sa
door sanne1 Jan 14, 2015 om 14:08
Computers & telefonie

Hoe moet ik Omiga-Plus.com verwijderen van mijn p.c.?

Tijdens het downloaden, vorige week is er kennelijk iets verkeerd gegaan.
De virusscanner Alvast sloeg meteen alarm en ik ben acuut gestopt.
Daarna een volledige scan gedaan met Alvast en daarna met de betaalde versie van HitmanPro
Beiden keren zijn er virussen gevonden, verwijderd maar een paar dagen later waren ze er weer.
Bij het downloaden is ongewild Omiga plus.com geïnstalleerd.
Helaas is deze startpagina, die mijn inziens voor de problemen zorgt , niet van mijn p.c. af te krijgen.
Deze zogenaamde startpagina blijft komen zowel als bij I.E. als bij Chrome.
Werkelijk van alles is geprobeerd om deze te verwijderen.
Gisteravond Spy Hunter geïnstalleerd en laten scannen.
Er werd het een en ander gevonden, maar om deze dingen te verwijderen moest een betaling gedaan worden met een creditcard.
Omdat ik mijn p.c. niet vertrouw heb ik dit niet gedaan.

Weet iemand een oplossing om Omiga-Plus.com te verwijderen??

2709 10 Rapporteer

ge
door gerboe - Jan 14, 2015 om 14:43
806 Antwoorden / 0 Vragen

Op deze manier. Succes.

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 14, 2015 om 14:50
7182 Antwoorden / 3 Vragen

En hier nog wat informatie. KLIK
Vr. gr.

edrick3
door edrick3 - Jan 14, 2015 om 15:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo sanne1,

Laat je door SpyHunter niet gek maken. Dat programma kun je ook beter niet gebruiken: commercieel.

Laat AdwCleaner maar eens scannen. Goed en vertrouwd.
Denk dat je er dan wel vanaf bent.

Suc6

gompy2
door gompy2 - Jan 14, 2015 om 15:19
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=gerboe schreef op woensdag 14 jan 2015, 14:43]Op deze manier. Succes.
Via deze link wordt je geadviseerd een remover te downloaden, en deze remover is....., precies, Spyhunter, niet doen dus.

Lees dit eens door, klik-> Remove Omiga Plus virus (Removal Guide)

sa
door sanne1 - Jan 14, 2015 om 15:28
47 Antwoorden / 9 Vragen

Gerboe en alle anderen bedankt.
Ik ga het vanavond op mijn gemak uit proberen.

Als na stap 1, stap 2 niet verschijnt wat dan?

Het verwijderen van de isearch.omiga-plus.com werkbalk van uw browser:

Van Internet Explorer
1.Druk gelijktijdig de toetsen Alt en X.
2.Selecteer Beheer Add-ons.

edrick3
door edrick3 - Jan 14, 2015 om 15:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@sanne1,

Zou maar starten met de AdwCleaner.
En daarna nog even scannen met MBAM.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 14, 2015 om 15:48
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=sanne1 schreef op woensdag 14 jan 2015, 15:28]Gerboe en alle anderen bedankt.
Ik ga het vanavond op mijn gemak uit proberen.

Als na stap 1, stap 2 niet verschijnt wat dan?

Het verwijderen van de isearch.omiga-plus.com werkbalk van uw browser:

Van Internet Explorer
1.Druk gelijktijdig de toetsen Alt en X.
2.Selecteer Beheer Add-ons.

Wanneer dit wel zou werken, maak je enkel de werkbalk onzichtbaar, de spyware blijft achter op de PC.
Voor de oplossing zie andere reacties.

"Tijdens het downloaden, vorige week is er kennelijk iets verkeerd gegaan."
Alleen van de originele website downloaden (van de makers zelf of de daar gegeven link gebruiken) en altijd zoveel mogelijk vinkjes uitzetten tijdens de installatie.
Anders gaat het de volgende keer weer verkeerd :-).

sa
door sanne1 - Jan 14, 2015 om 15:59
47 Antwoorden / 9 Vragen

Bedankt allemaal.
Het is gelukt met AdwCleaner, in vrijwel 5 minuten!

Wat een opluchting.
Nu nog even op scannen.

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 14, 2015 om 16:05
7182 Antwoorden / 3 Vragen

Fijn dat het opgelost is, bedankt voor het melden.
Vr. Gr.

edrick3
door edrick3 - Jan 14, 2015 om 16:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@sanne1,

.....Het is gelukt met AdwCleaner, in vrijwel 5 minuten!....
Zoals ik al aangegeven had.
Mooi zo.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.