ew
door ewent Feb 13, 2015 om 11:51
Voeding & gezondheid

Herroepingsrecht bij niet tevreden over nespressocups

Ik heb bij sweetdeal een coupon gekocht voor espresso cupjes die je ook in de nespresso machines kunt stoppen. De coupon was voor 500 cupjes.We hebben de cupjes ontvangen en er één geprobeerd. Echter de plasticsmaak van het omhulsel van de cupjes komt in de koffie terug. We hebben nu 499 cupjes over en willen deze retourneren. Echter kunnen wij uiteraard niet de 500 cups terugsturen omdat we er één hebben gebruikt. Is er een manier om toch ons geld terug te krijgen?

1304 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Feb 13, 2015 om 12:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo ewent,

Ben toch bang van niet, aangezien de verpakking is aangebroken.
Je zou even kunnen informeren bij de leverancier ....

Met vr.gr.

me
door mein33 - Feb 13, 2015 om 13:05
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@ewent,

U heeft bij Sweetdeal een aanbiedingscoupon gekocht voor espresso cupjes.
Deze aanbiedingscoupon heeft u ontvangen en daarmee heeft sweetdeal aan haar verplichting(en) voldaan.
De leverancier waar u de cups heeft besteld heeft, door te leveren, ook aan zijn verplichting voldaan.
U heeft, geheel begrijpelijk, de verpakking geopend en één cupje gebruikt, maar daarmee gelijktijdig ook uw recht op retourneren "verbruikt".

Tip:
Misschien dan maar presenteren aan de visite waar u toch al tijden vanaf wil. ;-((

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 14, 2015 om 01:59
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Feit is dat u helemaal geen Nespresso cupjes heeft besteld maar een (slechte) imitatie.
Nespresso werkt niet samen met dit soort bedrijven en heeft ook niet dit soort stunt aanbiedingen.
De topic titel klopt dus niet, er is niets mis met de Nespresso cups maar met die van u.

Diewilik

pi
door pieterwolters - Feb 14, 2015 om 10:04
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=diewilik schreef op zaterdag 14 feb 2015, 01:59]er is niets mis met de Nespresso cups maar met die van u.

En zelfs dat wordt een moeilijke discussie. Het kan zijn dat de meeste mensen de plasticsmaak (hoe smaakt plastic?) niet proeven. Dan wordt het een ellenlange discussie.

jo
door joentje1978 - Feb 14, 2015 om 12:44
367 Antwoorden / 6 Vragen

In zee gaan met dit soort "deal-shops" is vragen om problemen.
Mensen kijken alleen maar naar de laagste prijs en komen nadat ze wat gekocht hebben bedrogen uit.
Dit is het zoveelste voorbeeld dat je beter in zee kunt gaan met een directe webshop of nog beter de winkel om de hoek.
Als je koffiecups dan naar plastic smaken dan kan je gewoon terugbrengen/terugsturen.

mahadma
door mahadma - Feb 14, 2015 om 12:55
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Is er een manier om toch ons geld terug te krijgen?

'Ons geld' kan zo wie zo niet, het is uw geld niet meer. U heeft iets gekocht, en er is geleverd aan u, daardoor was de verkoper het artikel kwijt en heeft u met op dat moment uw geld betaalt, waardoor het nu zijn geld is geworden.