Hoe kan ik van mijn Vodafone abo afkomen? Wanprestatie, slechte dekking enz.
Dag allen,
Ik heb een vraag over hoe ik van mijn Vodafone abonnement kan afkomen.
Ik ben in november jl. een contract aangegaan van 2 jaar waarbij mij elke maand gedurende het eerste jaar 50% korting op het totaalbedrag werd beloofd, dit i.v.m. met een actie van de winkel. Maanden verder gaat dit keer op keer mis waardoor ik hoge onterechte rekeningen ontvang waarbij die korting niet wordt meegenomen. Eenmaal bellend naar de afdeling, krijg ik ongeïnteresseerde medewerkers aan de lijn die zeggen mij niet te kunnen helpen en verwijzen elke keer door naar een andere afdeling en/of winkel.
Het tweede probleem is dat ik in het huis geen behoorlijke dekking heb. Zo ook aan de achterkant van het huis waar ik haperende gesprekken moet voeren omdat de stem steeds opbreekt.
Ik raad ieder af om een contract bij Vodafone aan te gaan, ze gaan onzorgvuldig met je gegevens om (vandaar de menige keren door derden telefonisch benaderd voor verkoop doeleinden), beloven maar komen geen afdoende dekking na, en sjoemelen ook met rekeningen waarbij de klant uiteindelijk de dupe wordt van hun foutieve berekeningen. Met het gevolg dat wanneer je uit logisch te verklaren principiële overwegingen de rekening niet voldoet omdat die simpelweg niet klopt, zij daar geen gehoor aan geven en gerust doorgaan met een blokkade op de telefoon te plaatsen waarna ze bij verwijdering 27,45 in rekening kunnen brengen voor het opheffen ervan. Voor het niet betalen van een rekening die niet klopt en geen grond zou moeten hebben om gepresenteerd te worden, laat staan gesommeerd! Een woord! Oplichters!
Maar voordat je je handtekening zet op het contract, opereren ze natuurlijk uiterst adequaat, tot het getekend is en je van het kastje naar de muur gestuurd zal worden voor fouten die ZIJ maken. Terwijl je er absoluut GEEN omkijken naar zou moeten hebben, überhaupt.
Nooit meer Vodafone voor mij!
Iemand tips hoe ik van dit wanbedrijf af kan komen? Alle reacties helpen, vriendelijk dank.
Beste hetrecht2014,
Jammer om te horen dat onze service u zo tegenvalt. Ik kijk graag na of er inderdaad onterecht een korting niet in rekening gebracht wordt. Wat betreft het probleem dat u ervaart met bellen, daar kunnen diverse oorzaken voor zijn die zowel binnen als buiten de invloed van Vodafone liggen. Graag kijk ik na of er iets is wat wij hierin voor u kunnen betekenen.
Stuur aub een e-mail naar webcare.nl@vodafone.com. Vermeld in het onderwerpveld van de mail: Kassa | hetrecht 2014 | 16-08-2014.
Vermeld in de mail zelf:
- Uw naam&adres
- Uw mobiele nummer en klantnummer
- U geboortedatum en laatste 4 cijfers bankrekeningnummer
- De postcode en het huisnummer waar u problemen met bellen ervaart (als deze anders is dan uw huisadres)
- Eventuele zaken die u opvallen bij het bellen. Bijvoorbeeld of u geen/weinig balkjes bereik hebt, of dit wisselt op dezelfde locatie, of dit alleen gebeurt als u specifieke personen belt, enzovoort.
Vriendelijke groet,
Bas
Vodafone 24/7 Web Crew
Ik ben zelf een echt ontevreden Vodafone gebruiker (zeer slechte dekking, ook na 7x contact), maar het valt mij op dat veel problemen rondom abonnementskosten vaak direct aan Provider geweten worden, terwijl het abonnement elders gekocht is.
Dekkingsproblemen ligt meestal aan de Provider, problemen met abonnementskosten liggen meestal bij de verkopende partij, problemen met gebruikskosten liggen soms bij de Provider en soms bij de gebruiker.
Beste hetrecht2014,
We hebben geen e-mail van u mogen ontvangen. Is het probleem nog niet opgelost? Stuur ons dan een e-mail. Vermeld in het onderwerpveld van de mail: Kassa | hetrecht 2014 | 16-08-2014. Vermeld in de e-mail alle eerder gevraagde gegevens.
Met vriendelijke groet, Marc
Vodafone 24/7 Web Crew
Beste hetrecht2014,
We hebben geen e-mail meer van u mogen ontvangen. Ik ga ervan uit dat het probleem inmiddels is verholpen. We zullen het topic dan ook niet meer opvolgen. Mocht het probleem toch niet opgelost zijn, stuur ons dan een e-mail. Vermeld in het onderwerpveld van de mail: Kassa | hetrecht 2014 | 16-08-2014. Vermeld in de e-mail alle eerder gevraagde gegevens.
Met vriendelijke groet, Kyra
Vodafone 24/7 Web Crew
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
De water electrolizer, kraanwater en schadelijke stoffen
De water electrolizer, zou aantonen dat kraanwater(en sommige fleswater) vol zit met allerlei scadelijke stoffen.
Heeft iemand hier ervaring mee ?
Lees meer
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer