mahadma
door mahadma Sep 27, 2013 om 11:55
Voeding & gezondheid

Green Active Plus Proefpakket

De vraag die ik stel aan de lezers is eenvoudig: lees de voorwaarden van deze (opvolger van Paris Pure?) aanbieding die steeds vaker in de publiciteit komt. Dus NIET denken: ik wil niks meer, ik hoef niets te doen. Lees dit aub, zodat er daardoor geen vragen komen: Hoe kom ik er van af.

Uit de Algemene voorwaarden: Actievoorwaarden Green Active Plus Proefpakket: U kunt zich 8 dagen lang overtuigen van de kwaliteit van onze producten, hiervoor betaald u enkel de verzend- en verpakkingskosten van € 4,99. De leverdatum van uw proefpakket met daarin 14 Green Active Plus tabletten wordt per e-mail gecommuniceerd en is tevens de ingangsdatum van de probeerperiode welke 8 dagen telt. Aan het einde van de probeerperiode ontvangt u automatisch een vervolgzending (90 Green Active Plus tabletten) t.w.v. € 59,99 excl. verzendkosten. Wanneer u geen vervolgzending wenst te ontvangen kunt u onze klantenservice hiervan tijdens uw proefperiode op de hoogte stellen. Dit kan via onze website www.greenactiveplus.com of tijdens kantooruren op 085-489 44 08 Met deze machtiging geeft u tot wederopzegging toestemming bedragen voor geleverde goederen automatisch van uw rekening af te schrijven.

Ik hoop hier een boel vragen en ongewenste zendingen mee te voorkomen, met alle kosten van dien ..........

5360 25 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Sep 27, 2013 om 12:05
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Nu maar hopen dat het helpt ;-)

costnix
door costnix - Sep 27, 2013 om 12:13
2874 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=zoekster schreef op vrijdag 27 sep 2013, 12:05]Nu maar hopen dat het helpt ;-)

Het TANSTAAFL principe is bij deze bedrijven van toepassing :-)

mahadma
door mahadma - Sep 27, 2013 om 12:20
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Of te wel : ""There ain't no such thing as a free lunch"

tijger1
door tijger1 - Sep 27, 2013 om 12:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@mahadma

Uw topic is zinloos. De mensen die hier iets bestellen, zitten niet op dit forum.

Pas als ze besteld hebben en de problemen beginnen, gaan ze rondkijken en komen eventueel hier terecht met hun klachten over "onterechte" incasso's en ga zo maar door.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 27, 2013 om 13:28
7155 Antwoorden / 3 Vragen

@ Tijger,
maar de nieuwelingen kunnen wel worden doorverwezen naar dit topic.

mahadma
door mahadma - Sep 27, 2013 om 13:32
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Als de topic titel wordt ingetoetst via google komt dit er voor de "zoekende" lieden er uit. Op tijd is prettig, maar in geval van te laat scheelt dit veel heen en weer geschrijf.

tijger1
door tijger1 - Sep 27, 2013 om 13:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=mahadma schreef op vrijdag 27 sep 2013, 13:32]Als de topic titel wordt ingetoetst via google komt dit er voor de "zoekende" lieden er uit. Op tijd is prettig, maar in geval van te laat scheelt dit veel heen en weer geschrijf.

Ik help het u hopen. (Lol) scheelt veel ellende.

zwemmer
door zwemmer - Sep 27, 2013 om 14:15
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Denk je nou echt dat een vragensteller hier hoogte van neemt? Er staat uiteindelijk alleen maar: Mahadma is het opgevallen dat er veel klachten over de werkwijze van Green Actve Plus/Praris Pure komen en beveelt mensen aan eerst goed te lezen hoe het met de voorwaarden zit. Dat is natuurlijk altijd aan te bevelen. Dus gaat het om een eigen behulpzaamheid van een beantwoorder die hier volkomen misplaatst is (de behulpzaamheid dan). Algemene adviezen vallen onder TIPS, maar het gaat hier nog niet eens om een algemeen advies maar om een open deur wat niet wil zeggen dat de goede beschermende bedoelingen niet te waarderen zijn.

Zwemmer

zoekster
door zoekster - Sep 27, 2013 om 14:30
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Als je Green Active Plus Proefpakket intikt bij Google staat dit topic nu bovenaan. Vind ik toch een pluspunt en een goede poging van Mahadma om iets voor elkaar te krijgen.
Ook al zullen er ongetwijfeld weer mensen hier verschijnen die zich hebben verlustigd aan dit 'gratis' maaltje.

mahadma
door mahadma - Sep 27, 2013 om 14:34
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Zwemmer, ik verwacht niet dat hele volksstammen hier nota van nemen, maar suf aan de kant te blijven zitten, terwijl ik met dit soort mailtje voor Paris Pure en Green Active wordt bestookt, dan zullen er zeker mensen zijn die eens gaan googelen, dus daarom.

tijger1
door tijger1 - Sep 27, 2013 om 15:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@mahadma

Ik krijg nooit ongewenste mailtjes, noch spam, noch phishing mails.

Ik begrijp best uw goede bedoelingen, maar de mensen zien een bon in een blad, de Margriet, of Viva of zoiets, en denken dan hé GRATIS en dan bestellen ze en gaat het fout. Dan pas kijken ze eventueel op Google, maar is het leed al geschied.

costnix
door costnix - Sep 27, 2013 om 16:00
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@ mahadma

U gaat door voor de koelkast.

tijger1
door tijger1 - Sep 27, 2013 om 16:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=costnix schreef op vrijdag 27 sep 2013, 16:00]@ mahadma

U gaat door voor de koelkast.

Waar slaat dit op?

zoekster
door zoekster - Sep 27, 2013 om 16:41
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=tijger1 schreef op vrijdag 27 sep 2013, 15:11]@mahadma

Ik begrijp best uw goede bedoelingen, maar de mensen zien een bon in een blad, de Margriet, of Viva of zoiets, en denken dan hé GRATIS en dan bestellen ze en gaat het fout. Dan pas kijken ze eventueel op Google, maar is het leed al geschied.
Maar als ze het per bon in een blad bestellen en de bijbehorende voorwaarden staan op een site, mogen deze praktijken niet. Dit soort voorwaarden moeten altijd duidelijk in het aanbod staan. Het mag ook niet met een vinkje naar de AV of met een verwijzing naar zogenaamde garantie voorwaarden.
Lees DIT

Overigens heeft Paris Pure vorig jaar gelogen over dat ze gelieerd waren aan Viva, Libelle enz. Die hebben PP teruggefloten en sindsdien staat er op de site van PP

*ParisPure is niet geaffilieerd met Viva, Libelle, Margriet of NU.n

tijger1
door tijger1 - Sep 27, 2013 om 17:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@zoekster

Uw eerste alinea is mij uiteraard bekend. De tweede niet, maar het was slechts een voorbeeld.

Wat ik bedoel te zeggen is dat naar mijn idee de mensen eerst bestellen en pas als het fout loopt op internet verder gaan kijken. Maar dat laat onverlet dat de poging van Mahadma te prijzen valt.

Toevallig nu ook weer Paris Pure bij V & A.

zoekster
door zoekster - Sep 27, 2013 om 17:27
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=tijger1 schreef op vrijdag 27 sep 2013, 17:05]

Toevallig nu ook weer Paris Pure bij V & A.
Ik zag het staan. Het is een jammerlijk feit dat veel mensen 'niet slim' handelen. Ik heb me er eens heel intens mee beziggehouden, maar ik kan me er nu even niet meer voor opladen.

dearagain
door dearagain - Sep 27, 2013 om 21:42
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*eigenlijk zou consuwijzer aan dit soort praktijken veel meer aandacht moeten schenken en dan met naam en toenaam van de ******bedrijven, zo in de trant van het acquisitiesteunpunt

jolijn nr.2
door jolijn nr.2 - Sep 28, 2013 om 11:22
355 Antwoorden / 1 Vragen

Alles goed en wel @Mahadma, maar los van het feit of zoiets mag - en de algemene voorwaarden duidelijk bekend zijn gemaakt, voor bestellen van het proefpakket:
- een leverdatum wordt niet per mail gecommuniceerd.
- het proefpakketje komt niet altijd aan/wordt niet geleverd.
- onenigheid over de leverdatum en daardoor duur van de probeerperiode

zoekster
door zoekster - Sep 28, 2013 om 11:38
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=jolijn nr.2 schreef op zaterdag 28 sep 2013, 11:22]Alles goed en wel @Mahadma, maar los van het feit of zoiets mag - en de algemene voorwaarden duidelijk bekend zijn gemaakt, voor bestellen van het proefpakket:
- een leverdatum wordt niet per mail gecommuniceerd.
- het proefpakketje komt niet altijd aan/wordt niet geleverd.
- onenigheid over de leverdatum en daardoor duur van de probeerperiode

Verbaast me niets, want uiteindelijk is het zo, dat niemand die vervolgzendingen wil hebben. Dus je moet als verkoper elke truc die je maar kan verzinnen toepassen om maar te zorgen dat ze eraan vastzitten.
Proefpakketten is gewoonweg iets waar je nooit aan moet beginnen.

zwemmer
door zwemmer - Sep 28, 2013 om 11:41
2638 Antwoorden / 35 Vragen

@zoekster

.... zet dat dan maar onder TIPS! Broodnodig.

zoekster
door zoekster - Sep 28, 2013 om 12:14
10965 Antwoorden / 34 Vragen

@zwemmer

Helaas worden die tips nog minder gelezen dan de V&B rubriek.

tijger1
door tijger1 - Sep 28, 2013 om 12:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=zwemmer schreef op zaterdag 28 sep 2013, 11:41]@zoekster

.... zet dat dan maar onder TIPS! Broodnodig.

Dat is ook zinloos. Men ziet staan "GRATIS" en wordt hebberig.

valerius-2
door valerius-2 - Sep 28, 2013 om 14:21
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Degene die er al in zijn stapt, weten nu maar de andere stappen er toch wel om dat zij het hier lezen, want dan zouden zij het ook al kunnen weten.

fl
door flyer290 - Mar 5, 2014 om 19:11
1 Antwoorden / 0 Vragen

Pas op met dit product. Green active plus. Je geeft ze een machtiging en ze schrijven daarna zo 60,- van je rekening af. Vervolgens sturen ze weer een zending pannen en pillen.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Mar 6, 2014 om 13:43
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[edit redactie: Offtopic reactie]