an
door anorth Aug 7, 2015 om 12:08
Garantie & verzekeringen

HARMONY SEVICE CENTER


2 juli heb ik een incassobrief van DAS mogen ontvangen. Hier heb ik bezwaar tegen ingediend.

De opzegging heb ik 11 juli 2014 naar Harmony service center gestuurd. Dit is per mail en aangetekend gestuurd. Ik heb meerdere malen geprobeerd te bellen maar elke keer zonder geluk; geen gehoor. Nadat ik geen reactie heb gekregen op zowel mijn e-mail of brief heb ik de incasso gestorneerd en geblokkeerd.

Twee weken terug ontving ik een sms bericht van DAS dat er nog een vordering openstond. Ik heb DAS gelijk opgebeld en gevraagd wat dit te betekenen had. Maar de persoon die ik aan de lijn had heeft mij niet terug kunnen vinden in jullie systeem en kon mij ook niet uitleggen hoe ze aan mijn nummer komt. (Een telefoonnummer kan natuurlijk verkeerd ingetypt worden). Na een week werd ik opgebeld door DAS met het verhaal dat ik een openstaande premie heb. Ik heb degene die ik aan de lijn had mijn verhaal weer uitgelegd en die wilde weten wat mijn adres was, deze heeft zij toen opgenoemd. Het adres dat bij HSC bekend stond is een adres van +/- 5 jaar geleden (deze huizen bestaan ook niet meer, deze zijn gesloopt, dus deze zouden retour gestuurd moeten zijn). In de opzeggingsbrief heb ik overigens ook mijn nieuwe adres opgegeven (wat inmiddels mijn vorig adres is, maar heb goed contact met de huidige bewoners en daar is ook geen post naartoe gestuurd.). Na een lange discussie heb ik de telefoniste toch mijn huidige adres opgegeven met veel tegenzin om dit bezwaar in te kunnen dienen.





Dit is niet een manier om met betalende klanten om te gaan. Ik heb alles gedaan wat ik kon doen om ten eerste mijn adres te wijzigen en ten tweede het contract op te zeggen. Als ik een jaar lang geen reactie krijg dan verwacht ik dat het opgezegd is. (ik kan aantonen dat ik het gemaild heb maar helaas heb ik het bonnetje van aangetekende post niet een jaar lang bewaard) Wat ik niet snap is dat HSC wel mijn telefoonnummer heeft maar te beroerd is om contact met mij op te nemen op het moment dat ik niet reageer op de verkeerd gestuurde aanmaningen.

Vervolgens krijg ik dit als reactie:

Onze cliënt Harmony Service Center BV ziet geen aanleiding het standpunt zoals eerder uiteengezet, te herzien. Onze cliënt geeft aan de opzegging niet eerder te hebben ontvangen. Tevens geven zij aan dat het opgeven van de juiste adresgegevens uw verantwoordelijkheid is. De verzonden herinneringen zijn retour ontvangen. Indien de opzegging aangetekend verzonden is, ontvangen wij graag het verzendnummer van PostNL zodat onze cliënt dit verder na kan kijken.

Ik zou graag willen weten of er nog steeds mensen zijn met deze ervaringen. Ik heb al wel veel recensies gelezen op internet van een paar jaar terug dat het oplichters zijn...

Wat nu?

Gr. Agatha

2330 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

daswebcare
door daswebcare - Aug 7, 2015 om 14:31
13 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Anorth, we lezen jouw bericht en we willen jouw klacht onder de aandacht brengen van onze collega's. Zou jij de naam van de incassovestiging + incassonkenmerk en jouw NAW-gegevens willen mailen naar webcare@das.nl? Dan zetten wij jouw klacht intern door. Groet, het Webcareteam van DAS

ho
door hopetobehelping - Aug 7, 2015 om 20:41
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste anorth,

jammer dat u niet meer beschikt over het bewijs dat u aangetekend hebt opgezegd.
Het bewijs dat u een email heeft verstuurd heeft u gelukkig nog wel.
Als ik u was zou ik nogmaals een email versturen naar het zelfde email adres waarin u aangeeft dat u informatie wilt hebben om een verzekering af te sluiten. Als u daarop reactie krijgt dan staat u in ieder geval een stuk sterker en heeft u ook bewijs dat het email adres nog in gebruik is bij Harmony service.

U bent niet de enige met een klacht over Harmony.
Alle communicatie goed bewaren en bij voorkeur allemaal zwart op wit (papier/email).

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 7, 2015 om 20:46
16827 Antwoorden / 202 Vragen
0

=daswebcare schreef op vrijdag 7 aug 2015, 14:31: Beste Anorth, we lezen jouw bericht en we willen jouw klacht onder de aandacht brengen van onze collega's. Zou jij de naam van de incassovestiging + incassonkenmerk en jouw NAW-gegevens willen mailen naar webcare@das.nl? Dan zetten wij jouw klacht intern door. Groet, het Webcareteam van DAS

Opvallend is dat men bij DAS snel (als eerste) reageerde. Voor wat dat betreft is het afwachten. Wel verbaast het mij dat men bij DAS ook al op de jij/jou toer gaat. Van een gerenommerd bedrijf verwacht ik nog steeds het gebruik van 'u' en geen popie jopie benadering.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer