mi
door michielvgerwen Jul 22, 2011 om 11:19
Computers & telefonie

Hoe klantenservice Tele2 te passeren?

Mijn tante van 90 heeft sinds 11 juli 2011 geen telefoonsignaal meer. Volgens de klantenservice is dit probleem bij het hoofdkantoor neergelegd maar er komt op geen enkele manier een voortgangsrapportage. Op donderdag 14 juli 2011 is verteld dat er binnen drie werkdagen een oplossing zou worden gevonden. Inmiddels is het 22 juli 2011 en zijn de drie werkdagen al ruimschoots voorbij :( . Wat mij het meest irriteert is dat er geen escalatieniveau is voor de klantenservice. Als je volhardend bent wordt de hoorn er op gelegd of wordt de toon steeds onvriendelijker. Er lijkt geen enkele manier om de klantenservice te passeren.
Bijkomend probleem is dat het zorg-alarm van deze oude dame gebruik maakt van haar telefoonaansluiting en die doet het niet. Dus als er iets gebeurt zie ik het werk van de aansprakelijk stelling al weer hangen :cry:
Heeft iemand een voorstel om de starre klantenservice te passeren?

13467 5 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jul 22, 2011 om 11:41
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Michiel,

wat bij veel grote bedrijven lukt, is het opzoeken van een telefoonnummer voor "de pers". Ook wil er vaak een telefoonnummer zijn voor "werken bij" of te wel "de vacature's". Als dat lukt kan je je verhaal doen en passeer je de 0900 eerste lijn koningen en koninginnen die meer zijn als de directeur waarvoor ze werken. Dit is mij al bij meerdere bedrijven gelukt, dus succes.

mahadma
door mahadma - Jul 22, 2011 om 11:45
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Michiel,

even voor je gezocht. Het vacaturenummer = 020 750 1000.

Succes.

mahadma
door mahadma - Jul 22, 2011 om 13:50
11520 Antwoorden / 51 Vragen

En nog even verder gezocht:

Mediarelaties
[edit -redactie, gegevens verwijderd]

Klantenservice Consumenten
T: 0900 – 241 1602

Postadres Tele2 Nederland
Postbus 22697
1100 DD Amsterdam

Hoofdkantoor Tele2 Nederland
T: +31 (0)20 750 1000
Wisselwerking 58
1112 XS Diemen
Nederland

Wederom succes.

birdies
door birdies - Jul 22, 2011 om 17:57
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Het lijkt mij het snelst werken als je de vraag stelt op het tele2 forum *klik*

tdehond
door tdehond - Jul 22, 2011 om 18:14
4744 Antwoorden / 9 Vragen

M.i. zou u de zaak kunnen bespoedigen door voor haar een aangetekende brief te sturen aan Tele 2

Geef daarin aan dat vanaf 11 juli geen gebruik gemaakt kan worden van Tele2.

Stel Tele 2 in gebreke en geef een uiterlijke termijn van 10 werkdagen om een goed werkende verbinding te realiseren.

Geeft aan dat mocht niet binnen deze termijn een goed werkende verbinding is, u per direct kosteloos de overeenkomst ontbindt.

BTW

Tele2 webcare is op twitter te bereiken:
klik hier

Contactgegevens tele2: klik hier