vo
door volanns Sep 6, 2015 om 11:48
Computers & telefonie

Hoe bijwerken

Goede morgen,

AMD moet worden bijgewerkt. Wordt steeds gevraagd. Moet de hele suite geïnstalleerd worden of moet ik op zoek gaan naar alleen de drivers. Weet echt niet hoe die dingen in elkaar steken.

992 12 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Sep 6, 2015 om 11:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo volanns,

Kijk eens hier; bovenste blauwe balk (automatische update)

Suc6

vo
door volanns - Sep 6, 2015 om 12:11
126 Antwoorden / 57 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zondag 6 sep 2015, 11:53]Hallo volanns,

Kijk eens hier; bovenste blauwe balk (automatische update)

Suc6

Edrick,

Nu zie ik dat de C schijf nog 2,76 GB.

De updates hebben 2,8 GB nodig.

Dus moet ik even wachten. Vanmorgen was er nog 6 en nog wat GB over. Verder nog niets gedownload. begrijp er niets van.

Vraag: wat kan ik van schijf C verwijderen.= om plaats te maken. Documenten enz. zijn al op een andere schijf.

edrick3
door edrick3 - Sep 6, 2015 om 12:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@volanns,

Lees/kijk eens hier.

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 6, 2015 om 13:39
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Wie zegt dit?

Windows? En het betreft de videokaart, advies om het niet doen.
AMD? Dan heeft u spyware op de computer advies om uit te schakelen (windowstoets + r - msconfig + enter zie tabbladen services en opstarten).

Overigens heb je inderdaad enkel en alleen de driver zelf nodig.

vo
door volanns - Sep 7, 2015 om 18:43
126 Antwoorden / 57 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zondag 6 sep 2015, 12:15]@volanns,

Lees/kijk eens hier.

De meesten had ik al uitgevoerd.
Een vraag:
Search protect apllication en searchprotectall , starten mee bij aanzetten pc. Beiden van onbekende uitgever.
Kan ik ze verwijderen.

aurora1
door aurora1 - Sep 7, 2015 om 18:55
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dat is een browserkaper las ik op internet.
Ik zou maar eens scannen met de AdwCleaner, klik hier en erna nog scannen met Mbam.

edrick3
door edrick3 - Sep 8, 2015 om 12:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@volanns,

.....Search protect apllication en searchprotectall , starten mee bij aanzetten pc. Beiden van onbekende uitgever.
Kan ik ze verwijderen.
.....
Die MOET je verwijderen.
Dat is rotzooi!
Heb je AdwCleaner al gebruikt zoals aurora1 aangegeven heeft?
En dan nog MBAM.

vo
door volanns - Sep 8, 2015 om 14:12
126 Antwoorden / 57 Vragen

[quote=aurora1 schreef op maandag 7 sep 2015, 18:55]Dat is een browserkaper las ik op internet.
Ik zou maar eens scannen met de AdwCleaner, klik hier en erna nog scannen met Mbam.

Aurora bedankt.
Het programma draait; is het normaal dat het lang duurt.

vo
door volanns - Sep 8, 2015 om 14:14
126 Antwoorden / 57 Vragen

[quote=edrick3 schreef op dinsdag 8 sep 2015, 12:56]@volanns,

.....Search protect apllication en searchprotectall , starten mee bij aanzetten pc. Beiden van onbekende uitgever.
Kan ik ze verwijderen.
.....
Die MOET je verwijderen.
Dat is rotzooi!
Heb je AdwCleaner al gebruikt zoals aurora1 aangegeven heeft?
En dan nog MBAM.

Edrick, dacht ik al, dat ze niet goed zijn.
Ik ga aan de slag.
Ook bedankt voor de hulp.

aurora1
door aurora1 - Sep 8, 2015 om 14:35
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ja, het is normaal dat het wel een tijdje duurt.

vo
door volanns - Sep 8, 2015 om 14:55
126 Antwoorden / 57 Vragen

[quote=aurora1 schreef op dinsdag 8 sep 2015, 14:35]Ja, het is normaal dat het wel een tijdje duurt.

De scan is klaar, alleen zijn de regels niet in geheel te lezen.

Bij register zijn heel wat KEY aangevinkt, waaronder conduit, uniblue , searchscopes 2 maal

BESTANDEN
mtqvumwz
C/END

Kan ik alles veilig verwijderen wat gevonden is.

edrick3
door edrick3 - Sep 8, 2015 om 19:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@volanns,

Om alles te verwijderen wat AdwCleaner gedetecteerd heeft, klikt u op de knop “Clean“, hierna zal er een herstart van uw computer benodigd zijn. Sommige onderdelen kunnen immers pas na het opnieuw opstarten geheel van de computer worden verwijderd. Het logbestand van AdwCleaner kunt u na de herstart van de computer terugvinden in de map AdwCleaner op root van je systeemschijf in C:\AdwCleaner.
(Uit de handleiding)

Met vr.gr.