he
door henrydebru Feb 6, 2008 om 14:07
Geldzaken & recht

Help wij weten niet meer wat we moeten doen

hallo ik ben henry de bruijne en wil graag langs deze weg een probleem neer leggen wat niet alleen voor mij geld maar voor vele gedupeerden wij zijn het slachtoffer geworden van een oplichtster en lopen nu tegen het probleem aan dat wij op het punt staan alles te verliezen omdat er voor deze club geen rechten of i d zijn in nederland onze schulden lopen maar op door incasso en deurwaarders kosten en kunnen nergens aankloppen voor hulp aub kunt u ons helpen we zijn teneinde raad ik vecht iedere dag om te overleven maar ben bang dat ik het ga verliezen hoe kan het zijn dat er in nederland geen oplossing is voor een probleem als het onze moeten we dan echt kapot gaan op € 25000 nadat we zijn gedupeert voor een veelvoud hier van aub ik smeek u laat dit niet gebeuren ik heb kinderen en die gaan hierdoor hun toekomst verliezen dit kan toch niet waar zijn voor inlichtingen kunt u kijken bij tros opgelicht van begin oktober hoop dat u iets voor ons kan betekenen we zijn echt ten einde raad bij voorbaat dank met vriendelijke groet henry de bruijne

838 5 Rapporteer

ro
door ronny530 - Feb 6, 2008 om 14:26
2773 Antwoorden / 41 Vragen

Hoi Henry, als je het verhaal wat duidelijker maakt, want deze maakt de experts niet wijzer, Kunnen ze misschien iets betekenen. Begin eens met een datum, begin oktober kan iedereen zijn.

M.v.g. Ronny.

he
door henrydebru - Feb 6, 2008 om 14:32
2 Antwoorden / 1 Vragen

hartelijk dank voor uw reactie het betreft hier de uitzending van 9 oktober 2007 het gaat over maris koopmans hooiveld deze dame heeft meerdere mensen opgelicht door deze oplichting is mijn bedrijf wat al een finacieel probleem had nog verder in de problemen gekomen ik ben sinds die tijd aan het vechten om te overleven maar krijg het financieel gat niet tijdig gedicht ik doe mijn best maar kom € 25000 euro tekort het gat word steeds kleiner maar moet de tijd krijgen om het te dichten het gat was in 2005 groter dan €200000 dus heb een aardige inslag gedaan maar nu drijgen er een paar grote eisers samen te vallen en kan dat niet op hoesten dus mijn vraag is zijn er instanties die ons hiein bij kunnen staan

johanpc
door johanpc - Feb 6, 2008 om 15:00
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Bent u prive opgelicht of is uw bedrijf opgelicht in dat laatste geval kan u bij de kvk informeren of er mogelijkheden zijn u juridich bij te staan.

he
door henrydebru - Feb 6, 2008 om 15:05
2 Antwoorden / 1 Vragen

ik ben zowel prive als zakenlijk het slachtoffer geworden op slinkse manier heeft ze zich ook vergrepen aan de spaar rekeningen van mijn kinderen en zakenlijk heeft ze me +/- voor € 55000 gedupeerd en mijn kinderen voor meer dan € 20000 en dan niet te spreken over de bijgekomen incasso en deurwaarders kosten over de afgelopen jaren

hutch
door hutch - Feb 6, 2008 om 17:22