ep
door epavandongen Feb 27, 2008 om 19:32
Vrije tijd & tuin

Hoe vind ik hier werk in

het mag duidelijk zijn dat ik werk zoekende ben. ik ben heel creatief ,maak van alles en nog wat. diploma's krijg je daar niet voor wel cerificaten. alles op hobby gebied is mij bekent wat mijn ogen zien maken mijn handen. heb hier in jaren thuis les gegeven en voelde me als een vis in het water. omgaan met mensen en luister naar hen gaat me heel goed af. ik doe niets liever  dan les hierin geven . het zij bij bejaarden, kinderen, of geestelijk gehandicapte. zodat ook zij de vervelende legen uren door kunnen komen met een hobby die ze bij mij op kunnen doen zonder daar allerlei spullen voor aan te schaffen.  kreeg veel lof over hoe en wat ik doe. heb op beursen gestaan. expositiets heb ik ook gehouden. maar vind er geen betaalde baan in wie kan mij helpen hierbij

986 4 Rapporteer

stacey
door stacey - Feb 27, 2008 om 19:40
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Probeer eens een open sollicitatie bij buurthuizen, instellingen en scholen, hobbywinkels - die zijn soms ook bereid (gast) work shop te geven.

Misschien is het mogelijk een opleiding te doen voor Activiteitenbegeleider ( Als activiteitenbegeleider of begeleider dagbesteding in de zorg organiseer je passende activiteiten voor cliënten of bewoners ). Dan heb je met opleiding en je creativiteit goede kans op een leuke baan.

Succes,

grindweg
door grindweg - Feb 27, 2008 om 20:27
2308 Antwoorden / 28 Vragen

slliciteer bij bv campings oid daar kunnen zij vaak wel een duizend poot gebruiken.

akkefiet
door akkefiet - Feb 27, 2008 om 20:43
1075 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo

Veel gemeenten subsidieren (reintegratie-) banen met een maatschappelijk belang.
Het profiel wat je geeft voldoet daar m.i. zeker aan.
Vraag eens een gesprek aan bij de betreffende gemeentelijk dienst (bijv. dienst werk & inkomen) . Heeft ook nog als voordeel dat je eventueel op een stuk begeleiding terug kan vallen.

Vrgr. AF

poltol
door poltol - Feb 27, 2008 om 21:19
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

U had toch een probleem met de belasting? Geen inkomen? Nou dat is dus wel anders, denk ik zo.

http://kassa.vara.nl/portal?_uc=n&_li=y&_scr=cons_question&cat=656&qid=361767

Vr.gr. poltol