barnhoorn
door barnhoorn Jun 7, 2015 om 14:29
Computers & telefonie

Heeft iemand ervaring met HP Laserprinter 2550L (kleur)?

Ik heb van iemand een HP 2550L kleur laserprinter kunnen krijgen maar heb wat vragen over het gebruik. Is er iemand met ervaring die ik wat mag vragen?

1942 7 Rapporteer

ho
door hopetobehelping - Jun 7, 2015 om 15:33
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste barnhoorn,

ik heb geen ervaring met de HP 2550L kleuren laserprinter, maar hopelijk heeft u iets aan de handleiding, klik hier.

audb
door audb - Jun 8, 2015 om 11:25
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Probeer eens op hardware.info of tweakers.net daar zitten mensen die er meer ervaring mee hebben.

Cookies
door Cookies - Jun 8, 2015 om 11:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=audb schreef op maandag 8 jun 2015, 11:25]Probeer eens op hardware.info of tweakers.net daar zitten mensen die er meer ervaring mee hebben.

Ook daar zal geen reactie komen op zo'n incomplete, onduidelijke vraag.

edrick3
door edrick3 - Jun 8, 2015 om 11:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo barnhoorn,

Je kunt beter de vraag stellen.

Met vr.gr.

on
door onna - Jun 8, 2015 om 12:09
7 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Barnhoorn
Fijn dat je een HP Laserprinter 2550L heb gekregen van iemand (gratis?)
Wij hebben ook eens een 2550L gekocht want het was fijn om ook in kleur te printen.
Wat het nadeel van deze printer is? zodra een kleur "leeg " is, hij niet meer werkt. u moet dan eerst de betreffende kleur vervangen, en die kleuren zijn bijzonder duur, u moet rekenen op plm 90 a 100 euro per stuk. zwart is goedkoper, als dan de "drum "het niet meer doet, moet u die ook vernieuwen.
De laserkleuren zijn niet echt leeg, alleen het chipje geeft dat aan na het aantal kopieën dat er mee gemaakt zijn.
De 2550L staat hier bij ons nu nutteloos, en is veel te duur vanwege de hoge laserprijs per stuk.
Al met al, wij gebruiken nu gewoon een zwarte laserprinter, en een goedkope van max. 100 euro.
Let op!! als het zwart hiervan op is, kopen wij een nieuwe laserprinter.
Dus uw goedkoop (mogelijk gratis?) kan dus een dure koop worden, als u laser moet verwisselen.

wimmi20
door wimmi20 - Jun 8, 2015 om 17:18
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Het is mij volkomen duidelijk waarom de vorige eigenaar u dit mooie cadeau heeft gegeven.
Heeft hij er ook bij verteld dat een tonerpakket 406 euro kost ?

kc
door kcdb - Jul 30, 2015 om 11:38
113 Antwoorden / 2 Vragen

Waarschijnlijk niets mis met de HP2550L. Toners lijken inderdaad duur, maar zijn dat niet. Originele toners van HP zijn het duurst, ca. 45% duurder als compatible, vaak net zulke goede toners.
Kijk eens op bij Sneltoner.nl of 123inkt.nl. Prijzen per toner tussen de € 42,50 of € 47,50 per stuk. Koopt u een hele set van alle toners in 1x, dan betaald u per toner nog iets minder.
Deze prijzen per toner lijken hoog, maar vergeet niet dat u per toner 4.000 tot 5.000 pagina's kunt printen. Vergelijk dat (prijs en aantal afdrukken per stuk) maar eens met de inktcartridges van welke inktjetprinter dan ook.
Verder heeft Sneltoner.nl regelmatig interessante acties als: geen verzendkosten, gratis pak A4 papier e.d. Verder bouwt u, als u er wat vaker koopt spaarpunten op, die u weer korting verlenen bij een volgende aankoop.
PS: ik werk niet bij Sneltoner, maar ben een tevreden klant en geef graag deze goede tip hierbij door.