden. Ik ben blij met de oplossing, maar blijf van mening dat Google en andere zoekmachines veel te veel dubbele informatie geven en dikwijls het gezochte woord ook als het juist gespeld is in het oerwoud van
mogelijke sites niet te vinden is!

316 4 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - May 4, 2015 om 20:42
7181 Antwoorden / 3 Vragen

Maar we zijn er uitgekomen.
Dank voor het melden.

crewmember
door crewmember - May 5, 2015 om 11:06
1040 Antwoorden / 0 Vragen

*Reactie op dubbele post*

Dat jij niet met de zoekmachine om kan gaan is niet google zijn schuld.
Er staat na het zoeken van het foute woord Ftyalinezuur recht onder het zoekvak deze vraag:

"
-Resultaten voor Fytinezuur
-Zoek in plaats daarvan naar Ftyalinezuur

"
Google geeft dus zelfs al aan dat je het verkeerde woord zoekt.

Als je dit spul wil kopen moet je "Fytinezuur kopen" of "winkel" ofzo googelen. Als je alleen het woord Fytinezuur googled weet google toch ook niet of je de chemische samenstelling of de invloed op de gezondheid wil weten?

gompy2
door gompy2 - May 5, 2015 om 11:32
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=crewmember schreef op dinsdag 5 mei 2015, 11:06]*Reactie op dubbele post*

Dat jij niet met de zoekmachine om kan gaan is niet google zijn schuld.
Er staat na het zoeken van het foute woord Ftyalinezuur recht onder het zoekvak deze vraag:

100 % mee eens.
Maar zoals zovaak, men heeft zelf nooit schuld.

Klik hier-> How To: Slimmer zoeken met Google

edrick3
door edrick3 - May 5, 2015 om 13:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@betgemeline5,

Het is handiger om een reactie bij de oorspronkelijke vraag te zetten: klik hier.

Blijkbaar had je dus inderdaad het gezochte woord verkeerd gespeld?