tr
door trudy8 Feb 22, 2013 om 09:05
Auto & vervoer

HOME24

Voor de kerst bij thuiswinkel HOME24 on-line kast gekocht en 600 euro betaald,levertijd 3 weken,nu 9 weken verder,nog steeds GEEN kast,bovendien geen actie en reactie op onze klacht!Bij thuiswinkelwaarborgfonds Ank Heeringen,ook geen resultaat!Wij worden nu wat hulpeloos,en willen echte hulp!
HOME24 FAILLIET?

18676 26 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Feb 22, 2013 om 12:10
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Zal wel wer een geval van een lang lopende procedure, om u geld terug te krijgen. Aangifte doen lijk mijn de enige weg.

zoekster
door zoekster - Feb 22, 2013 om 12:38
10965 Antwoorden / 34 Vragen

U moet eerst uw klacht officieel bij de ondernemer melden. Dus stuur een aangetekende brief naar de Home24 aan de hand van deze voorbeeldbrief klik HIER

Daarna kunt u naar de Geschillencommissie Thuiswinkel , Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Of heeft Ank u inmiddels medegedeeld dat dit geen begaanbare weg is, is Home24 niet aangesloten bij de Geschillencommissie?

Als u een rechtsbijstandsverzekering hebt, die inschakelen, dat laatste heeft absoluut de voorkeur. En eventueel kunt u zelf naar de rechter stappen.
Bedenk wel dat als u naar de geschillencommissie gaat dit binnen 3 maanden nadat het geschil is ontstaan, gemeld moet worden.

Als ze failliet zijn, dan hoeft u al deze moeite niet te doen en kunt u zich melden bij de curator. Dat houdt meestal in dat u naar uw geld kunt fluiten.

Cookies
door Cookies - Feb 22, 2013 om 18:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee, Home24 is niet failliet. Lees op Emerce.nl dat deze shop van dezelfde eigenaar (Rocket Internet) is als van Zalando, Groupon Europe enz. Home24 is in juni 2012 gestart. Nogal grootse plannen hebben ze: 'Het bedrijf claimt dat het de Amazon.com van de meubelindustrie wil worden.'

Zo te lezen in jouw openingspost, niet echt een aanrader dus. Levering kan vertraagd zijn, maar dat er totaal geen respons komt op mailtjes e.d., is gewoon een slechte zaak. Zo kun je nooit een goede shop op bouwen. Een Amazon.com op meubelgebied zullen ze met deze slechte manier van zaken doen, nooit worden.

Cookies
door Cookies - Feb 22, 2013 om 18:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Lachen wel dit interview van september 2012 (Home24 gaat een sector op de kop zetten) KLIK

Cookies
door Cookies - Feb 22, 2013 om 18:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nog even verder gezocht. Ik hun korte bestaan hebben ze al een slechte reputatie opgebouwd: KLIK

Enige wat je kunt doen, is blijven bellen/mailen en op zoveel mogelijk sites je klacht neer zetten.

En waarom doet Thuiswinkel.org niks voor je? Zij kunnen ook contact zoeken met Home24.

ixjeer1300
door ixjeer1300 - Feb 24, 2013 om 16:35
132 Antwoorden / 1 Vragen

Levertijd 3 weken. Heeft de verkopende partij dat op de factuur gezet? Ik neem aan dat u die heeft ontvangen nadat u betaald heeft?
Ook de leveringsvoorwaarden doorgenomen?
Vooral de kleine lettertjes over overmacht en de daarmee gepaard gaande vermoedelijke leverdatum.

home24
door home24 - Feb 28, 2013 om 09:37
3 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mensen, beste Trudy,

Wij zijn vanzelfsprekend op de hoogte van alle problemen. Wij zijn oprecht als wij stellen dat wij met een goed hart alle klachten proberen op te lossen en vragen te beantwoorden.

Wij zijn u en de andere klanten een reden verschuldigd waarom alles zo lang duurt.
De (Nederlandse) klantenservice is zeer ernstig onderbemand. Daar wordt aan gewerkt. Dat heeft alleen tijd nodig. Er worden op dit moment nieuwe mensen aangenomen.

Helaas kunnen wij u, Trudy, met deze informatie niet van dienst zijn. Als u nogmaals een mail stuurt aan klantenservice@home24.nl wordt u vanzelf geholpen.

We gaan er vanuit dat deze situatie zich in de toekomst verbeterd. We zijn er mee bezig!

Vooralsnog zijn wij gedwongen om u te vragen om geduld en begrip. Hartelijk dank voor uw medewerking.

Home24 Nederland

zoekster
door zoekster - Feb 28, 2013 om 10:11
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=home24 schreef op donderdag 28 feb 2013, 09:37]Beste mensen, beste Trudy,

Wij zijn vanzelfsprekend op de hoogte van alle problemen. Wij zijn oprecht als wij stellen dat wij met een goed hart alle klachten proberen op te lossen en vragen te beantwoorden.

Wij zijn u en de andere klanten een reden verschuldigd waarom alles zo lang duurt.
De (Nederlandse) klantenservice is zeer ernstig onderbemand. Daar wordt aan gewerkt. Dat heeft alleen tijd nodig. Er worden op dit moment nieuwe mensen aangenomen.

Helaas kunnen wij u, Trudy, met deze informatie niet van dienst zijn. Als u nogmaals een mail stuurt aan klantenservice@home24.nl wordt u vanzelf geholpen.

We gaan er vanuit dat deze situatie zich in de toekomst verbeterd. We zijn er mee bezig!

Vooralsnog zijn wij gedwongen om u te vragen om geduld en begrip. Hartelijk dank voor uw medewerking.

Home24 Nederland

zoekster
door zoekster - Feb 28, 2013 om 10:21
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=home24 schreef op donderdag 28 feb 2013, 09:37]Beste mensen, beste Trudy,

Wij zijn vanzelfsprekend op de hoogte van alle problemen. Wij zijn oprecht als wij stellen dat wij met een goed hart alle klachten proberen op te lossen en vragen te beantwoorden.

Wij zijn u en de andere klanten een reden verschuldigd waarom alles zo lang duurt.
De (Nederlandse) klantenservice is zeer ernstig onderbemand. Daar wordt aan gewerkt. Dat heeft alleen tijd nodig. Er worden op dit moment nieuwe mensen aangenomen.

Helaas kunnen wij u, Trudy, met deze informatie niet van dienst zijn. Als u nogmaals een mail stuurt aan klantenservice@home24.nl wordt u vanzelf geholpen.

We gaan er vanuit dat deze situatie zich in de toekomst verbeterd. We zijn er mee bezig!

Vooralsnog zijn wij gedwongen om u te vragen om geduld en begrip. Hartelijk dank voor uw medewerking.

Home24 Nederland
O, dat ging even mis.

Home24, dat jullie je klantenservice niet op orde hebben is geen enkel excuus, de levertijd is ver overschreden en Trudy heeft recht op geld terug. Als jullie dan de boel weer op orde hebben, kan ze alsnog proberen die kast te bemachtigen.

Zo kan iedere winkel wel zijn smoesje klaar hebben.

bu
door buuv - Feb 28, 2013 om 13:43
1 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is makkelijk alleen maar excuses omdat jullie de klantenservice in Nederland niet op orde hebben!
Wat denken jullie van coulance omdat mevrouw al 3 maanden (wie trekt de rente?) haar geld kwijt is,bovendien frustratie waar ze al 3 maanden haar kleding moet laten?

Buiten dit de frustratie van bellen(kosten)en technische storing om dat jullie niet te bereiken waren?

En dan alleen maar excuses?
Zorg dat je het goed maakt door coulance,geef haar bijvoorbeeld een nieuwe kast met snelle bezorging en extra korting!
Kijk op deze manier doe je tenminste echt wat!

home24
door home24 - Feb 28, 2013 om 14:56
3 Antwoorden / 0 Vragen

Beste reageerders,

Natuurlijk zullen wij een passende oplossing vinden voor Trudy.

Helaas kunnen wij niet veel doen met alleen een voornaam.

Daarom een oproep aan Trudy: Stuur alstublieft een mail aan ons. Wij kijken allemaal uit naar uw naam.

Zodra u hebt gemailed zullen wij direct antwoorden.

Mvg,
Home24

ve
door vera123 - Dec 19, 2013 om 10:27
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik ben door Home24 de dupe geworden.
Ik heb, nu inmiddels 3 maanden geleden een kast gekocht die binnen 6 weken geleverd zou worden. Na 6 weken kwam er een telefoontje van het transportbedrijf, althans dat zeiden zij, dat het artikel direct teruggestuurd was naar Duitsland omdat deze beschadigd was.
Na email contact zou het nog eens 6 weken duren voor de nieuwe werd geleverd. Deze zou deze week worden geleverd maar na navraag blijkt dat door "logistieke" fouten van "mijn leverancier" dit nog eens 10 weken gaat duren. SCHANDALIG!
Ik neem uw raad ter harte en stuur vandaag nog een aangetekende brief en neem zo nodig juridische stappen. Ik raad een ieder aan die met Internet bedrijven die deze wanprestaties leveren hetzelfde te doen anders is er voor de consument en de "eerlijke" verkoper straks geen markt meer.

home24
door home24 - Jan 8, 2014 om 09:50
3 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=vera123 schreef op donderdag 19 dec 2013, 10:27]Ook ik ben door Home24 de dupe geworden.
Ik heb, nu inmiddels 3 maanden geleden een kast gekocht die binnen 6 weken geleverd zou worden. Na 6 weken kwam er een telefoontje van het transportbedrijf, althans dat zeiden zij, dat het artikel direct teruggestuurd was naar Duitsland omdat deze beschadigd was.
Na email contact zou het nog eens 6 weken duren voor de nieuwe werd geleverd. Deze zou deze week worden geleverd maar na navraag blijkt dat door "logistieke" fouten van "mijn leverancier" dit nog eens 10 weken gaat duren. SCHANDALIG!
Ik neem uw raad ter harte en stuur vandaag nog een aangetekende brief en neem zo nodig juridische stappen. Ik raad een ieder aan die met Internet bedrijven die deze wanprestaties leveren hetzelfde te doen anders is er voor de consument en de "eerlijke" verkoper straks geen markt meer.
Beste Vera,

We betreuren ten zeerste wat er met jouw order gebeurd is. We werken er constant aan om onze dienstverlening en de samenwerking tussen ons, de leveranciers en de transportbedrijven te verbeteren. Dit is een complex proces en fouten kunnen helaas soms voorkomen.

Uiteraard wil jij gewoon zo snel mogelijk je kast hebben en dat begrijpen we. Ik zou je bij deze willen vragen om opnieuw contact op te nemen met de klantenservice en met vermelding van de bestelnummer de situatie uit te leggen. Zij gaan samen met jou kijken of er niet alsnog een passende oplossing voor je gevonden kan worden.

Met vriendelijke groeten,

Nora Valkering
Home24 Nederland

edrick3
door edrick3 - Jan 8, 2014 om 10:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@@@,

Het valt mij op dat trudy8 niet meer de moeite genomen heeft om te reageren hoe alles afgelopen is. Jammer.

@vera123,

Hoop voor je dat alles met home24 geregeld gaat worden.

Suc6

da
door daniellebraan - Jun 30, 2014 om 14:03
1 Antwoorden / 0 Vragen

Nou ik hier ook problemen met home24......vijf weken geleden een bank gekocht met tien dagen levertijd maar heb nog niets gezien hoor. Kreeg een mailtje dat mijn bank bij de vervoerder verloren was gegaan. Mocht mijn bestelling wel annuleren dan zou ik mijn geld terug krijgen, maar dat wil ik niet ben verliefd geworden op die bank. Anders zouden ze hem opmieuw bestellen met ook tien dagen levertijd.... Dat was prima. Nou kom ik op hun site en staat hij ineens als niet op voorraad terwijl er nog genoeg van waren. Al verschillende klachten en mailtjes gestuurd maar krijg echt helemaal niets terug. Is bijzonder klantonvriendelijk en zou iedereen afraden hier te kopen

mo
door moliertje - Jul 8, 2014 om 23:47
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook hier al bekend met Home24, begin juni een kast bestel a €420,-.
Zoals beloofd binnen 7 werkdagen een mailtje, "uw bestelling is bezorgd bedankt voor uw bestelling".
Nog geen half uur later belt DHL, we zijn bij u langs geweest, heb geen bezorger gezien of gehoord.
Na vele afspraken met DHL die zij niet na kwamen, melden zij ineens dat de kast beschadigd is en deze is terug gestuurd naar Home24 en dat zij nu moeten wachten op antwoord van Home24.
Een week later staat er ineens een pakket voor de deur, dit blijkt een deel van de kast te zijn, maar ook zwaar beschadigd.
Na 2 weken nog steeds geen antwoord en DHL zegt dat zij ook niets kunnen doen..
Home24 al op verschillende manieren proberen te bereiken, geen reactie niets, helaas hebben zij ook geen telefoonnummer. We zijn ten einde raad en bang dat we naar ons geld en kast kunnen fluiten.
Ik denk dat ik toch verdere stappen ga ondernemen, iemand tips?

Bedankt!

door 1953 - Jul 9, 2014 om 03:40
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Is dit probleem na bijna 1½ jaar nog niet opgelost van ts?!

Waarom toch niet in de winkel kopen? Ook daar kan het misgaan.

da
door daxhuiberts - Aug 9, 2014 om 11:20
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ook ik heb een zeer slechte ervaring met home24:

Ik heb een lange tijd geleden 3 artikelen besteld bij Home24.

Het eerste artikel had een levertijd van 1 week en had ik na 1 week ook binnen.

Het tweede artikel had een levertijd van 6 weken en ook deze had ik na 6 weken binnen. Echter was dit artikel flink beschadigd waardoor ik contact met home24 had opgenomen (enkel mogelijk via hun contactformulier). Helaas heb ik op dit contactbericht geen reactie ontvangen. Een week later nogmaals contact opgezocht. Deze keer wel een reactie, maar ze vroegen om informatie over de beschadiging die al reeds in mijn bericht stond. Met mijn derde reactie daarop gewezen en ook nog eens dubbel toegevoegd en te horen gekregen dat de beschadigde onderdelen werder opgestuurd (levertijd onbekend). Na 11 weken mocht in eindelijk mijn reserveonderdelen ontvangen.

De levertijd van het derde artikel was 12 weken, maar stond ondertussen al enige tijd op 'klaar voor verzending'. Mijn vierde contactpoging in de 11e week was om te vragen wanneer ik deze kan ontvangen. Deze ging onbeantwoord. Mijn vijfde contactpoging was na 13 weken en ook deze ging onbeantwoord. Mijn zesde contactpoging is na 14 weken (!!!!!).

Tot dusver is mijn ervaring zeer negatief!!!

ck
door ckabout - Sep 1, 2014 om 21:34
1 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte heer / mevrouw,

ER WORDT HIER DOODLEUK GEREAGEERD DOOR HOME24 MET DE MELDING DAT JE MAAR GEWOON EEN EMAIL MOET VERSUREN ECHTER BIJ ELKE EMAIL KRIJG JE STANDAARD ANTWOORDEN TERUG WAAR JE GEEN DROL MEE KUNT..!

Ik heb twee punten waarbij ik last en irritatie ondervind bij de organisatie Home24.

Punt1:
Ik probeerde vanaf 17-7-2014 de twee artikelen vanuit ordernr. 10308000858414 retour te sturen. Na vele e-mail en telefonisch contact gelegd te hebben (ze zijn amper tot niet bereikbaar) kreeg ik op 23-7-2014 eindelijk iemand te pakken middels na 30 minuten in de wacht gestaan te hebben gestaan, zij had het e-mail contact in het systeem nagekeken en bevestigde dat er nog niet gereageerd was op mijn e-mails. Ze zou het direct oppakken en de retourlabels naar mij sturen per e-mail.

De keren daarvoor dat ik belde (ik heb voor deze retour Home24 15x gebeld) stond ik bij alle gesprekken gemiddeld 30-45 minuten in de wachtrij zonder iemand aan de lijn te hebben gehad.

De retourlabels versturen hebben ze diezelfde dag gedaan.
Ik heb het pakket met labels diezelfde dag op de bus gedaan en ontving 15-08-2014 een creditnota. Het bedrag hiervan staat tot vandaag nog niet op mijn rekening. op hun website omschrijven ze dat ze binnen 30 dagen het geld terug storten.. Het is nu 31 dagen geleden sinds ik het pakket geretourneerd heb en het geld er staat nog steeds niets op mijn rekening.

Punt 2
Ik had meerderde dingen besteld bij Home24 (ze hadden het Thuiswinkel waarborg logo dus ik dacht dat zit wel snor).
Nu probeer ik al sinds 29-07-2014 artikelnr M-RA-SSK-321-045 uit bestellingnr. 10308000905823 te retourneren.
Maar weer; geen reacties op mijn e-mail of retouraanvragen, de telefoon wordt niet opgenomen. Het langste dat ik aan de telefoon gezeten heb ik 1,5 uur!!

Afgezien dat ik dit hele proces erg vervelend vind maak ik ook nog onwijs hoge belkosten die ik allemaal betalen mag. Ik vindt hun handelswijze echt van de zotte, op deze wijze verdienen ze jullie ThuiswinkelWaarborg dan ook niet.
Alle e-mails die ik verzonden heb, van allemaal heb ik een ticketnr. Maar er wordt gewoon niets mee gedaan. Van alle telefoontjes die ik gepleegd heb; er wordt gewoon niet opgenomen..

Ik hoop dat u mij dan ook helpen kunt in deze situatie.
Ik verneem graag van u.

Warme groet,
Mevrouw Kabout

li
door lieske1 - Sep 2, 2014 om 18:47
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hier ook problemen met HOME24, 21 juli twee bijzettafeltjes besteld. Redelijk snel geleverd maar, helaas, een van de tafeltjes was kapot.
Artikel retour gestuurd na overleg met Home24, zodat ze een nieuwe zouden leveren. NIKS meer vernomen van deze partij, na vele mails en telefoontjes die niet beantwoord worden. Op facebook een bericht geplaatst op hun pagina, waar ze uiteindelijk op reageerde dat ik een mail moest sturen met bestelnummer en dergelijke, dat het dan in orde zou komen.
Dit is nu 2 weken geleden gebeurd, en wederom horen we niks van Home24.
Het wordt eens tijd dat dit hele bedrijf, dus alle "24" webwinkels goed doorgelicht worden en geconfronteerd worden met hun slechte praktijken.
Bij ons gaat het dan nog over +/- 80 euro, maar heb al meerdere mensen gehoord die voor honderden euro's het schip in zijn gegaan, hun facebook staat er vol mee....

pe
door peter_t - Sep 24, 2014 om 08:49
1 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas moet ook ik alle negatieve berichten bevestigen. We hebben begin juni een tv-meubel besteld bij home24 en uiteraard zonder enig wantrouwen direct €850,- betaald. In eerste instantie stond de levertijd op 7 weken, maar deze ging binnen een paar dagen naar 4 weken en de status stond direct op 'klaar voor verzending'. 'Dat gaat goed' dachten wij nog. Maar helaas werd er na 4 weken niks bezorgd. Een telefoonnummer stond niet op de website, dus toen heb ik maar gemaild. Toen ik na een aantal dagen geen reactie kreeg heb ik nogmaals gemaild en ook hier kreeg ik geen reactie op. Toen ben ik gaan googlen en vond ik via Thuiswinkel waarborg hun nummer. Dit heb ik gebeld, maar zoals zovelen kreeg ik niemand aan de lijn. Dit heb ik een paar keer herhaal en ik heb ook nog een paar mails gestuurd. Op een gegeven moment kreeg ik zowaar een mail terug met daarin een nieuwe verwachte leverdatum die drie weken later lag. Wij waren weer even gerustgesteld. Totdat die drie weken voorbij waren natuurlijk, want ook toen geen tv-meubel. Wederom heb ik veel gemaild en gebeld en, waarschijnlijk geheel bij toeval, heb ik zowaar iemand aan de lijn gekregen. Dat zette alleen geen zoden aan de dijk, want die persoon kon ook alleen maar in ons besteloverzicht kijken en zeggen dat het meubel wel binnenkort zou komen. Vanaf dat moment heeft de levering ongeveer een maand lang op 'binnen een week'gestaan. En toen hadden we er genoeg van. Het is ons in die periode niet gelukt om enig contact met home24 te krijgen en ik heb zelfs regelmatig via de mail gedreigd om instanties in te schakelen. Zo'n 2,5 maand na de bestelling hebben we dus besloten om dat ook maar te doen. Ik heb contact opgenomen met thuiswinkel waarborg en via hun lukte het zowaar om home24 te laten reageren. Uiteraard speet het hun ontzettend enzo. Ze wilden ons als goedmakertje 10% korting aanbieden, maar ze vermeldden er wel eventjes kort bij dat ze geen leverdatum konden garanderen. Wij hadden het al helemaal gehad met deze oplichtersbende, dus we hebben besloten om ons geld terug te vragen. En met de thuiswinkel waarborg stok achter de deur heeft home24 ons geld zowaar terug gestort. Nu hebben we hetzelfde meubel via een gewone meubel winkel, waar je langs kan gaan en iemand kan spreken, alsnog voor een iets hogere prijs besteld. Ik kan iedereen dus aanraden om thuiswinkel waarborg in te schakelen, want ik vermoed dat we anders nog steeds niks gehoord hadden van home24. Dit bedrijf zou verboden moeten worden. Ze geven volgens mij alleen maar geld uit aan marketing en niks aan hun eigen service verlening. Ik vermoed dat dit vanzelf wel hun ondergang wordt. Ik ben in ieder geval voorlopig even klaar met internet aankopen.

tijger1
door tijger1 - Sep 24, 2014 om 09:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@peter

Voortaan dus maar eerst even op Google kijken. En zeker niets bestellen bij een bedrijf zinder adres en telefoonnummer.

ed
door edjez - Sep 26, 2014 om 17:57
1 Antwoorden / 0 Vragen

Nou ik ook dan maar in deze rij van ellende. 6 weken geleden een kast besteld van 1024 euro. Heb tot nu toe alleen de inhoud als zijnde planken en lades gekregen, die had ik al binnen na 3 dagen, e kast zou een week later komen. Op de betreffende dag thuis gewacht op wat er komen gaat maar geen kast. Postnl gebeld waar de zending blijft..blijkt er van alles beschadigd te zijn en zijn ze een hele container kwijt. Alla, denk ik, dat kan gebeuren. Daarna ook niks meer van home24 gehoord, geen mail of niks. Dus maar eens een half uur in de wacht gestaan bij de klantenservice, wel te wordt gestaan door een medewerker maar die had geen idee waarom de bestelling niet was geleverd. Op zijn scherm stond het wel als geleverd. Kortom medewerker maakt een bon aan dat zending dus niet geleverd is en kan geen levertijd bevestigen omdat de kast uit Duitsland moet komen. Afijn vorige week telefoontje van postnl dat ze iets bij me komen ophalen(!). Dus ik vragen wat ze dan komen halen, nou een kast dus. Ik zeg dat ik gen kast heb en dat ik daar juist op zit te wachten. medewerker postnl antwoord dat hij geen inzage heeft maar dat er misschien ook wel eens wat gebracht kan worden (!). bevestiging gehad van postnl per email over een zending. Na weer een dag thuis te hebben gewacht komt er een dikke bestelbus voor de deur, ik dacht , hoera de kast. Maar nee, 2 man sterk zeggen dat ze wat komen ophalen. Kortom weer geen kast en een illusie armer. Maandag a.s maar weer eens bellen hoe het ervoor staat. Inmiddels home24 gemailed en Paypal ingeschakeld op het geld terug te claimen..want ik ben er van overtuigd dat , gezien de verhalen hierboven, dit niet goed gaat aflopen. To be continued..

sl
door slotje65 - Sep 26, 2014 om 20:12
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, na dit allemaal gelezen te hebben, durf ik niet mijn bestelling te plaatsen!!!

Begrijp niet hoe ze dan aan een keurmerk komen, heb ook geprobeerd om de kast die ik mooi vind op een andere manier te vinden, maar alle zoekmachine's geven aan "te bestellen bij Home 24"

Snap niet dat er dus na twee jaar niets aan gedaan is! Net zoveel tevreden klanten als ontevreden?

Durf het toch niet aan, zonde, kan hem dus nergens anders vinden!

xs
door xs2jeff - Feb 3, 2015 om 11:48
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allemaal,

Vanaf 23 december 2014 soortgelijke klacht m.b.t. Home24!
Het betreft een bestelling van een slaapbank voor de verjaardag van onze dochter met een aangegeven levertijd (vóór plaatsing en betaling orde) van 10 dagen!
Hieronder het relaas, zowel met Home24 als Thuiswinkel.org

23-12-2014 slaapbank MAX besteld (levertijd 10 dagen)
12-1-2015 begonnen met rappeleren wanneer de bank geleverd zal worden - tracksysteem status dagenlang levertijd binnen 1 week
13-1-2015 antwoord (email) Home24 bestelling zsm op transport naar NL. PostNL Extra@HOme neemt over en maken contact voor een afleverafspraak
16-1-2015 klacht ingediend bij klachten@thuiswinkel.org - geen levering bank
16-1-2015 bericht (email) van Home24 dat bank onderweg is naar NL - PostNL Extra@Home neem telefonisch contact op voor een afleverafspraak
16-1-2015 nagenoeg identiek berich (email) van Home24 - echter met de mededeling "Mocht u hier niet op willen wachten, dan kunt u PostNL zelf bereiken via het telefoonnummer +31 (0)88 236 37 65."
16-1-2015 PostNL meerdere malen en dagen getracht te bereiken op aangegeven telefoonnummer - nummer is NIET IN GEBRUIK !!!
19-1-2015 Uit pure ellende/teleurstelling/frustratie Bestelling bij Home24 geannuleerd - 1e mededeling dat aankoopbedrag binnen 3 tot 10 werkdagen via de gebruikte betaalmethode teruggestort wordt.
20-1-2015 Creditfactuur ontvangen van Home24 met indicatie dat het bedrag binnen 3 tot 4 dagen op mijn bankrekening overgemaakt zal zijn.
20-1-2015 factuur ontvangen van Home24
22-1-2015 bevestiging ontvangst ingediende klacht bij Thuiswinkel.org
26-1-2015 bevestiging ontvangen klacht bij Home24 vanwege uitblijven terugbetaling na 6 dagen
28-1-2015 medling thuiswinkel.org dat webwinkel verzocht is om de kwestie zsm op te pakken
29-1-2015 bericht van Home24 dat de klacht via thuiswinkel.org ontvangen is, doch dat zij om privacy redenen niet beschikken over de nodige bankgegevens die nodig zijn voor terugstorting!
29-1-2015 reactie gegeven aan Home24 dat gegevens bekend zijn en dat er ondanks toezeggingen we inmiddels 9 dagen verder zijn in het traject en dat er op 20-1-2015 aangegeven werd dat het bedrag binnen maximaal 4 dagen zou worden teruggestort!
30-1-2015 reactie van thuiswinkel.org dat vanuit hun zijde gevraagd zal worden naar de status van de terugbetaling van het aankoopbedrag bij Home24.
2-2-2015 (maandag) bericht van Home24 dat de terugbetaling is klaargezet om overgemaakt te worden, de benodigde IBAN gegevens zijn door hun ontvangen op 30-1-2015 - bij de 1e wekelijkse betaalronde zal het aankoopbedrag teruggestort worden - mededeling dat dit binnen 3 tot 10 werkdagen (!) op mijn rekening zichtbaar zal zijn.
2-2-2015 bericht van thuiswinkel.org dat ik voorzien zal worden van een reactie

Naast het bovenstaande relaas is er tal van keren telefonisch (020 808 1010) contact opgenomen met de klantenservice van Home24.
Zoals eveneens bij andere meldingen is aangegeven is contact haast onmogelijk te maken, meestal ingesprek-toon, lang wachten (meer dan 25 minuten), en indien er contact tot stand kwam, zeer onbevredigende antwoorden (geen interne telefonisch contact met logistiek mogelijk, geen namen worden doorgegeven etc..)

Al met al ... slapeloze nachten en helaas nog steeds zonder slaapbank i.c. restitutie van het aankoopbedrag!

du
door duckster - Apr 11, 2015 om 07:26
1 Antwoorden / 0 Vragen

Dag lotgenoten van Home24,

25 maart heb ik een bestelling geplaatst met als totaalbedrag €814,55. Hiervan heb ik diverse artikelen enkele uren daarna geannuleerd (totaal: €598,-)

De kwaliteit van de artikelen die ik in ontvangst heb genomen zijn matig tot zeer slecht. Op zich is hier niets mis mee. Sterker nog dit is een goede zaak en
juich dit alleen maar toe. Zo heb je winaars en verliezers, bekwame en onbekwame vaklieden. Dit heet concurrentie. Enigzins zullen de goeden leiden
onder de slechten.

Hetgeen wat mij ernstig zorgen baart is het volgende:
Feit 1.)
Als je even Googled naar Home24 dan zijn het gros van de ervaringen negatief. Los van de kwaliteit van de geleverde artikelen. Levering
van artikelen van matige tot zeer slechte kwaliteit is een goedrecht van Home24

Feit 2.)
Ik heb de bestelling van diverse artikelen geannuleerd, waarvan ik de dag erop 26mrt een nette bevestiging heb ontvangen.
Tevens zelfs een bevestiging dat annulering mogelijk was. Conform de wetgeving is dit altijd mogelijk en zal terugbetaling binnen 14 dagen moeten verschieden maar dit terzijde.

Feit 3.)
Tot op de dag van vandaag 10 april 2015 is het bedrag van €598,- nog niet op mijn rekening bijgeschreven. Op zich geen wereldschokkend bedrag maar het is een principe kwestie.

Feit 4.)
Op 10 april 2015 neem ik telefonisch contact met ze op en vraag wat er aan de hand is. Als antwoord krijg ik dat ze mijn bankgegevens niet hebben. LOL hahaha.
Ze zullen direct een mail opstellen om deze gegevens te vragen. Het telefonisch doorgeven van deze gegevens is niet mogelijk,
wat overigens prima past in het beeld van hetgeen wat hiervoor is voorgevallen.

Feit 5.)
Zoals verwacht duurt het enige tijd dat ik deze mail ontvang. Ondertussen dien ik een klacht in via de thuiswinkel waarborg en krijg wel direct mail van Home24.
Ze geven aan dat ze het totaal bedrag binnen 10 werkdagen zullen overmaken. Binnen 10 werkdagen?!! Wat een onzin zeg.

Feit 6.)
Alles wijst erop dat ze betaling zo lang mogelijk uit willen stellen. Opzich is hier ook niets mis mee overigens parasiteerd dit wel het consumenten vertrouwen
van online aankopen wat onwenselijk is.

Ik heb het gevoel dat ze zich groter voordoen (omzet) dan ze werkelijk zijn.
Is dit wel hun core business of spelen er op de achtergrond duistere zaken???
De belastingdienst doet er denk ik goed aan om de zaken van Home24 eens goed onder de loep te nemen.