missyish
door missyish May 24, 2013 om 15:43
Geldzaken & recht

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik heb laatst bij wehkamp een truitje gekocht, paste helaas niet dus heb ik het retour gestuurd. Krijg een mailtje dat het artikel is ontvangen en binnen enkele dagen mijn geld terug kreeg.... Heb 7 dagen gewacht nog geen geld terug, dus maar mailtje gestuurd. In de reactie terug krijg ik ineens het antwoord dat ik nog een open rekening heb staan terwijl ik altijd alles wat ik er besteld heb met IDEAL heb betaald. Dus nog maar mailtje terug gestuurd. Krijg ik een reactie dat het gaat om de periode dec 2012/jan 2013. Dus maar weer een mailtje terug gestuurd met een bijlage afschrijving van die periode. Dan krijg ik ineens een reactie dat het gaat om artikelen van de maand april, weer een mailtje terug gestuurd met een bijlage van de afschrijving in april en of ze z.s.m het geld waar ik recht op heb terug sturen. Krijg ik vandaag weer een reactie van dat het goed is dat ik de bijlage heb gestuurd en dat ze ook zien dat de betaling is afgehandeld. Maar keek net nog op de site maar daar staat nog steeds dat ik hun geld verschuldigd ben terwijl ik alle betalingen heb gedaan waardoor ik hun helemaal geen geld schuldig ben. Wat zou ik kunnen doen? Ik begin boos behoorlijk te worden omdat ik nog steeds mijn geld niet terug heb.

1109 13 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - May 24, 2013 om 15:50
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ik kan u voorspellen dat er een webcare medewerker van Wehkamp komt om de boel op te lossen. dus maakt u zich niet ongerust, dat geld komt wel terug.
Wel vreselijk irritant, zoals u de hele tijd met tegenbewijs moet komen dat u heeft betaald.
Kan me voorstellen dat u flink baalt van die administratie van Wehkamp.

zwemmer
door zwemmer - May 24, 2013 om 15:56
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Tja, bij Wehkamp loopt de administratie lang niet altijd zoals het hoort. Gelukkkig gaat het alleen maar om een truitje, u zult geduld moeten hebben en helaas er zelf behoorlijk achterheen moeten zitten.

jolijn nr.2
door jolijn nr.2 - May 24, 2013 om 16:14
355 Antwoorden / 1 Vragen
0

Volgende keer gewoon 2 (of meer) maten bestellen en kiezen voor acceptgiro.

missyish
door missyish - May 24, 2013 om 16:18
5 Antwoorden / 3 Vragen
0

[quote=zwemmer schreef op vrijdag 24 mei 2013, 15:56]Tja, bij Wehkamp loopt de administratie lang niet altijd zoals het hoort. Gelukkkig gaat het alleen maar om een truitje, u zult geduld moeten hebben en helaas er zelf behoorlijk achterheen moeten zitten.
Het rare is wel dat ik dan ineens een saldo krijg die ik hun nog moet betalen..... en ik weet niet hoe of waarom ik die heb.

zwemmer
door zwemmer - May 24, 2013 om 18:57
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Zolang je de betaalbewijzen hebt hoef je je geen zorgen te maken. Omtent de adiminstratieve wandelwegen van Wehkamp kan men hier geen uitsluitsel geven.

we
door wehkamp_webcare - May 24, 2013 om 19:08
83 Antwoorden / 0 Vragen
0

Goedenavond,

Uit je bericht begrijp ik dat er nogal wat verwarring is over het rekeningoverzicht. Graag wil ik kijken of ik hiermee kan helpen. Hiervoor heb ik echter wel je gegevens nodig, zou je daarvoor je klantnummer of postcode en huisnummer willen mailen via socialmedia@wehkamp.nl? Ik zie je reactie tegemoet.

Voor nu wens ik je een fijn weekend.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam wehkamp.nl

dearagain
door dearagain - May 24, 2013 om 21:22
2462 Antwoorden / 7 Vragen
0



*er zijn meer berichten dat hun administratie soms niet op orde is en dat het heel wat inspanningen vergt van de klant om de zaak recht te breien

*naar mijn mening kun je bij dit bedrijf dan maar beter niks bestellen

me
door mein33 - May 25, 2013 om 12:10
5658 Antwoorden / 28 Vragen
0

Sinds Wehkamp is overgenomen door Vroom en Dreesman is het er niet beter op geworden.
Ik hoop dat u iets opschiet met de hulp van Wehkamp- Webcare, al ben ik daar geruime tijd geleden niet direct iets mee opgeschoten.
Ben uiteindelijk, na het tonen van betalingsbewijzen aan de deurwaarder, in het gelijk gesteld.
U zult begrijpen dat ik nu weer een zeer trouwe klant ben van Wehkamp (grapje).

missyish
door missyish - May 25, 2013 om 16:24
5 Antwoorden / 3 Vragen
0

Gelukkig is het nu opgelost..... gaat hier een stuk sneller dan bij wehkamp zelf.

zoekster
door zoekster - May 25, 2013 om 16:30
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=missyish schreef op zaterdag 25 mei 2013, 16:24]Gelukkig is het nu opgelost..... gaat hier een stuk sneller dan bij wehkamp zelf.
Dat weten wij allang ;-)

Mooi dat het is opgelost.

dearagain
door dearagain - May 25, 2013 om 17:09
2462 Antwoorden / 7 Vragen
0

*proficiat dat het zo snel is opgelost

*ik als consument zou echter bij zo'n zaak niks meer bestellen

jolijn nr.2
door jolijn nr.2 - May 25, 2013 om 19:15
355 Antwoorden / 1 Vragen
0

Krijg ik vandaag weer een reactie van dat het goed is dat ik de bijlage heb gestuurd en dat ze ook zien dat de betaling is afgehandeld.

Zaak was al klaar, ook al was het overzicht nog niet aangepast.

dearagain
door dearagain - May 25, 2013 om 19:57
2462 Antwoorden / 7 Vragen
0

*advies: houd het wel goed in de gaten, want.......

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer

Wi
Wintertje0 - Apr 24, 2024 om 21:27
Geldzaken & recht

Zakelijk energiecontract consument

Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.

nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze ... Lees meer

Silliejeanie
Silliejeanie - Apr 24, 2024 om 17:03
Geldzaken & recht
Zorgplicht online casino's

Zorgplicht online casino's

nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer