ti
door timmer77 Oct 24, 2014 om 14:34
Computers & telefonie

Hitman pro

ikwilde gaan internet bankieren even een scan met hitman pro normaal is dat 5 minuten maar nu 22 minuten malare bijtes duurde ook veel langer niets gevonden zit er iets in mijn laptop

vr gr pim

782 12 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Oct 24, 2014 om 15:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen

In uw vraag van 17 oktober staat dat u Avast heeft en ik dacht de betaalversie: klik hier. Op 10 oktober meldt u dat de pc heel traag opstart: klik hier.
U vertelt niet na gegeven tips hoe de voortgang is, of u iets ermee gedaan heeft dan wel of iets opgelost is.
Heeft u nu ook Hitman Pro erbij gezet en dus meerdere virusscanners op de pc?

ti
door timmer77 - Oct 24, 2014 om 15:25
67 Antwoorden / 94 Vragen

aurora 1

avast is de betaal vers hitman pro ook bijde staan er 11 maanden op

vr gr pim

gerbera
door gerbera - Oct 24, 2014 om 15:29
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Net wat aurora1 al meld geeft u geen reacties op eerder gegeven tips. En na 1 uur uw vraag opnieuw te stellen geeft mij de indruk dat u een beetje ongeduldig bent en uw pc aan het vervuilen bent met div. scan-programma's wat mogelijk een verklaring is van uw probleem.

aurora1
door aurora1 - Oct 24, 2014 om 15:48
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Meer virusscanners op een pc is eigenlijk vragen om moeilijkheden, ze kunnen mekaar goed in de weg gaan zitten. Het kan zijn dat dat mede de oorzaak is van de problemen die u met de pc ondervindt. Ook met traag opstarten als 2 virusprogramma's mee moeten opstarten met nog allerhande meer.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 24, 2014 om 18:40
7179 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=aurora1 schreef op vrijdag 24 okt 2014, 15:48]Meer virusscanners op een pc is eigenlijk vragen om moeilijkheden, ze kunnen mekaar goed in de weg gaan zitten. Het kan zijn dat dat mede de oorzaak is van de problemen die u met de pc ondervindt. Ook met traag opstarten als 2 virusprogramma's mee moeten opstarten met nog allerhande meer.
@Aurora1,
Hitman Pro is bij mijn weten geen virusscanner maar om fouten op te sporen.

tijger1
door tijger1 - Oct 24, 2014 om 18:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hitman pro is ook voor virussen. Maar als je 20 "sloten" op je computer hebt, duurt het langer voordat de deur opengaat.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 24, 2014 om 18:47
7179 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=tijger1 schreef op vrijdag 24 okt 2014, 18:44]Hitman pro is ook voor virussen. Maar als je 20 "sloten" op je computer hebt, duurt het langer voordat de deur opengaat.
Aha, bedankt Tijger1

Cookies
door Cookies - Oct 24, 2014 om 18:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Timmer77 weet dit forum wel te vinden voor zijn vragen, maar voor de rest krijg je never nooit een reactie.

door 1953 - Oct 24, 2014 om 18:59
3725 Antwoorden / 95 Vragen

That's a long time ago: a Hitman Pro question!

Zorgvuldigheid duurt het langst, ook met Hitman Pro!

tijger1
door tijger1 - Oct 24, 2014 om 19:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 24 okt 2014, 18:56]Timmer77 weet dit forum wel te vinden voor zijn vragen, maar voor de rest krijg je never nooit een reactie.

Dat is helaas met veel vragenstellers zo. Ik vind dat eigenlijk onbegrijpelijk.

ro
door ron530 - Oct 24, 2014 om 20:08
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Hitman pro, ooit bedacht door een Nederlander (dat dan weer wel) is een aan éénschakeling van bestaande antivirus programma's die na elkaar de boel gaan scannen. Schijnveiligheid creëren meer doet hitman pro niet. Hitman pro gooit ook geen poorten dicht zoals bij een firewall programma want die vraagt éénmalig om een programma die van het internet gebruikt maakt om toestemming. De meeste internet gebruikers zijn in het bezit van een wifirouter daarin is al een standaard firewall ingebouwd die het thuisnetwerk tegen hackers beveiligd.
Tot slot virussen op de pc komen steeds minder voor tenzij je elke link in een E mail opent. Google gebruik je niet om de link naar je bank te vinden om vervolgens in te loggen dat doe door het web adres rechtstreeks in de adresbalk te typen.

aurora1
door aurora1 - Oct 24, 2014 om 21:19
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Steeds betaalversies van programma's aanschaffen begrijp ik ook niet zo goed. Met wat geluk hebben we met onze reacties op de vraag van 15 oktober om Advanced System Care aan te schaffen die koop voorkomen en staat dat programma niet ook nog erbij op de pc.