an
door anne92 Jun 29, 2015 om 22:32
Vakantie & reizen

Hotelvoucher

Ik heb via hotelgeschenkshop 2 vouchers voor een Fletcher hotel naar keuze gekocht. Toen ik wilde boeken bleek dat alles vol was. Meteen het hotel gebeld met de vraag of er echt niks vrij is. Er bleken nog voldoende kamers vrij te zijn.
Toen ik vertelde dat ik met een voucher wilde boeken kon dit ineens niet.Omdat het een drukbezocht hotel is mogen zij de vouchers tijdelijk afwijzen. Hier staat niks over in de voorwaarden. Hierin staat namelijk dat je op alle dagen van de week, het hele jaar door, kunt aankomen.
Mag dit zomaar?

17951 8 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jun 30, 2015 om 00:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik dacht, ik kijk eens naar de voorwaarden, maar http://www.hotelgeschenkshop.nl/ blijft bij mij totaal blanco?

diumenge
door diumenge - Jun 30, 2015 om 06:24
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Bij mij ook, wellicht is het deze. Gevonden via deze site.

an
door anne92 - Jun 30, 2015 om 09:03
3 Antwoorden / 1 Vragen

Dit is de link van de actievoorwaarden
http://www.hotelgeschenk.nl/voorwaarden.php

edrick3
door edrick3 - Jun 30, 2015 om 09:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo anne92,

Je link: klik

En daarin staat:
....Per deelnemend hotel is een deel van het totaal aantal kamers beschikbaar gesteld voor deze actie.....
En het hotel bepaalt dus óf er nog een kamer beschikbaar is.
Lekker (on)duidelijk. ;-)
Vandaar dat hier al vaker vragen over gesteld zijn/ klachten over gemeld zijn.

Met vr.gr.

zoekster
door zoekster - Jun 30, 2015 om 09:33
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Dit vind ik echt een idiote deal. Het hotel kan beslissen om geen vouchers aan te nemen, zo kun je met je voucher blijven zitten, zonder er iets voor te krijgen. Dit zou ik aankaarten bij de ACM als ik u was.

klik HIER (gaat via consuwijzer)

an
door anne92 - Jul 3, 2015 om 10:08
3 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de reacties!
Ik heb via consuwijzer mijn gelijk gekregen!

tijger1
door tijger1 - Jul 3, 2015 om 10:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=anne92 schreef op vrijdag 3 jul 2015, 10:08]Bedankt voor de reacties!
Ik heb via consuwijzer mijn gelijk gekregen!

En hebt u nu kunnen boeken dan?

an
door anne92 - Jul 8, 2015 om 00:15
3 Antwoorden / 1 Vragen

Helaas heb ik niet kunnen boeken. Fletcher blijft volhouden dat zij de vouchers mogen weren.
Na een lange discussie met hen heb ik besloten een ander, minder druk bezocht, hotel te boeken.
Dat zal dan wel de laatste keer in een Fletcher hotel worden, want dit gezeur wil ik niet nog eens.