li
door lisa123 Jun 27, 2015 om 10:19
Computers & telefonie

Help, het lukt me niet antw.app. vaste tel. uit te zetten

Beste mensen,
Weet iemand hoe ik mijn antwoordapparaat kan afzetten op de Philips dect CD 135 telefoon?
Via menu, persoonlijke instellingen heb ik hem uitgezet maar hij blijft knipperen en na een tijdje bellen krijg je de melding :tel. nr. 000enz. is niet bereikbaar, spreek uw bericht in.
Ook dat zou ik er graag uit hebben, helaas kan ik de info op teletekst niet lezen.
Wie wil/kan mij helpen?
Bij voorbaat mijn hartelijke dank.

1529 13 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jun 27, 2015 om 10:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Op blz. 36 van de gebruiksaanwijzing KLIK staat hoe je het antwoordapp. uit kan zetten.

Cookies
door Cookies - Jun 27, 2015 om 10:25
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Foutje: het staat op blz. 37.

li
door lisa123 - Jun 27, 2015 om 11:37
134 Antwoorden / 53 Vragen

Dank u wel Carola voor de snelle reactie, helaas zit ik nu helemaal vast bij een voicemailbericht, het wordt niet afgespeeld en er staat: berichten kunnen op de hoorn van de handset worden beluisterd maar ik snap niet welke knop er dan ingedrukt moet worden, hij blijft daar op hangen en ik heb alle knoppen al geprobeerd maar ik kom er niet uit.(er staat wel een tekening van bij maar ik snap hem niet.

Helaas wil ik u nog een keer vragen of u mij uit de nood kunt helpen, anders kan ik niet meer telefoneren.

Heb een vreselijke migraine aanval dus het komt heel slecht uit.allemaal.

li
door lisa123 - Jun 27, 2015 om 11:54
134 Antwoorden / 53 Vragen

Helaas, het werkt niet, heb de op de andere telefoon ook het antwoordapparaat uitgezet volgens de beschrijving op pag. 37 (gelukkig niet het antwoordapparaat afgeluisterd) maar de ene telefoon staat nu vast op een antwoordnummer (datum en tijd) en op de andere staat nog steeds dat gezeur van tel.nr. huppeldepup is niet bereikbaar, spreek uw nummer in.

Misschien iemand anders die er verstand van heeft?
Carola, het is goed bedoeld hoor, ik ben heel blij dat ik door u de beschrijving kan downloaden!

Als iemand een reactie stuurt niet boos zijn als er vandaag geen antwoord meer komt, ik ga proberen uit te zieken van de migraine.

zoekster
door zoekster - Jun 27, 2015 om 11:57
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Misschien eerst even alle stekkers eruit halen en dan opnieuw weer instellen.

Cookies
door Cookies - Jun 27, 2015 om 12:02
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=lisa123 schreef op zaterdag 27 jun 2015, 11:54]Helaas, het werkt niet, heb de op de andere telefoon ook het antwoordapparaat uitgezet volgens de beschrijving op pag. 37 (gelukkig niet het antwoordapparaat afgeluisterd) maar de ene telefoon staat nu vast op een antwoordnummer (datum en tijd) en op de andere staat nog steeds dat gezeur van tel.nr. huppeldepup is niet bereikbaar, spreek uw nummer in.

Begrijp niet zo goed, wat je hier allemaal mee bedoeld. Staat de telefoon soms rechtstreeks doorgeschakeld naar het antwoordapparaat? Bedoel je dat?

Alle informatie staat overigens echt in de gebruiksaanwijzing. Duidelijker dan de gebruiksaanwijzing kan ik het niet zeggen, ook omdat er symbolen bij staan.

ph
door philip36 - Jun 27, 2015 om 12:08
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Plaats de telefoon weer in de houder en als de migraine over is gaat u rustig de gebruiksaanwijzing doorlezen.
Door de telefoon in de houder te plaatsen springt de telefoon weer op het standaard belmenu.
Dus als u de telefoon weer uit de houder neemt zou hij dus niet meer vast op dat antwoordnummer mogen staan.

gerbera
door gerbera - Jun 27, 2015 om 17:14
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Druk eerst op de toets R/ en vervolgens op toets 9. Het app moet dan uit staan.

li
door lisa123 - Jun 27, 2015 om 17:24
134 Antwoorden / 53 Vragen

Beste allemaal,

De laatste optie was naar Kassa Vragen/Antwoorden mailen, verleden week hebben een kennis en ik er al 2 avonden aan besteed en kwamen er niet uit.

Als je precies doet wat er in de beschrijving staat op pag. 37 (we hadden beiden de beschrijving voor ons op laptop en een toestel er naast ) en kwamen er niet uit dan denk ik dat er maar 1 oplossing is en ze allebei resetten.
Kost helaas een paar avonden maar het moet dan maar zo.

Allemaal bedankt voor het meedenken, met vriendelijke groet

edrick3
door edrick3 - Jun 27, 2015 om 17:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....Kost helaas een paar avonden maar het moet dan maar zo.....
Dat zal nog wel meevallen als je stap voor stap de handleiding volgt.

Suc6

li
door lisa123 - Jun 28, 2015 om 11:27
134 Antwoorden / 53 Vragen

R en 9 helpt niet, natuurlijk ook al geprobeerd.

Edrick3, weet u hoeveel telefoonnummers erin staan en dat ik ze eerst van tevoren op moet schrijven? dus voor 2 telefoons duurt dat wel een paar avonden ja.

Hiermee sluit ik deze mailwisseling.

gerbera
door gerbera - Jun 29, 2015 om 16:15
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Misschien overbodig, maar heeft u niet per abuis de toestellen verwisseld. In sommige gevallen kunnen bepaalde opties alleen met het toestel worden uitgevoerd welke is gekoppeld aan het basisstation.

aurora1
door aurora1 - Jun 29, 2015 om 18:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees anders eens de vragen en antwoorden klik hier eens door. Ik las ergens (16-3-2013) dat na het beluisteren van het bericht je 6 x nummer 6 zou moeten indrukken.
U hoeft niet alle namen en nummers in 1 x opnieuw in te voeren maar kunt het nummer dat u belt of van degene die belt opslaan/invoeren en zo de telefoonlijst weer opbouwen.
Lees anders ook eens pagina 23 van de gebruiksaanwijzing, mogelijk kunt u daar nog iets mee?
Staan de nummers van het telefoonboek niet centraal opgeslagen in de basis en dat je die dan met beide handsets kunt benaderen? U hoeft dan geen 2 lijsten in te voeren.