sj
door sjeffanaat Feb 9, 2015 om 22:06
Huishouden & energie

Heine

Wij hebben bij Heinze te tilbirg 2 hoekbureaus gekocht moest het z\elf in elkaar steken, nu is die van mijn vrouw prima maar de mijne waar hjet toetsenbord oplicht dus de schuifplank is te kort bij mijn vrouw is die 50 cm lang en bij mij ook maar door een fabricage fout 51,5 cm wezen heb dus een mail gestuurd naar Heinze, eerst kreeg ik voor frontje van de lade toegestuurd op mijn klacht eindelijk het plankje emn nog steeds te kort, wat doev ik hier aan, ze weigeren langs te komen om het te verhelpen

2305 21 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Feb 9, 2015 om 22:15
11520 Antwoorden / 51 Vragen

U heeft gekozen voor zelfbouw, dus zullen ze een foute plank zeker garantie moeten geven, maar ze zijn niet verplicht om u een plank persoonlijk te komen bezorgen, maar wel om de juiste per pakketpost toe te sturen.

sj
door sjeffanaat - Feb 9, 2015 om 22:24
14 Antwoorden / 3 Vragen

ze hebben nieuwe toegestuurd en op mijn vraag ik heb garantie word niet gereageerd, maar ook de nieuwe is te kort

mahadma
door mahadma - Feb 9, 2015 om 22:28
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Dan zou ik nogmaals de juiste plank met de juiste maat per mail doorgeven, ter voorkoming van onjuiste info, en nog eens bellen. U heeft gewoon garantie,

ja
door janf43 - Feb 10, 2015 om 00:40
733 Antwoorden / 0 Vragen

De plank van het bureau van uw vrouw is 50 cm en is goed. Die van uw bureau is als ik het goed lees 51,5 cm of toch ook 50 cm en te kort. Vindt U het erg dat ik het even niet begrijp?

door 1953 - Feb 10, 2015 om 04:05
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Voortaan beter van te voren de juiste maten controleren.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 10, 2015 om 10:11
7156 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=janf43 schreef op dinsdag 10 feb 2015, 00:40]De plank van het bureau van uw vrouw is 50 cm en is goed. Die van uw bureau is als ik het goed lees 51,5 cm of toch ook 50 cm en te kort. Vindt U het erg dat ik het even niet begrijp?.
Zoals ik het lees komt vraagsteller 1,5 cm tekort door fabricagefout

edrick3
door edrick3 - Feb 10, 2015 om 10:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo sjeffanaat,

Zou ze nog maar eens mailen of bellen en aangeven dat je - nog steeds - geen goede plank hebt.
Of langs gaan.
Wat is de goede firmanaam? in Tilburg?

Cookies
door Cookies - Feb 10, 2015 om 10:22
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=edrick3 schreef op dinsdag 10 feb 2015, 10:15]
Wat is de goede firmanaam? in Tilburg?

Google???: www.heine-shop.nl heine-shop.nl

edrick3
door edrick3 - Feb 10, 2015 om 10:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@carola.83,

TS heeft het in de vraag over 'Heinze'. Van daar.
En Google ken ik. ;-)
Boven de vraag staat inderdaad 'Heine'.
Bedankt voor de link.

sj
door sjeffanaat - Feb 10, 2015 om 11:12
14 Antwoorden / 3 Vragen

bellen geen nut en mailen ook niet ze zeggen gewoon is naar de betreffende afdeling gestuurd bij mijn volgende telefoon zeggen ze moet uit duitsland komen, als ik zeg geef dan de helft van mijn geld terug dan haal ik hier een andere plank, word er niet gereageerd, op mijn vraag kom hem dan bij mij thuis zelf repareren want ik heb er garantie op, geen reaktie

zoekster
door zoekster - Feb 10, 2015 om 11:26
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=sjeffanaat schreef op dinsdag 10 feb 2015, 11:12]bellen geen nut en mailen ook niet ze zeggen gewoon is naar de betreffende afdeling gestuurd bij mijn volgende telefoon zeggen ze moet uit duitsland komen, als ik zeg geef dan de helft van mijn geld terug dan haal ik hier een andere plank, word er niet gereageerd, op mijn vraag kom hem dan bij mij thuis zelf repareren want ik heb er garantie op, geen reaktie
De juiste plank moet binnen een redelijke termijn bij u binnen zijn. Er staat in uw topic niet wanneer u uw pakket heeft gekocht.

