bo
door boslaan_1 Sep 10, 2014 om 11:59
Auto & vervoer

Gordijn

mijn duo plise is kapot het koortje daar om heb ik hem na de fabriekant gestuurt in plaats van de winkel om dat er op het koortje geen garantie zit volgens de secetaresse had ik dat pakje niet naar hun moeten sturen want hun reparen niet pateculeer maar nu is er al heel wat heen en weer gebelt en gemail maar het pakketje is daar zoek ik word van het kastje na het muurtje gestuurt wat moet en kan ik nu doen juristies is zo duur en komt het dan wel goed ben wanhopeg groetjes marie jose

1632 6 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Sep 10, 2014 om 12:28
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Hoe oud is uw due plissé gordijn? En wat heeft een secretaresse van doen met een herstelfout? U had gewoon in de winkel waar u de plissé gordijnen gekocht had het moeten aanbieden, u heft niets met de fabrikant van doen. Feit is belangrijk: hou oud is het, er er nog garantie. Valt dit alles nog daaronder vraagt u dan is bij het Juridisch Loket hoe het zit. Belt u maar, is beter als schrijven. lees hier. Uw vraag daar is gratis. Kijkt u onder "aankopen & garantie.

czar
door czar - Sep 10, 2014 om 13:07
1209 Antwoorden / 20 Vragen

In dit geval is bellen zeker beter dan schrijven.
Bel met het juridisch loket op tel. nr. 0900 - 8020 en leg hen het probleem voor.
Zij kunnen u dan adviseren wat u het beste kunt doen.

tijger1
door tijger1 - Sep 10, 2014 om 13:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar het gordijn is zoek bij de fabrikant.

tenormin
door tenormin - Sep 10, 2014 om 14:18
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Oh ja, gordijn is zoek. Goed lezen blijft probleem. ;-)

ar
door aram - Sep 14, 2014 om 16:06
136 Antwoorden / 1 Vragen

Waarschijnlijk een nieuwe kopen en dat bij een andere firma en fabrikant .

Als deze fabrikant je niet tegemoet wil komen .
Zou ik zelf producten van die fabrikant die het zoekgemaakt heeft in het vervolg mijden .
Dit soort problemen krijg je als je je personeel onder betaald en het uiterste van ze vergt.

natuurmens
door natuurmens - Sep 16, 2014 om 09:49
158 Antwoorden / 4 Vragen

Heeft u gebruik gemaakt van de retour service op de post dan is het pakketje te volgen. En dat kost niets hetzelfde wat je met een postorder bedrijf doet of aangetekend. Dan moet zo pakket terug te vinden zijn via de post site mijn pakketten.