wt
door wtenvoorde Nov 29, 2004 om 11:35
Voeding & gezondheid

Herbalife

Hallo, ik kan aan het werk met herbalife, wie heeft er ervaring met deze firma?

Willie

6612 12 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 29, 2004 om 11:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tikt u eens boven aan de Kassa-site het woord herbalife in, en u krijgt reacties uit eerdere discussies.

ve
door verwijderd - Nov 29, 2004 om 12:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag wtenvoorde,

Bekijk ook eerst even de site radar en gebruik de zoekfunktie. Het bedrijf heeft een piramideachtige instruktie en MLM-achtige werkwijze. Dus eerst investeren en daarna geen droog brood verdienen. Niet instappen dus! Groeten, Ton.

ve
door verwijderd - Nov 29, 2004 om 19:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Buiten het feit dat herbalife een zeer vreemde verkoopmethode heeft, is
herbalife gevaarlijk voor de gezondheid. Ik ken diverse mensen die
beschadigde nieren en verminderde leverfunctie hebben, dankzij
herbalife.

ve
door verwijderd - Jan 28, 2005 om 20:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ondanks de vele negatieve reacties, wilde ik toch nog even kwijt dat ik zelf meer dan een jaar met de producten heb gewerkt, omdat ik een tijdje vanuit huis wilde gaan werken en ik erg nieuwsgierig was. Ik heb me goed laten informeren en was nooit zelf de producten gaan eten als ik er geen vertrouwen in had. Ik heb het tijdens mijn gehele zwangerschap gegeten en heb een hartstikke gezonde dochter. Zelf ben ik ook kerngezond, ik geloof echt helemaal niks van dat verhaal van nier- en leverproblemen. En de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid vitaminen is allang achterhaald, dat is de minieme hoeveelheid die je nodig hebt om scheurbuik te voorkomen, met Herbalife kan je nooit teveel binnen krijgen. Maar goed, er zijn genoeg mensen die daar zo hun mening over hebben. Ik kan het je aanraden om ermee aan de slag te gaan, je investeert zelf zoveel als je wilt, je hoeft helemaal niks in te leggen als je wilt, zo ben ik ook begonnen. Als je leuke collega's hebt, een grote kennissenkring en een goede dosis enthousiasme, valt er best wat mee te verdienen. Ik ben ermee gestopt omdat ik na anderhalf jaar wel weer eens buitenshuis wilde gaan werken, ook al zit je dan weer vast aan bepaalde tijden en werken voor een baas. Als je er toch geen lekker gevoel over hebt, dan moet je er gewoon niet aan beginnen, misschien is het dan wel niet wat je zoekt!

ve
door verwijderd - Jan 28, 2005 om 21:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

oud draadje

ve
door verwijderd - Jan 29, 2005 om 01:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Laat je toch voorlichten door een onafhankleijke deskundige en niet door een multi-level-markeling gebrainwashte huisvrouw die je van alles wilt aansmeren ter meerdere eer en glorie van haar eigen bankrekening. Ik heb het spul bekeken en het merendeel is duur en biedt relatief weinig. Deskundigheid is niet te leren bij zo'n organisatie - bullshit-marketing des te meer!

Overigens is multi-level-marketing (of piramideverkoop) de beste manier om je vrienden kwijt te raken en ruzie te krijgen met je familie...

Maar als geld een belangrijkere drijfveer is als de gezondheid van je medemens, dan moet je er vooral meteen mee beginnen.

Succes!

ve
door verwijderd - Jan 29, 2005 om 09:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jammer hoor, zo'n trieste reactie! Ik druk geen stempels op de mensen die om hun eigen redenen niet voor Herbalife kiezen, zelf krijg ik wel door 'kenner' tienalf het stempel van 'gebrainwashte huisvrouw', terwijl ik hoogstwaarschijnlijk meer verstand van zaken heb dan hij (ik gok op een man) en ook een hogere opleiding heb genoten.

Ik reageerde op de vraag van Willie over wie er 'ervaring' met Herbalife heeft, en volgens mij kan ik daar dan het beste antwoord op geven, in plaats van al die betweters die hun mening zonder goede onderbouwing maar rondblaten. Als je er echt ervaring mee hebt, dan mag je meepraten!

Stelletje moraalridders...hahaha

ve
door verwijderd - Aug 3, 2005 om 17:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Willie, Ben je al aan de slag met Herbalife?

Ondanks de negatieve reacties hier op de site, en de opmerkingen over zakkenvullen hoop ik dat je gestart bent.

MLM is een afstudeerrichitng aan het worden op grote economische opleidingen en zelf Donald Trump zei laatst in een interview dat als hij alles over kon doen hij absoluut in de MLM zou gaan!

het is een eerlijke manier van zaken doen, transperant en over geld wordt gewoon gesproken. In Nederland doet iedereen geheimzinnig over zijn inkomen en van je baas weet je nooit wat voor bonus hij krijgt.

In loondienst kun je heel hard werken, maar je krijgt nooit betaald naar je harde werken, terwijl je collega met zijn voeten op het bureau zit, ontvangt hij toch elke maand zijn salaris. Kan het on eerlijker?

Ik wens je veel succes in de MLM!

ve
door verwijderd - Aug 3, 2005 om 17:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

--- oud draadje ---

ve
door verwijderd - Aug 3, 2005 om 17:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Brynnar, zet die zak met kwartjes maar vast klaar. ;-))))))))

ve
door verwijderd - Aug 3, 2005 om 18:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

@brynna - deze oude draad had je nog niet in je collectie :-)

ve
door verwijderd - Dec 19, 2006 om 20:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb jaren herbalife gebruik het beviel mij goed. Maar op een gegeven moment vorige maand had ik er genoeg van. Ik zondigde zoveel dat ik beter gewoon even kan eten. Misschien volgens jaar weer. Ik werd goed begeleid door Jos

Loes