ma
door marriet_1 Oct 8, 2015 om 16:09
Computers & telefonie

Hollandsnieuwe

ik heb een abonnement bij hollandsnieuwe voor 25 euro in dit abonnement zitten 1000mb's 10 euro beltegoed en een telefoon, ik heb deze maand die 25 euro betaalt zoals elke maand, alleen ik heb mijn mb's niet gekregen, daarom heb ik gebeld de situatie uitgelegd maar ze begreep mij gelijk al niet. nog een keer uitgelegd dat ik mijn 10 euro beltegoed wel heb gekregen maar mijn 1000mb niet snapte ze het nog steeds niet, ik heb 2 keer in de wacht gestaan omdat ze andere mensen moest bellen om "mij te helpen" maar de oplossing was 7,50 euro terug krijgen, ik uitleggen dat ik met die 7,50euro geen 1000 mb bij hun kan kopen en dus gewoon mijn mb wil hebben begint ze een verhaal over dat ik er beltegoed van kan kopen en dan maar via mijn gewone beltegoed op internet moet gaan, waardoor ik dus duurder uit ben. na nog een keer te vermelden dat ik daar niks aan heb en gewoon die 1000mb wil hebben krijg ik een bot antwoord en begint ze te zuchten, daarom dus maar opgehangen want ik kwam niet verder.

477 2 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Oct 8, 2015 om 16:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....DUBBELPOST.....

Klik hier.

tolsma1945
door tolsma1945 - Oct 12, 2015 om 22:45
229 Antwoorden / 6 Vragen

Je hebt gewoon je MB,tjes alleen ik denk dat je de vorm van het abo niet begrijpt
Je koopt iedere maand 1000 MB of 1000 minuten of 1000 SMS jes en dat mag je gecombineerd in een maand opmaken, snap je het nu?