me
door menm2003 Aug 23, 2015 om 14:41
Computers & telefonie

Hoe krijg ik na bijna 4 maanden geduld eindelijk mijn toestel van Vodafone ???

Ik heb 4 mei een abonnement met toestel besteld bij Vodafone (Vodafone-Veronica aktie) via Internet. Tot op heden heb ik NOG GEEN Iphone 5c ontvangen.
Het enige antwoord dat ik via de klantenservice ontvang is dat ik geduld moet hebben. Ondertussen betaal ik al 3 maanden mijn volledige abonnementsgeld plus de gemaakte kosten om iemand van Vodafone aan de telefoon te krijgen.
Hoe kan ik Vodafone SPOEDIG mijn toestel laten leveren ?

616 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ho
door hopetobehelping - Aug 23, 2015 om 15:32
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste menm2003,

als u nu al ruim 3 maanden wacht op uw toestel dan bent u inderdaad erg geduldig.
Naar mijn idee veel te geduldig.
U heeft een overeenkomst gesloten met Vodafone en Vodafone komt haar verplichting niet na.

De klantenservice heeft mooi praten, 'u moet geduld hebben'. Op het forum van kassa komt u veel vragen/klachten over Vodafone tegen. Daaruit blijkt ook dat de klantenservice allesbehalve een voldoende verdient.

Bij een klacht over Vodafone leest u in de volgende link wat u kunt doen, klik hier.
Het spreekt voor zich dat u uiteraard gecompenseerd dient te worden voor de maanden waarvoor u wel betaald maar niet krijgt waarvoor u betaalt.

Als ik u was zou ik ze een ultimatum stellen. Via een brief of email stelt u Vodafone in gebreke en geeft u Vodafone aan dat ze nog 7 dagen van u krijgen om het op te lossen (uw toestel te leveren) en hun contractuele verplichtingen na te komen. Geef hierbij ook aan dat u de overeenkomst ontbind als ze niet leveren binnen 7 dagen. Eis ook dat u gecompenseerd wordt voor de periode waarvoor u wel betaald heeft maar niet geleverd hebt gekregen volgens het contract.
Lost Vodafone het niet op binnen 7 dagen dan zou ik als ik de overeenkomst ontbinden. Dat kunt u kosteloos doen, meer informatie leest u hier.

De klantenservice van Vodafone is helaas een drama. Als u bij Vodafone wilt blijven dan is het verstandig om ze via zoveel mogelijk kanalen te bestoken. Wie het hardst roept wordt het eerst geholpen bij Vodafone. Plaats uw klacht op facebook bij Vodafone, het forum van Vodafonen en op klachtenkompas.nl

me
door menm2003 - Aug 23, 2015 om 15:56
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hallo,
Bedankt voor uw reactie.
Hier ben ik waarschijnlijk wel mee geholpen.
Zeker met de info die ik achter iedere link tegenkwam.
Bedankt voor de moeite om mijn vraag zo uitgebreid te beantwoorden.

ho
door hopetobehelping - Aug 23, 2015 om 16:17
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste menm2003,

graag gedaan hoor.
Mocht u nog tegen obstakels oplopen in uw poging om het opgelost te krijgen schroomt u dan niet om te reageren op uw eigen vraag zodat u nog antwoorden krijgt om de problemen die zich verder nog voor doen op te lossen.
Het gaat er uiteindelijk toch om dat het voor u helemaal opgelost wordt.

edrick3
door edrick3 - Aug 23, 2015 om 17:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo menm2003,

Weer eens Vodafone.....
Hopelijk komt de webcare nog langs; dat wil nog wel eens helpen.

Met vr.gr.

tijger1
door tijger1 - Aug 23, 2015 om 18:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Afgezien van wat @hopetobehelping allemaal terecht adviseert, is het sowieso verstandiger helemaal geen overeenkomst met Vodafone aan te gaan. En na die week blij te zijn dat ze niet reageren zodat u de overeenkomst kan ontbinden. Bespaart u veel ellende.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Aug 24, 2015 om 09:32
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi menm2003,

Bijna vier maanden wachten op een toestel is inderdaad wel erg lang. Ik wil graag voor je nakijken wat er precies aan de hand is. Kun je ons een mail sturen naar webcare.nl@vodafone.com met daarin je naam, adres, bestelnummer en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Vermeld in het subject-veld: Kassa|menm2003. Wij zullen dan een en ander voor je nakijken.

Met vriendelijke groet,

Chantal
Vodafone 24/7 WebCrew

me
door menm2003 - Aug 26, 2015 om 17:50
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik denk echt dat mijn vraag op deze site geholpen heeft. Ik heb vandaag namelijk mijn toestel ontvangen !

Bedankt voor alle inbreng en reacties !

tijger1
door tijger1 - Aug 26, 2015 om 18:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Mooi, nu ook maar hopen dat ze het abonnement en de kosten vergoeden.


Bedankt voor het terugmelden.

zoekster
door zoekster - Aug 26, 2015 om 19:13
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=tijger1 schreef op woensdag 26 aug 2015, 18:20]Mooi, nu ook maar hopen dat ze het abonnement en de kosten vergoeden.


Nu moet je Vodafone niet gaan overvragen.....

ho
door hopetobehelping - Aug 26, 2015 om 19:44
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=menm2003 schreef op woensdag 26 aug 2015, 17:50]Ik denk echt dat mijn vraag op deze site geholpen heeft. Ik heb vandaag namelijk mijn toestel ontvangen !

Bedankt voor alle inbreng en reacties !



Beste menm2003,

geweldig, fijn om te horen.
Nu nog compensatie uiteraard voor de kosten die bij u ten onrechte in rekening zijn gebracht en een compensatie voor de tijd die u dit allemaal gekost heeft.
Blijf ze goed op de huid zitten. Vodafone geeft niet snel toe, maar gewoon door blijven 'drammen'.
Het is niet meer dan normaal dat men u compenseert voor de onterechte kosten en uw tijd.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - Sep 11, 2023 om 12:25
Computers & telefonie

Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?

Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer