jd
door jdbeste1 Mar 30, 2014 om 19:15
Elektronica & tv

Hoe kom ik aan een petroleumstelletje

Wie weet waar je een petroleumstelletje kan kopen of gaat dit vandaag de dag alleen nog maar via sites als marktplaats enz? Graag hoor ik het. Ik ga het puur gebruiken in de keuken voor stoofschotels ed. Of weet iemand een beter idee?

394 2 Rapporteer

f.weele
door f.weele - Mar 30, 2014 om 19:41
1085 Antwoorden / 27 Vragen

hallo jdbeste01, in sommige grote steden in nederland zijn er privemuseums of oudheidkamers. Deze stellen o.a. ook deze voorwerpen ten toon die ze gekregen hebben van mensen die huizen of zolders hebben leeggeruimd o.i.d.
Meestal hebben ze dubbel of een hele voorraad van deze afgedankte petroleumstelletjes.
Historisch Charlois in Rotterdam-zuid is zo'n oudheidskamer. Probeer het eens.
klik hier
m.vr.gr.

valerius-2
door valerius-2 - Mar 30, 2014 om 19:42