fb
door fbr12345 Apr 6, 2015 om 16:08
Elektronica & tv

Guideplus

Betreft: vervallen Guide Plus menu op HDD recorder t.b.v. programmeren.
Sinds enige dagen ontvangt de HDD ontvanger, merk Phllips, geen Guide Plus menu meer. Ziggo heeft dit signaal gewijzigd of laten vervallen. Op internet zijn er honderden klachten te vinden. Daar betreft het niet alleen Philips maar ook Samsung, Panasonic, Sony.
Waarschijnlijk heeft Ziggo het signaal op 1 april laten vervallen i.v.m. het samengaan met UPC. Slechte grap overigens!
Er zijn al veel mensen die geklaagd hebben maar die krijgen - zo te zien op diverse forums - vaak als antwoord dat het aan hun apparatuur ligt.

Kunnen jullie hier aandacht aan besteden?

https://community.ziggo.nl/ziggo-algemeen-23/waar-guide-plus-gebleven--2842

1864 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Cookies
door Cookies - Apr 6, 2015 om 16:10
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Ach, copy/past tekst van:

Gebruikersnaam:
jjvwfrustratie
Level:
Datum:
maandag 6 apr 2015, 13:01
Categorie:
Elektronica & Telefonie - Kabel-tv
Antwoorden:
5
Trefwoorden:
Guide Plus vervallen
Betreft: vervallen Guide Plus menu op HDD recorder t.b.v. programmeren.
Sinds enige dagen ontvangt de HDD ontvanger, merk Phllips, geen Guide Plus menu meer. Ziggo heeft dit signaal gewijzigd of laten vervallen. Op internet zijn er honderden klachten te vinden. Daar betreft het niet alleen Philips maar ook Samsung, Panasonic, Sony.
Waarschijnlijk heeft Ziggo het signaal op 1 april laten vervallen i.v.m. het samengaan met UPC. Slechte grap overigens!
Er zijn al veel mensen die geklaagd hebben maar die krijgen - zo te zien op diverse forums - vaak als antwoord dat het aan hun apparatuur ligt.

Kunnen jullie hier aandacht aan besteden?

https://community.ziggo.nl/ziggo-algemeen-23/waar-guide-plus-gebleven--2842

edrick3
door edrick3 - Apr 6, 2015 om 16:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Kijk hier.

.....Kunnen jullie hier aandacht aan besteden?.....
Voor contact met de redactie: klik hier.

Cookies
door Cookies - Apr 6, 2015 om 16:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Het probleem zit bij Eurosport, niet bij Ziggo. Analoog is een achterhaalde techniek.

me
door mein33 - Apr 6, 2015 om 17:56
5658 Antwoorden / 28 Vragen
0

[quote=carola.83 schreef op maandag 6 apr 2015, 16:16]. Analoog is een achterhaalde techniek.

Maar tot 1 april jl. werkte het prima en om het dan, zonder enige kennisgeving, plotseling te beëindigen is van UPC/ZIGGO , netjes gezegd, erg klantonvriendelijk.

me
door mein33 - Apr 6, 2015 om 17:58
5658 Antwoorden / 28 Vragen
0

[quote=carola.83 schreef op maandag 6 apr 2015, 16:16]Het probleem zit bij Eurosport, niet bij Ziggo.

Het probleem zit wel bij UPC/ZIGGO omdat UPC/ZIGGO het EPG signaal meestuurde via het kanall van Eurosport en daar gewoon mee is gestopt.

Cookies
door Cookies - Apr 6, 2015 om 18:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

[quote=mein33 schreef op maandag 6 apr 2015, 17:58][quote=carola.83 schreef op maandag 6 apr 2015, 16:16]Het probleem zit bij Eurosport, niet bij Ziggo.

Het probleem zit wel bij UPC/ZIGGO omdat UPC/ZIGGO het EPG signaal meestuurde via het kanall van Eurosport en daar gewoon mee is gestopt.

Ik had begrepen dat het probleem bij Eurosport zat. Overigens zie ik dat guide plus in andere Europese landen jaren geleden al gestopt is KLIK

blok
door blok - Apr 7, 2015 om 21:44
79 Antwoorden / 8 Vragen
0

ik was ze ook kwijt, die EPG-lijsten. zomaar van het ene moment op het andere. grrrr.

en nu ineens vanavond ....... ze zijn er weer !

zou het dan toch aan Ziggo liggen ??

Cookies
door Cookies - Apr 7, 2015 om 21:46
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

[quote=blok schreef op dinsdag 7 apr 2015, 21:44]ik was ze ook kwijt, die EPG-lijsten. zomaar van het ene moment op het andere. grrrr.

en nu ineens vanavond ....... ze zijn er weer !

zou het dan toch aan Ziggo liggen ??

Problemen Guide+ opgelost
De problemen met Guide+ zijn opgelost, het signaal is weer beschikbaar. Tijdelijk was het signaal in Nederland afwezig, omdat Eurosport wijzigingen had doorgevoerd.

Sinds afgelopen maand zendt Eurosport in de Benelux de MotoGP races uit, met een eigen Nederlandstalige productie. Dit betekende dat de internationale Eurosport feed vervangen is door een Benelux Eurosport feed.

Het Guide+ signaal wordt meegezonden met Eurosport. In de nieuwe Nederlandstalige feed was dat echter niet beschikbaar, waardoor sinds de MotoGP van Qatar geen gids bijgewerkt werd.

De problemen zijn nu opgelost. Het signaal is weer toegevoegd.

19
door 1953 - Apr 7, 2015 om 23:29
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=carola.83 schreef op dinsdag 7 apr 2015, 21:46][quote=blok schreef op dinsdag 7 apr 2015, 21:44]ik was ze ook kwijt, die EPG-lijsten. zomaar van het ene moment op het andere. grrrr.

en nu ineens vanavond ....... ze zijn er weer !

zou het dan toch aan Ziggo liggen ??

Problemen Guide+ opgelost
De problemen met Guide+ zijn opgelost, het signaal is weer beschikbaar. Tijdelijk was het signaal in Nederland afwezig, omdat Eurosport wijzigingen had doorgevoerd.

Sinds afgelopen maand zendt Eurosport in de Benelux de MotoGP races uit, met een eigen Nederlandstalige productie. Dit betekende dat de internationale Eurosport feed vervangen is door een Benelux Eurosport feed.

Het Guide+ signaal wordt meegezonden met Eurosport. In de nieuwe Nederlandstalige feed was dat echter niet beschikbaar, waardoor sinds de MotoGP van Qatar geen gids bijgewerkt werd.

De problemen zijn nu opgelost. Het signaal is weer toegevoegd.

Gelukkig maar!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer