gr
door greetlievaart Oct 19, 2015 om 13:43
Computers & telefonie

Hoge telefoon rekening

Hallo beste mensen .Ik heb problemen met KPN sinds juli jongs leden krijg ik hele hogen telefoon rekeningen binnen .De rekeningen zijn tussen de 700.00 en 3000.00 euro van internet diensten de dienst is van Play info zal niet weten wat dat is .Ik heb mij al van 27 juli laten blokkeren van alles zoals sms diensten internet diensten betaalde diensten dus kan niks meer nu helemaal niet kan ook niet meer bellen alleen gebeld worden .De 0900 nummers en 0909 nummers zijn ook Geblokkeerd dus ben al 4 maanden afgesloten maar de rekeningen blijven maar binnen komen .Naar ongeveer 20 telefoontjes verder ben ik nog niks opgeschoten ze leven wel mee in het begin ze hebben wel een paar keer gecrediteerd maar nu doen ze niks meer eigen schuld moet ik het maar uitzetten maar ik heb niks gedaan of afgesloten bij Play info .Nu heb ik zelf al een advocaat in handen genomen maar daar geven ze geen zier om bij KPN Heb nu zelf bij Play info gekeken en je moet zelf naar KPN bellen om het uit te laten zetten en KPN zegt dat het niet van hen is nu weet ik het ook niet meer maar iedere klik die gedaan word kost 8,25 dus in 2 dagen is de rekening 3000.00 euro geworden dus wij hebben al voor bijna 10.000 euro aan rekeningen van KPN .Die mevrouw die ik vandaag gesproken heb geeft als voor beeld je koop een broek van 80. euro en die betaal je met je telefoon abonnement maar dat kan toch niet als je niks meer kan met je telefoon als hij afgesloten bent of ben ik nauw gek ze zegt eigen schuld dikke bult betalen maar . Heb van de week ook contact gehad met Gabrielle [achternaam verwijderd - redactie] ook een van klantenservice van KPN die schrok er van die zei is het nu nog niet afgehandeld ze heeft zelfs toe zeggingen gedaan van schadeloos te stellen en aansluit kosten terug te betalen en een schadevergoeding te geven en de rekeningen kwijt te schelden maar nu is op eens de op namens weg worden niet bewaard zeggen ze bij KPN dus geen bewijs van die gesprekken Ik hoop dat u voor mij ook wat kan doen een radeloze vrouw alvast bedankt

457 8 Rapporteer

costnix
door costnix - Oct 19, 2015 om 14:15
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Neem contact op met de Belbus!

sw
door swat1500 - Oct 19, 2015 om 15:51
3778 Antwoorden / 0 Vragen

Dit soort betaal diensten starten niet uit zichzelf. U of iemand die gebruik maakte van deze telefoon kan de dienst opgestart hebben. Het achteraf ongeschikt maken van de telefoon voor dit soort diensten is niet van invloed opmreedn

sw
door swat1500 - Oct 19, 2015 om 15:56
3778 Antwoorden / 0 Vragen

Vervolg
Op reeds aangegane verplichtingen. U kunt dit soort diensten alleen doen stoppen Door een code te sturen naar een speciaal nummer. KPN is hierbij vaak alleen de dege n evdievdevre

sw
door swat1500 - Oct 19, 2015 om 15:57
3778 Antwoorden / 0 Vragen

Vervolg 2
Degene die de rekening int maar niet de

sw
door swat1500 - Oct 19, 2015 om 15:58
3778 Antwoorden / 0 Vragen

Vervolg 2
Degene die de rekening int maar niet degene diende dienst aanbiedt.

aurora1
door aurora1 - Oct 19, 2015 om 18:36
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U bent hier op een openbaar forum en niet bij de redactie van Varakassa.
Lees eens klik hier wat de Consuwijzer over sms diensten zegt. Mogelijk vindt u daar een oorzaak en u leest daar wat u kunt doen.
Lees eventueel ook nog klik hier door om te zien hoe een smartphone werkt en datagebruik. Ik zou maar snel een
datateller op de gsm zetten, bijv. My Data Manager en daarop een limiet instellen.
Overigens begrijp ik niet zo heel veel van uw verhaal.
Doorgaans is het beter om bij problemen te mailen en niet (alsmaar) te bellen.
Het is volgens de regels van het forum niet toegestaan om namen te noemen (zie de linkerkolom: hoe werkt dit). Ik zal de redactie verzoeken de naam te verwijderen. Het nut van het melden van namen van medewerkers van een bedrijf zie ik overigens ook niet zo. En: radeloze vrouw?

crewmember
door crewmember - Oct 20, 2015 om 11:43
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer ook eens hier je af te melden:

http://www.payinfo.nl/

akkerdistel
door akkerdistel - Oct 21, 2015 om 00:46
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Wees verstandig en ga nu voor prepaid.