Hoe gek kan je het maken
Hebben jullie het volgende ook al eens ervaren ?
Veel bedrijven maken in hun webwinkel gebruik van "sterren"om hun klant tevredenheid aan te geven over product en/of website.
Ik heb al jaren weinig vertrouwen in dit systeem maar het failliet heb ik, denk ik, nu ervaren bij BLOKKER.
Een aantal maanden geleden gaf ik een 5 sterren aan een product en dat stond binnen een uur op hun site.
Deze week gaf ik 1 ster aan een product en je raad het al na 4 dagen nog niet op hun site.
Ben ik de enige die zich belazerd voelt ?
Het zegt meer over Blokker dan over het systeem. Een fatsoenlijke winkel laat iedere waardering gewoon staan. Helaas is het "kruideniersgehalte" van Blokker erg hoog en kunnen ze nog niet omgaan met de digitale wereld. Ze proberen het wel, maar ze snappen het (nog) niet.
Hier zie je een voorbeeld van een winkel die het wel snapt en dat is dan ook de reden waarom bedrijven als Blokker het erg moeilijk hebben.
Treurig dat het allemaal onafhankelijk lijkt maar niet zo is. Heb je wel eerst aan Blokker gevraagd hoe dit zit? Kan best zijn dat de mensen aan de top van de ladder er niet zo blij mee zijn. Veel bedrijven hebben ook een webcare die dit soort zaken kan oppakken.
Geeft misschien meer resultaat dan een topic op Kassa.
[quote=victorrijnsberg schreef op zondag 26 jul 2015, 19:17]Treurig dat het allemaal onafhankelijk lijkt maar niet zo is. Heb je wel eerst aan Blokker gevraagd hoe dit zit? Kan best zijn dat de mensen aan de top van de ladder er niet zo blij mee zijn. Veel bedrijven hebben ook een webcare die dit soort zaken kan oppakken.
Geeft misschien meer resultaat dan een topic op Kassa.
Als je aan de TOP niet weet hoe jouw bedrijf te werk gaat, dan zit je m.i. niet op de juiste plek. Als ik naar de Top wil zal ik toch langs de afdeling marketing en communicatie moeten, die de veroorzakers zijn. Los daarvan voel ik mij niet geroepen het werk van andere bij Blokker te doen.
Mijn bedoeling is slechts om aan mede consumenten door te geven hoe dingen (te vaak) werken.
Beste corv,
hoe triest ook, maar denk dat de meeste beoordelingssites en de 'mooie sterretjes' met een korreltje zout moeten worden genomen.
Ik let altijd wel op de beoordelingen en de 'sterretjes' maar als ik alleen maar positieve reacties zie dan weet ik dat het niet in de haak is. Niet al teveel waarde aan hechten dus.
Dit lijkt mij eerder iets voor discussies als een discussiestuk.
O.a. IENS doet eventuele negatieve review ook niet publiceren.
Voor mij geldt, althans gold, dat de mond-op-mond-reclame de beste publiciteit is.
[quote=corv schreef op vrijdag 24 jul 2015, 10:12]Hebben jullie het volgende ook al eens ervaren ?
Veel bedrijven maken in hun webwinkel gebruik van "sterren"om hun klant tevredenheid aan te geven over product en/of website.
Ik heb al jaren weinig vertrouwen in dit systeem maar het failliet heb ik, denk ik, nu ervaren bij BLOKKER.
Een aantal maanden geleden gaf ik een 5 sterren aan een product en dat stond binnen een uur op hun site.
Deze week gaf ik 1 ster aan een product en je raad het al na 4 dagen nog niet op hun site.
Ben ik de enige die zich belazerd voelt ?
Is er nog tekst bij geschreven en zo ja, hoe luidde die?
Heb hetzelfde meegemaakt bij een andere winkel. Had iets besteld en plaatste een normaal geschreven review maar die voldeed volgens de winkel niet aan de richtlijnen. Stond enkel in dat het product niet beviel en dat ik mij niet kon vinden in de positieve verhalen. Zeggen dus niet veel meer die beoordelingen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Zakelijk energiecontract consument
Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.
nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze
...
Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer