pi
door pittigeoma Nov 12, 2014 om 15:06
Voeding & gezondheid

Hoe "scharrelt" een rookworst?

Alles in onze levensmiddelen "scharrelt"tegenwoordig. Dus ook al sinds enige tijd de Hollandse Rookworst! Geweldig. Natuurlijk ben ik niet achterlijk maar als ik de eerste rookworst tegenkom die ik zie "scharrelen "laat ik mij opnemen in een psychiatrische kliniek want dan heb ik ze niet allemaal op een rijtje toch?

425 5 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 12, 2014 om 16:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo pittigeoma,

Tja, dat vlees in de worst komt van 'scharrel'varkens. Vandaar. (maar dat wist je al) ;-)

In februari 2012 had Kassa een test. Klik hier.

Met vr.gr.

tenormin
door tenormin - Nov 12, 2014 om 18:46
16826 Antwoorden / 108 Vragen

@pittigeoma, nou ja, alles 'scharrelt' tegenwoordig, van eitje tot.... Gewoon omdat het vriendelijker klinkt. Maar U gelooft toch echt niet iedere reclame. Zelfs kreten als Eco en Bio, nou, men moet eerst goed de etiketten lezen hoe Eco en Bio het is. Vaak niet.

komsja
door komsja - Nov 12, 2014 om 18:53
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@pittigeoma
Wat tenormin zegt klopt opzich wel,maar ware het niet dat hetgeen wat op de verpakking staat ook heel vaak niet helemaal klopt met de werkelijkheid

tenormin
door tenormin - Nov 12, 2014 om 19:07
16826 Antwoorden / 108 Vragen

@komsja, ik schrijf toch ook: Vaak niet! Ik bedoelde dus dat ook de teksten wat bezijden de waarheid zijn.

valerius-2
door valerius-2 - Nov 12, 2014 om 19:45
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Het zal dan gemaakt zijn van koeien varkens die aan het scharrelen zijn.