lh
door lhoek Oct 4, 2012 om 23:11
Computers & telefonie

Groupon voor reparatie Ipad, nu Ipad al maand kwijt.

Via groupon heb ik een aanbieding aangeschaft waarbij mijn Ipad binnen 72 uur gerepareerd zou worden. Inmiddels ben ik mijn Ipad al meer dan een maand kwijt. Ik heb groupon al meer malen gebeld en die zeggen alleen maar dat ze er iemand op gaan zetten en dat er al meer klachten zijn. Het bedrijf waar mijn Ipad is neemt de telefoon niet meer op en reageert af en toe op de mail zeggende dat ze ernaar zullen kijken. Hiervoor heb ik ze vaker egsproken, waarbij er telkens smoesjes waren over problemen met levering, dat ze me zullen terugbellen en dat ze hem meteen zouden gaan maken. Ik heb al aangegeven dat ik wil dat mijn Ipad meteen opgestuurd word desnoods nog stuk met geld terug. Maar dit levert ook niets op. Is er een manier waarop ik het bedrijf kan dwingen mijn Ipad binnen bepaalde tijd terug te sturen?

3394 19 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 5, 2012 om 13:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Groepon voert geen controle uit op zijn zakenpartners en neemt geen enkele verantwoording.
Het beste is om Groupon te mijden en gewoon een bedrijf te zoeken zonder bemoeienis van derden.
In u geval is het een kwestie van afwachten en dat kan wel eens lang duren gezien de levertijden bij Group on.
He ooit een hoes besteld tbv Ipad en moest vervolgens een maand wachten op de levering.

ve
door verwijderd - Oct 5, 2012 om 13:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Al aangifte gedaan bij de politie? Zou ik doen. En als je een kopie aangite kan krijgen die opsturen naar het bedriff. Of maar een jurist inschakelen. Of ff zelf langs gaan?

ve
door verwijderd - Oct 5, 2012 om 15:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

nou ik zou zeggen:

BELBUS!!!!!!

ve
door verwijderd - Oct 8, 2012 om 09:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Grouponner,

Wat vervelend dat je problemen hebt met Groupon. Met de gegevens die ik nu van je heb kan ik helaas niet veel voor je doen. Ik heb iets nodig om je op te kunnen zoeken in ons systeem. Heb je voor mij het e-mailadres waar je de bestelling mee hebt gedaan of als je dat liever niet hier post, je vouchercode van deze bestelling?

Met vriendelijke groet,
Sabine - Groupon

ve
door verwijderd - Oct 12, 2012 om 11:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

inmiddels een juridische brief op gestuurd en de Ipad teruggestuurd gekregen, helaas werkt ie nu helemaal niet meer. Het bedrijf is neit meer te bereiken en. groupon heb ik allang benaderd maar het enige wat jullie doen is zeggen we gaan er naar kijken en sturen het door. Weet iemand misschien of je nu een aanklacht in kan dienen? Of aangiftebofzo kan doen? Zodat zei de kosten opvangen?

ve
door verwijderd - Oct 12, 2012 om 11:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dergelijke producten via een aanbiedingensite kopen: hoe dom kun je zijn.

ve
door verwijderd - Oct 12, 2012 om 11:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dankje, alsof ik me niet al rot genoeg voel nu

ve
door verwijderd - Oct 12, 2012 om 11:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

lhoek schreef op vrijdag 12 okt 2012, 11:19: Dankje, alsof ik me niet al rot genoeg voel nu

Met alle respect: ik zie wel eens dat mensen via bepaalde site's zo goedkoop mogelijk bepaalde producten gaan kopen en als je ze dan vraagt waarom ze die producten niet in de normale winkel gaan kopen, is het antwoord: "Ja, doei! Veel te duur!"
Moet ik er dan nog iets aan toevoegen?

Ook: via veilingsites vakanties boeken en verbaast zijn als het mis gaat.

lhoek schreef op vrijdag 12 okt 2012, 11:19: Dankje, alsof ik me niet al rot genoeg voel nu

Mijn vraag blijft: waarom heb je dat ding via Groupon gekocht en niet in de normale winkel?

ve
door verwijderd - Oct 12, 2012 om 11:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk inmiddels realiseer ik me dat het geen slimme zet was, ik ging er vanuit dat een bedrijf als groupon gewoon service verleend. Het bedrijf is enorm en ontzettend bekend, nou dat was een naieve actie. Nu kom ik er dan helaas achter dat ze ongeveer de slechtste service leveranciers waren die er bestaan. Het was voor mij makkelijk omdat ik de Ipad op kon sturen, hij zou binnen 72 uur terugkomen en ik zou er geen om kijken meer naar hebben. Ik heb zelf de ballen verstand van Ipads en reparatie en weet ik het, de Ipad heb ik via mijn werk verkregen. Tsjah me lesje heb ik in ieder geval wel geleerd. En het was inderdaad niet slim, alleen ik moet het nu wel nog opgelost zien te krijgen! En aan reacties die vertellen dat het niet slim was heb ik weinig, want dat weet ik nu ook wel!

ve
door verwijderd - Oct 12, 2012 om 11:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste lhoek,

We willen je heel graag helpen, maar zoals ik al zei; ik heb iets nodig om je gegevens op te kunnen zoeken. Op dit moment weet ik niet wie je bent en over welke deal het gaat.. Een vouchercode zou al genoeg zijn om je op te kunnen zoeken.

Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet,
Sabine - Groupon

ve
door verwijderd - Oct 12, 2012 om 11:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voucher code is 0010100OQD , maar ik heb vandaag alweer gebeld met jullie. En zoals gebruikelijk werd het wel weer doorgestuurd.

ve
door verwijderd - Oct 12, 2012 om 12:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

ikbenik schreef op vrijdag 12 okt 2012, 11:29:
lhoek schreef op vrijdag 12 okt 2012, 11:19: Dankje, alsof ik me niet al rot genoeg voel nu

Met alle respect: ik zie wel eens dat mensen via bepaalde site's zo goedkoop mogelijk bepaalde producten gaan kopen en als je ze dan vraagt waarom ze die producten niet in de normale winkel gaan kopen, is het antwoord: "Ja, doei! Veel te duur!"
Moet ik er dan nog iets aan toevoegen?

Ook: via veilingsites vakanties boeken en verbaast zijn als het mis gaat.

lhoek schreef op vrijdag 12 okt 2012, 11:19: Dankje, alsof ik me niet al rot genoeg voel nu

Mijn vraag blijft: waarom heb je dat ding via Groupon gekocht en niet in de normale winkel?

Ik ben trouwens als eerst naar de apple store geweest, alleen die deden helemaal niks aan reparatie.

ve
door verwijderd - Oct 12, 2012 om 12:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

@lhoek:
Het is zeker niet mijn bedoeling om je de grond in te stampen, laat aub daar geen misverstand over bestaan.

Hier is echt een gezegde op zijn plaats: goedkoop is duurkoop.

Het punt is dat Groupon hierbij geen partij is en de verkopende partij dus degene is die de aanbieding gedaan heeft via Groupon (simpel uitgelegd). Dus bij problemen moet je bij de verkopende partij zelf zijn.

ve
door verwijderd - Oct 12, 2012 om 12:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

lhoek schreef op vrijdag 12 okt 2012, 12:00:

Ik ben trouwens als eerst naar de apple store geweest, alleen die deden helemaal niks aan reparatie.

Hoeven ze in principe ook niet, behalve als via Groupon daar het product gekocht is.

Wat doet Groupon dan?
Die zorgt ervoor dat je bij die verkopende partij een product met korting kan kopen. Dus Groupon is niet de aanspreekpunt en ook niet de leverancier.

ve
door verwijderd - Oct 12, 2012 om 12:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee, ik bedoel dat ik voor ik de groupon heb aangeschaft naar de applestore ben geweest met het toen kapotte scherm. Toen die niks repareerd heb ik via groupon die reparatiebon gekocht.

En groupon steekt wel zelf meer dan de helft van wat ik heb betaald voor die groupon in ze zak, de rest gaat naar de leverancier. Dan zouden ze toch wel enige verplichting moeten hebben? Zelfs nadat ik al een probleem met het bedrijf heb aangekaart bij hun zijn ze nog doorgegaan met die groupon verkopen.

Het bedrijfje ontkend elke aansprakelijkheid en wil hoogstens me geld voor de reparatie teruggeven, alleen hij krijgt maar 30 euro van de 80 euro die ik heb betaald. De rest heeft groupon.

ve
door verwijderd - Oct 12, 2012 om 12:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

lhoek schreef op vrijdag 12 okt 2012, 11:47: Voucher code is 0010100OQD , maar ik heb vandaag alweer gebeld met jullie. En zoals gebruikelijk werd het wel weer doorgestuurd.

Doe even slim! Een telefoongesprek met iemand van de klantenservice is echt niet hetzelfde als een webcare medewerker van Groupon die hier met je probleem aan de slag gaat.
Wel eens van 'damage control' gehoord?

ve
door verwijderd - Oct 12, 2012 om 12:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

ikbenik schreef op vrijdag 12 okt 2012, 11:13: Dergelijke producten via een aanbiedingensite kopen: hoe dom kun je zijn.

Ik denk zo dom als je wil zijn. Komt voornamelijk voor als je niet goed leest.

Hij heeft geen iPad via Groupon gekocht, maar een reparatieservice voor zijn iPad. Zijn iPad is stuk en hij wil hem laten repareren. Via groupon kan dat met korting. Geen product, maar een dienst dus.

Wie is hier nu dom?

Hoe dom kun je zijn door niet goed te lezen?

ve
door verwijderd - Oct 12, 2012 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

zoekster schreef op vrijdag 12 okt 2012, 12:34:
lhoek schreef op vrijdag 12 okt 2012, 11:47: Voucher code is 0010100OQD , maar ik heb vandaag alweer gebeld met jullie. En zoals gebruikelijk werd het wel weer doorgestuurd.

Doe even slim! Een telefoongesprek met iemand van de klantenservice is echt niet hetzelfde als een webcare medewerker van Groupon die hier met je probleem aan de slag gaat.
Wel eens van 'damage control' gehoord?

Ik weet niet wat een webcare medewerker is of doet en hoe dat verschilt?

ve
door verwijderd - Oct 12, 2012 om 13:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

@lhoek, in jouw belang zal ik er verder niet op doorgaan. Neem maar van mij aan dat de webcare medewerkster Sabine veel harder voor je aan de slag gaat dan iemand van de klantenservice. Anders doet Sabine haar werk niet goed ;-)