ja
door japii Apr 18, 2014 om 18:42
Geldzaken & recht

Hearst Menshealth

Heb mijn abo op MensHealth opgezegd en bevestig per email gekregen.
Al weken krijg ik aanbiedingen om vooral toch maar weer een abo te nemen maar ik wil het blad niet meer.
Nu weer een aanmaning om binnen 3 wkn te betalen anders een incasso op mijn dak.
Hoe dit aan te pakken .....want dit lijkt meer op chantage en bang makerij......En het is ZEKER geen reclame voor dit blad om ex abonnees zo te behandelen.

433 2 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Apr 18, 2014 om 19:04
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Stuur je bevestigingsmail van opzegging nog een keer retour en schrijf erbij dat je toekomstig lastig gevallen te worden niet op prijs stelt. En ook dat je hun dreigement van een incassobureau met vertrouwen tegemoet ziet. Want het lijkt geen chantage, het is chantage. Blijven ze je desondanks lastig vallen, even contact opnemen met klik om te vragen welke volgende stap je moet ondernemen. Succes.

edrick3
door edrick3 - Apr 18, 2014 om 19:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo japii,

Abonnementen kunnen per nummer ingaan en worden automatisch verlengd, tenzij een maand voor het verstrijken van de abonnementsperiode bericht van opzegging is ontvangen. Opzeggingen worden onzerzijds schriftelijk bevestigd. Vermeld bij correspondentie altijd uw abonneenummer (zie adresdrager).

Als je dus een bevestigingsmail ontvangen hebt is er niets aan de hand lijkt mij.
Staat er een datum vermeld waarop je abo eindigt?
Zou ze nog een keertje een mailtje sturen waarin je vraagt hoezo je een aanmaning krijgt en daarbij verwijzen naar de ontvangen mail.

Suc6