mi
door mieke62 Oct 28, 2013 om 10:36
Computers & telefonie

Gsm stuk in garantieperiode

ik heb mijn abonnement begin aug verlengd en heb daar ook een andere gsm bijgenomen, 2 sept ging het al mis en laadde de gsm niet meer op, we waren op vakantie dus half sept contact opgenomen met hi, gsm opgestuurd voor reparatie, toen gsm terug kwam heeft hij het 1 week gedaan en toe dezelfde klacht, nu heb ik gevraagd of ze voor mij de gsm niet om kunnen ruilen omdat ik afhankelijk ben van mijn gsm, ik ben rolstoelafhankelijk en kan en mag niet weg zonder goed werkende gsm, nadat ik 18 dagen op antwoord moest wachten en toen nog nadat ik zelf gebeld heb, was t antwoord nee we repareren hem. wij mogen de gsm in 3 mnd 3x repareren voordat u een nieuwe krijgt, ook waren ze helemaal niet meedenkend voor mij, t leentoestel kan weinig alleen bellen, maar mijn ab loopt wel door waar ik ook betaal voor internet. mijn vraag kan t zomaar zijn dat een gsm in de garantie 3x in 3mnd opgestuurd moet worden reparatie of mag ik een nieuw toestel eisen??

504 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Oct 28, 2013 om 11:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U hebt nog niet een oud mobieltje liggen waar uw sim even in kan? Ze mogen hem inderdaad drie keer repareren.

zoekster
door zoekster - Oct 28, 2013 om 11:25
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Die drie keer mogen repareren voordat je een vervangend toestel krijgt, heeft de middenstand zelf verzonnen, staat nergens in de wet. Helaas papegaait zich dat maar voort, die drie keer mogen repareren.
U heeft recht op vervanging of herstel van het toestel. Verder moet dit binnen een redelijke termijn en zonder al te veel overlast voor u gebeuren.
art 7: 21 lid 3 BW
De verkoper is verplicht om, mede gelet op de aard van de zaak en op het bijzondere gebruik van de zaak dat bij de overeenkomst is voorzien, binnen een redelijke termijn en zonder ernstige overlast voor de koper, zijn in lid 1 bedoelde verplichtingen na te komen.

Maar ja, HI trekt zich niets aan van de wet en dan zit je als consument met de gebakken peren.

U heeft sowieso recht op reductie van uw abokosten, want u heeft niet gekregen waar u voor betaald.
Ga maar eens lekker wat rondtetteren op het internet. Ergens wordt u wel gehoord.
Wat dacht u van klacht.nl en de klachtenkompas.nl

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ti
timonefkens - Mar 29, 2024 om 10:25
Vrije tijd & tuin

De lekkerste whisky

Hoi, 
Ik ben op zoek naar de lekkerste whisky. 
Ik en mijn maten doen volgende week een mannenavond, hiervoor wil ik graag een lekkere fles whisky halen. Ik heb online gezocht naar verschillende soorten, alleen heb ik geen idee welke lekker is. 
Heeft er iemand tips??

... Lees meer

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

Ha
Hansie1947 - Mar 28, 2024 om 13:13
Vrije tijd & tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer