ja
door janice1979 Mar 6, 2015 om 21:25
Huishouden & energie

Heeft er iemand ervaring met 'badkamerenco'

Hoi,
wij hebben een huis gekocht en zijn op zoek naar een mooie badkamer. Ik kwam via marktplaats op de site van http://www.badkamerenco.nl/
Ze hebben mooie spullen voor goede prijzen. Ik wil graag gaan kijken in Rosendaal. Ondertussen heb ik wel online onderzoek gedaan naar ervaringen met dit bedrijf, ik kan alleen echt niets vinden.
Is er iemand die ze kent/ ervaring heeft met dit bedrijf?

Vriendelijk dank!

3463 6 Rapporteer

van leyden
door van leyden - Mar 6, 2015 om 21:59
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Nieuwe toko met mooie spullen en goede prijzen...

TRRRRRRIIIIINNNNGGGG! (alarmbel)

Hoop echt voor je dat er al betrouwbare recensies bestaan, zou zeker niet de gok wagen zonder dat.

ja
door janice1979 - Mar 6, 2015 om 22:01
2 Antwoorden / 2 Vragen

heeft u er ervaring mee? Of kent u ze uit de buurt?

aurora1
door aurora1 - Mar 6, 2015 om 22:27
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Geen ervaringen mee en vond dit klik hier. Tik hun KvK nummer eens in op de website van de KvK, er staat ook een bedrijf met de naam Rentals (o.i.d.) onder dat nummer vermeld.
Vele betaalmethoden maar geen Thuiswinkel waarborg o.i.d. Adverteren via Marktplaats.
Ik zou het risico niet nemen (en luisteren naar uw eigen twijfels erover: bij twijfel niet doen...).

pi
door pieterwolters - Mar 6, 2015 om 22:31
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Geen klachten betekent geen klanten....

aurora1
door aurora1 - Mar 6, 2015 om 22:57
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dank voor uw berichtje, en verstandig dat u verder gaat kijken. Ik zou overigens niet zo gauw dergelijke bedrijven via Marktplaats of Facebook e.d. zoeken.

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 6, 2015 om 23:02
7184 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Janice,
Als de titel uw wachtwoord is, dan dit bij uw profiel veranderen.
Vr. Gr.