ru
door ruts Dec 19, 2013 om 14:14
Computers & telefonie

Hoe kom ik van mijn abbonnement af?

ik heb in september een contract afgesloten bij online.nl
dit is een contract van 2 jaar.
ik ben niet tevreden over mijn internet.
en wou dus bij ziggo alles in een pakket afsluiten.
nu bel ik online op om mijn contract op te zeggen wat volgens hun per maand kon. en nu zeggen ze ineens dat het niet kan. ik zit nu dus aan een contract vast tot sept 2015.
tenzij ik het hele bedrag betaal tot aan 2015 dan kan ik het contract wel opzeggen.
dit vind ik nergens op slaan en weet dus niet hoe ik dit op moet lossen. ik wil gewoon van dat contract af!!

mvg mevr ruts

2168 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Dec 19, 2013 om 14:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo ruts,

.....ik wil gewoon van dat contract af!!.....
Ja, maar dat kan dus niet zomaar.
Je hebt een contract voor 2 jaar afgesloten en dat kun je dus niet zomaar opzeggen.
Daar zitten voorwaarden aan zoals aan je doorgegeven is.
Je zult dus die periode moeten uitzitten óf de gehele periode moeten betalen.
Lees je Voorwaarden maar eens goed door!

Met vr.gr.

zoekster
door zoekster - Dec 19, 2013 om 14:18
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Dat per maand opzeggen kan pas na die 2 jaar, dat heb je verkeerd begrepen of ze hebben het niet goed uitgelegd.

Nu ben je gewoon het haasje.
Heb je al dat Ziggocontract afgesloten of nog niet? Indien wel, kijk of je er nog vanaf kunt.

mahadma
door mahadma - Dec 19, 2013 om 14:48
11537 Antwoorden / 51 Vragen
0

Edrik en Zoekster hebben gelijk, je hebt een contract getekend voor 2 jaar. Als je werkgever met je een contract tekent wil je hem er ook aan houden ...

Maar je schrijft: "ik ben niet tevreden over mijn internet."
Wees hierover wat duidelijker. Misschien is daar iets aan te doen?

mahadma
door mahadma - Dec 19, 2013 om 14:59
11537 Antwoorden / 51 Vragen
0

OT Dat wist ik wel, maar ik ben benieuwd waarom TS niet tevreden met het internet en mogelijk dat er voor dat probleem andere oplossingen mogelijk zijn.

ru
door ruts - Dec 19, 2013 om 15:00
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb de snelste internet volgens hun, maar als ik online spelletjes speel blijft ie dus hangen.
Ik heb dus idd gewoon pech.
Toch in iedergeval bedankt voor jullie antwoorden!!

Groetjes

tijger1
door tijger1 - Dec 19, 2013 om 15:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Misschien ligt dat wel aan uw computer en niet aan de snelheid van internet.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 19, 2013 om 18:10
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

[quote=ruts schreef op donderdag 19 dec 2013, 15:00]Ik heb de snelste internet volgens hun, maar als ik online spelletjes speel blijft ie dus hangen.
Klopt, upload is bij ADSL altijd heel traag, gamen is hiermee vrijwel onmogelijk. Hoogstwaarschijnlijk ook nog 'n hoge ping, dan houdt het helemaal op.

tot15karakters
door tot15karakters - Dec 19, 2013 om 18:36
2189 Antwoorden / 14 Vragen
0

U heeft een 1 Mb Up en 20 Mb download snelheid die word aangeboden maar geen enkele garantie dat je die snelheid ook zult halen.

Verhuizen, ja naar vlak naast de centrale en je haalde het wel.
Klinkt misschien vreemd maar ik zocht bewust een woning die ADSL vriendelijke ligging had via kaartje.
Elke ADSL verbinding is locatie afhankelijk en daarom is het juiste huis uitzoeken belangrijk voor je iets koopt of huren gaat.

Helaas tekende je voor 2 jaren en daarna pas maandelijks opzegbaar.
Ik begreep dat Ziggo en UPC voor de meeste diensten als TV wel maandelijks opzegbaar zijn maar er zijn afwijkingen voor 3 in 1 producten.

Dus lees eerst goed de voorwaarden voor je iets tekende want nu is het te laat.
Of je nu contract uit zit of opzeg, de kosten zijn gelijk dus uitzitten zal het wel worden.

ma
door mataraty - Dec 20, 2013 om 07:00
73 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=lekkerisdat schreef op donderdag 19 dec 2013, 18:10][quote=ruts schreef op donderdag 19 dec 2013, 15:00]Ik heb de snelste internet volgens hun, maar als ik online spelletjes speel blijft ie dus hangen.
Klopt, upload is bij ADSL altijd heel traag, gamen is hiermee vrijwel onmogelijk. Hoogstwaarschijnlijk ook nog 'n hoge ping, dan houdt het helemaal op.

Dit slaat echt als een tang op een varken.
Met ADSL of eigenlijk tegenwoordig ADSL2(+) of VDSL kan je gewoon normaal gamen. Ook zegt een meting van de ping via een speedtest geheel niets over de ping bij een spel, omdat die server afhankelijk is.

[quote=ruts schreef op donderdag 19 dec 2013, 15:00]Ik heb de snelste internet volgens hun, maar als ik online spelletjes speel blijft ie dus hangen.
Ik heb dus idd gewoon pech.
Toch in iedergeval bedankt voor jullie antwoorden!!
Groetjes

Snelste internet van Online is tussen de 30 en 50Mb/s met een upload tussen de 3 en 5Mb/s, dat zou afdoende moeten zijn om normaal een spel te spelen, zonder dat je last hebt van lag/jitter. Om wat voor een online spelletjes gaat het hier overigens?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer