ma
door marriet_1 Oct 8, 2015 om 16:09
Computers & telefonie

Hollandsnieuwe

ik heb een abonnement bij hollandsnieuwe voor 25 euro in dit abonnement zitten 1000mb's 10 euro beltegoed en een telefoon, ik heb deze maand die 25 euro betaalt zoals elke maand, alleen ik heb mijn mb's niet gekregen, daarom heb ik gebeld de situatie uitgelegd maar ze begreep mij gelijk al niet. nog een keer uitgelegd dat ik mijn 10 euro beltegoed wel heb gekregen maar mijn 1000mb niet snapte ze het nog steeds niet, ik heb 2 keer in de wacht gestaan omdat ze andere mensen moest bellen om "mij te helpen" maar de oplossing was 7,50 euro terug krijgen, ik uitleggen dat ik met die 7,50euro geen 1000 mb bij hun kan kopen en dus gewoon mijn mb wil hebben begint ze een verhaal over dat ik er beltegoed van kan kopen en dan maar via mijn gewone beltegoed op internet moet gaan, waardoor ik dus duurder uit ben. na nog een keer te vermelden dat ik daar niks aan heb en gewoon die 1000mb wil hebben krijg ik een bot antwoord en begint ze te zuchten, daarom dus maar opgehangen want ik kwam niet verder.

1617 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

19
door 1953 - Oct 8, 2015 om 17:54
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

U kunt Hollands Nieuwe ingebrekestelling voor het niet uitvoeren van het contract jegens contractant. Dat kunt u het beste schriftelijk (aangetekend) doen.

tijger1
door tijger1 - Oct 8, 2015 om 18:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Hebben ze geen contact formulier?

diumenge
door diumenge - Oct 8, 2015 om 18:29
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Sinds wanneer heb je dat abonnement?

tolsma1945
door tolsma1945 - Oct 12, 2015 om 22:50
229 Antwoorden / 6 Vragen
0

De MB tjes heb je volgens mij gewoon ontvangen, het zit in de vorm van het abo.
Kijk maar even goed na.

19
door 1953 - Oct 12, 2015 om 23:08
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Voorlopig zwijgt ook de webcare van Hollands Nieuwe op deze site. Waarschijnlijk zit Hollands Nieuwe met de situatie in haar maag.

diumenge
door diumenge - Oct 12, 2015 om 23:34
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Marriet zwijgt zelf. Stelt een vraag, maar geeft vervolgens geen reactie meer op een tegenvraag. Next!

hollandsnieuwe
door hollandsnieuwe - Oct 20, 2015 om 14:35
21 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=marriet schreef op donderdag 8 okt 2015, 16:09]ik heb een abonnement bij hollandsnieuwe voor 25 euro in dit abonnement zitten 1000mb's 10 euro beltegoed en een telefoon, ik heb deze maand die 25 euro betaalt zoals elke maand, alleen ik heb mijn mb's niet gekregen, daarom heb ik gebeld de situatie uitgelegd maar ze begreep mij gelijk al niet. nog een keer uitgelegd dat ik mijn 10 euro beltegoed wel heb gekregen maar mijn 1000mb niet snapte ze het nog steeds niet, ik heb 2 keer in de wacht gestaan omdat ze andere mensen moest bellen om "mij te helpen" maar de oplossing was 7,50 euro terug krijgen, ik uitleggen dat ik met die 7,50euro geen 1000 mb bij hun kan kopen en dus gewoon mijn mb wil hebben begint ze een verhaal over dat ik er beltegoed van kan kopen en dan maar via mijn gewone beltegoed op internet moet gaan, waardoor ik dus duurder uit ben. na nog een keer te vermelden dat ik daar niks aan heb en gewoon die 1000mb wil hebben krijg ik een bot antwoord en begint ze te zuchten, daarom dus maar opgehangen want ik kwam niet verder.
Beste klant,

Vervelend om te lezen dat u uw databundel niet ontving. Wij kijken dit graag nog eens voor u na.

U kunt ons bereiken via http://www.mc0.nl/hn_webformulier/stel-je-vraag/ of via hollandsnieuwe op Facebook en Twitter.

We horen graag van u.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

ma
door marriet_1 - Oct 21, 2015 om 12:16
5 Antwoorden / 3 Vragen
0

[quote=tijger1 schreef op donderdag 8 okt 2015, 18:28]Hebben ze geen contact formulier? jawel die staat gewoon op de site zelf maar daar heb je dan weinig aan als ze niet willen luisteren:$

ma
door marriet_1 - Oct 21, 2015 om 12:18
5 Antwoorden / 3 Vragen
0

[quote=diumenge schreef op donderdag 8 okt 2015, 18:29]Sinds wanneer heb je dat abonnement? ik heb het abonnement net vernieuwd in juni en heb de eerste maandjes keurig alles gekregen maar ik heb nu al paar maandjes gezeur ermee, dacht eerst zal wel goed komen maar na 2 maand dacht ik ik ga bellen want dit klopt niet

ma
door marriet_1 - Oct 21, 2015 om 12:20
5 Antwoorden / 3 Vragen
0

[quote=tolsma1945 schreef op maandag 12 okt 2015, 22:50]De MB tjes heb je volgens mij gewoon ontvangen, het zit in de vorm van het abo.
Kijk maar even goed na. ik kan via de app zien of ik mijn mbtjes heb en via *101# en beide geven aan dat ik niks heb gekregen, en ookal kon ik dat niet zo zien dan had ik het nu allang gemerkt want ik heb altijd meer dan genoeg aan duizend mb en 10 euro beltegoed en die beltegoed is nu allang op

ma
door marriet_1 - Oct 21, 2015 om 12:22
5 Antwoorden / 3 Vragen
0

[quote=1953 schreef op maandag 12 okt 2015, 23:08]Voorlopig zwijgt ook de webcare van Hollands Nieuwe op deze site. Waarschijnlijk zit Hollands Nieuwe met de situatie in haar maag. ik hoop vooral dat er wat aan gedaan wordt en dat niet meer mensen ermee zitten, en ook al gaat het om maar een paar mbtjes dan nog is het vervelend want je betaald er wel voor

ma
door marriet_1 - Oct 21, 2015 om 12:25
5 Antwoorden / 3 Vragen
0

[quote=diumenge schreef op maandag 12 okt 2015, 23:34]Marriet zwijgt zelf. Stelt een vraag, maar geeft vervolgens geen reactie meer op een tegenvraag. Next! ik ben nogal nieuw met dit omdat ik nooit eerder ergens problemen mee, vandaar dat ik het nog niet helemaal doorheb en daarnaast ben ik ook nog druk met school dus kijk hier niet dagelijks op

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer

Ke
Kees Velker - May 3, 2024 om 17:47
Auto & vervoer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend

Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend

Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer

Pe
Pedro Harmsen - May 3, 2024 om 17:16
Garantie & verzekeringen

Niet geïndexeerde begrafenisverzekering

Onlangs ontdekt: heb een begraf.verzek. van €908 (=2000 gulden) Stopgezet per 1-9-1970. Dus destijds door ouders bijeen gespaard met zuur verdiende centjes. De afgelopen 54! jaar hebben de diverse verzekeringsmaatschappijen hier gigantisch geld mee verdiend. Zie ik daar helemaal niets van terug? Allemaal misschien volgens de regeltjes, maar t blijft bizar! Is daar nog iets aan te doen, want ik v ... Lees meer