fr
door franca100 Apr 26, 2009 om 22:03
Computers & telefonie

Hoge telefoonrekening door WAP HELP! Samsung toestel

Wie helpt mij, ik snap er niets van. Ik heb sinds een paar maanden een Vodafone abonnement en een Samsung toestel.


Sinds ik beide nieuw heb, staat er op de rekeningen dat ik 2 tot 5 x per dag, op de gekste tijdstippen, WAP, voor 21 eurocent per keer.


Het is zeker niet mijn bedoeling dat ik aan het WAPPEN ben, wat dat ook moge zijn. Heb ik zelf iets aangezet op mijn toestel? Hoe krijg ik dit dan weer uit mijn Samsung toestel? Morgen ga ik de infolijn van Vodafone bellen maar ik heb weinig hoop dat ik daar wat mee opschiet...

1291 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edwardus
door edwardus - Apr 26, 2009 om 22:37
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Check je af en toe email met de telefoon?
Let op dat je de internet account-instellingen zo hebt staan dat er alleen verbinding mag worden gemaakt door aan de gebruiker te vragen. Verder zou je het WAP account geheel kunnen uitschakelen. Als je al wat met internet zou willen doen, dan doe je dat vast veel liever met GPRS of UMTS. Verder heb ik geen idee hoe dat bij Samsung en Vodafone exact werkt hoor.



kiran
door kiran - Apr 26, 2009 om 23:11
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@franca100


http://www.wappen.nl/www/forum/ond.php?forum=3


Ben niet zo thuis in de WAP (mms?) materie. Maar bekijk bovenstaande link eens. Zal met een instelling te maken hebben. (staan in ieder geval 2 samsung voorbeelden bij)


Google: wappen intikken. Kom je wel wat hits tegen.


Vodafone mailen een optie?


vodafonewebrelations.nl@vodafone.com / tav Antoine / ovv klant en mob.nr.

fr
door franca100 - Apr 26, 2009 om 23:13
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

OK bedankt voor je reactie, ik ga weer verder puzzelen. Ik check nooit email met telefoon, misschien heb ik deze functie even aangeraakt bij het verkennen van mijn telefoon? En ja ik wil het blokkeren, maar in alle menu's kan ik niets vinden. Schandalig hoor, dat er zo snel kosten worden gemaakt zonder dat duidelijk is waarvoor of hoe het op te heffen.


 

kiran
door kiran - Apr 26, 2009 om 23:36
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@franca100


Samsung configuratie


Samsung support


Misschien kan je hier ook nog iets mee.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

It
Ita8888 - Apr 17, 2024 om 15:25
Vrije tijd & tuin

Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?

Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer

TeuntjeDK
TeuntjeDK - Apr 22, 2024 om 16:07
Geldzaken & recht
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

Goedenmiddag,

In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen.

Hier is echter nooit een antwoord op gekomen.

Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er beta ... Lees meer

Yo
Yoshi Vermeulen - Jul 3, 2023 om 12:57
Computers & telefonie

Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus

Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton,  maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer