rs
door rschallenberg Jan 17, 2015 om 19:55
Voeding & gezondheid

Halfjaarljjks prijsvergeljjk

Hoe komt het dat in jullie halfjaarlijkse prijsvergelijk nooit Dirk van den Broek betrokken wordt?
Ook nu zit ik weer naar jullie programma te kijken en weer worden de prijzen niet met DvdB vergeleken.
Ik vind dat heel vreemd en in feite worden de kijkers hierdoor door jullie in zekere zin misleid.

597 15 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jan 17, 2015 om 20:04
11521 Antwoorden / 51 Vragen

Voor deze opmerking moet u naar linksonderaan onder algemeen bij "Contact met Kassa" zijn, dat is de afd. tv, Dit is het consumenten forum.

diumenge
door diumenge - Jan 17, 2015 om 20:08
11969 Antwoorden / 15 Vragen

En Hoogvliet supermarkten?

tijger1
door tijger1 - Jan 17, 2015 om 20:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En de Spar? En Deen? En wat hebben we nog meer. Grote misleiding.;-))

mahadma
door mahadma - Jan 17, 2015 om 20:20
11521 Antwoorden / 51 Vragen

We hebben ook nog: Jan Linders, Vomar, Konmar, Bas van der Heijden. Emte ........... en ik vergeet en nog een boel.

diumenge
door diumenge - Jan 17, 2015 om 20:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Precies!

rs
door rschallenberg - Jan 17, 2015 om 21:44
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=mahadma schreef op zaterdag 17 jan 2015, 20:20]We hebben ook nog: Jan Linders, Vomar, Konmar, Bas van der Heijden. Emte ........... en ik vergeet en nog een boel.

rs
door rschallenberg - Jan 17, 2015 om 21:46
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=mahadma schreef op zaterdag 17 jan 2015, 20:20]We hebben ook nog: Jan Linders, Vomar, Konmar, Bas van der Heijden. Emte ........... en ik vergeet en nog een boel.

Lijkt mij dat het wel om landelijke ketens moet gaan. Welke je hier noemt zijn bij mij niet bekend behalve Emte. Bas vander Heijden bestaat niet meer, is Dirk vd Broek geworden.

tijger1
door tijger1 - Jan 17, 2015 om 23:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wij hebben hier wel een Bas vd Heijden hoor.

valerius-2
door valerius-2 - Jan 17, 2015 om 23:05
7840 Antwoorden / 95 Vragen

U wilt er een algemeen verschil zien, maar al deze supermarkten zitten niet bij in de buurt. Of wilt een hoop km maken om goedkoop uit zijn, en de km gewoon niet meetellen wat die koste. Ik vergelijk zelf de winkels die voor mij bereikbaar zijn met mijn boodschappen wagentje. Daar hek ik geen anderen voor nodig.

tenormin
door tenormin - Jan 17, 2015 om 23:34
16816 Antwoorden / 108 Vragen

En ik ken Emte weer niet behalve TV reclame. En omdat ik die super niet ken zou ik hem graag willen leren kennen, alleen: hij zit kennelijk in een ander deel van Nederland. En Digros is toch ook Dirk van de Broek? Tenzij ook alweer veranderd? Hou de naamsveranderingen bijna niet meer bij! Denk trouwens niet dat we misleid worden, hoewel.....We weten natuurlijk nooit wie de Kassa sponsor is achter de schermen.

tijger1
door tijger1 - Jan 17, 2015 om 23:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Kassa wordt natuurlijk niet gesponsord door de supermarkten.

rs
door rschallenberg - Jan 18, 2015 om 09:40
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op zaterdag 17 jan 2015, 23:05]U wilt er een algemeen verschil zien, maar al deze supermarkten zitten niet bij in de buurt. Of wilt een hoop km maken om goedkoop uit zijn, en de km gewoon niet meetellen wat die koste. Ik vergelijk zelf de winkels die voor mij bereikbaar zijn met mijn boodschappen wagentje. Daar hek ik geen anderen voor nodig.

Je hebt een verkeerd beeld van mijn opmerking. Het gaat er om dat Kassa een prijsvergelijk maakt en een grote speler als Dirk van den Broek hierin niet betrekt. Het moeten landelijke supermarkten zijn en diegene die niet landelijk werken mogen van mij buiten het onderzoek blijven.

tijger1
door tijger1 - Jan 18, 2015 om 09:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dirk vd Broek werkt niet landelijk.

pi
door pieterwolters - Jan 18, 2015 om 11:21
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zaterdag 17 jan 2015, 23:01]Wij hebben hier wel een Bas vd Heijden hoor.

Die is dan waarschijnlijk binnenkort aan de beurt om omgedoopt te worden in Dirk van den Broek. Ze willen landelijk 1 merk gaan worden.

tijger1
door tijger1 - Jan 18, 2015 om 11:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op zondag 18 jan 2015, 11:21][quote=tijger1 schreef op zaterdag 17 jan 2015, 23:01]Wij hebben hier wel een Bas vd Heijden hoor.

Die is dan waarschijnlijk binnenkort aan de beurt om omgedoopt te worden in Dirk van den Broek. Ze willen landelijk 1 merk gaan worden.

Dat weet ik. Maar ze werken nu dus nog regionaal en zijn niet landelijk.