Lukt het Heine of Heinze het niet om dit binnen die redelijke termijn te doen, dan kunt u de koop ontbinden, prijsvermindering eisen of (en misschien is dat een idee) aangeven dat u ze een laatste kans geeft en dat u anders bij een ander de plank koopt en de kosten op Hei-nogwat zult verhalen.

Voor dat laatste gebruikt u deze voorbeeldbrief
klik HIER
Aanpassen aan uw situatie. Stel daarin ook een termijn wanneer ze de plank nog kunnen opsturen. Bijv. 10 dagen. Doe het per mail.

Ook melden dat u op het forum van Kassa staat kan helpen. Geef dan wel de juiste bedrijfsnaam.

zoekster
door zoekster - Feb 10, 2015 om 11:32
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Het zal Heine wel zijn, aangezien die in Tilburg zit.

Cookies
door Cookies - Feb 10, 2015 om 11:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=sjeffanaat schreef op dinsdag 10 feb 2015, 11:12]als ik zeg geef dan de helft van mijn geld terug dan haal ik hier een andere plank, word er niet gereageerd, op mijn vraag kom hem dan bij mij thuis zelf repareren want ik heb er garantie op, geen reaktie

Daar zou ik ook niet op reageren. 50% van de aankoopsom retour voor een plankje van 10,- euro bij de Gamma? Heine is een webshop, die komen niet thuis repareren. En er valt toch niks te repareren? Je moet alleen een plankje hebben in de juiste maat en daar heb je natuurlijk recht op.

(Heb hier nog zo'n plankje liggen, want ik vind zo'n toetsenbordplankje 3x niks.)

sj
door sjeffanaat - Feb 10, 2015 om 12:11
14 Antwoorden / 3 Vragen

was in november gekocht dus nu ongeveer 3 maandsen verder

Cookies
door Cookies - Feb 10, 2015 om 12:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=sjeffanaat schreef op dinsdag 10 feb 2015, 12:11]was in november gekocht dus nu ongeveer 3 maandsen verder

Verbaast me niks. Heine-shop is een flut shop; dat merk kun je ook kopen bij een andere flutshop: Otto. Als er iets niet in orde is, kan het maanden duren voordat het eens geregeld is.

sj
door sjeffanaat - Feb 10, 2015 om 12:23
14 Antwoorden / 3 Vragen

heb gedreigt en nu kan heine wel kontact met mij opnemen, word donderdag gebeld, zal mij benieuwen of ze wel bellen en/of we er uit kunnen komen, heb er een hard hoofd erin.

edrick3
door edrick3 - Feb 10, 2015 om 12:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@sjeffanaat,

Stuur de brief zoals zoekster heeft aangegeven.
Misschien wordt het dan eindelijk opgelost.
Vanaf november duurt al veel te lang!

Suc6

edrick3
door edrick3 - Feb 10, 2015 om 12:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@sjeffanaat,

Berichtjes hebben elkaar gekruist.
Dat wordt donderdag dus even afwachten.
Ben benieuwd.
We horen het nog wel neem ik aan.

Met vr.gr.

sj
door sjeffanaat - Feb 10, 2015 om 12:31
14 Antwoorden / 3 Vragen

zoekster dank voor de voorbeeld brief, heb hem uitgeprint, maar wacht eerst donderdag af dan zou heine met mij kontakt opnemen

zoekster
door zoekster - Feb 10, 2015 om 12:49
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=sjeffanaat schreef op dinsdag 10 feb 2015, 12:31]zoekster dank voor de voorbeeld brief, heb hem uitgeprint, maar wacht eerst donderdag af dan zou heine met mij kontakt opnemen
Ik hoop dat u er donderdag met Heine uitkomt. Dat zou het beste zijn.

me
door mein33 - Feb 10, 2015 om 13:54
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=sjeffanaat schreef op maandag 9 feb 2015, 22:06]Wij hebben bij Heinze te tilbirg 2 hoekbureaus gekocht moest het z\elf in elkaar steken,

Geen foutje gemaakt bij het "in elkaar steken" ;-((
Misschien wel de verkeerde gaatjes gekozen bij het in elkaar zetten van het tweede bureau.

Als de bureaus identiek zijn is een afwijking van 1.5 cm nauwelijks te verklaren aangezien de onderdelen geheel automatisch, door een computer gestuurde machine, worden vervaardigd.
De tweede zending heeft nl. ook dezelfde maatvoering als die van het bureau welke uw vrouw gebruikt.
Toch maar even uw "ïnsteekwerk" controleren voor de zekerheid, je weet maar nooit.