bj
door bjornmj19 Oct 17, 2014 om 16:16
Computers & telefonie

Heb ik niet recht op een vervangend product?

Ik heb bij expert in Wezep een Acer laptop gekocht. Binnen een maand bleek deze al niet goed te werken. Nu na lang onderzoek hebben ze geconstateerd dat er iets in het moederboard niet werkt waardoor de activering van Windows niet werkt. Nu moet ik de laptop opsturen terwijl ik midden in belangrijke opdrachten zit. Heb ik geen recht op een vervangend product aangezien ik er vanuit ben gegaan dat het gewoon zou werken toen ik de laptop kocht? Zo ja bij wie moet ik dan zijn? Ze wijzen allebei naar elkaar en ondertussen zit ik met de gebakken peren. En dat irriteert mij mateloos. Met vriendelijke groet, B. Jansen

230 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Oct 17, 2014 om 16:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo bjornmj19**,

Kan me je frustratie voorstellen.
Je moet dus bij de verkopende partij zijn; met de leverancier heb je niets te maken.
Dus naar Expert.
Lees hier wat Consuwijzer er over schrijft.
Lees vooral: Hoelang mag een reparatie duren als mijn product kapot is?

Suc6

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 17, 2014 om 17:40
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

"dat er iets in het moederboard niet werkt waardoor de activering van Windows niet werkt."
Hebben ze het mobo vervangen?

ro
door ron530 - Oct 17, 2014 om 18:22
4084 Antwoorden / 17 Vragen
0

Wacht even, Windows activeren moet wel via internet of telefonisch, als de laptop nooit verbinding heeft gemaakt met internet loopt de activatie binnen een maand af.
Maar toch het niet kunnen activeren van Windows is geen hardwareprobleem want zonder besturingssysteem doet het ding echt helemaal niets.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer

ko
koenvdklundert - Mar 28, 2024 om 17:06
Huishouden & energie

Afvoer verstopt

Hoi, 

Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur. 

Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat?? ... Lees meer